Games afraders

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Zeo » 02 Apr 2004, 21:15:23

Damn...je kan zeggen over Fire Emblem wat je wil....feit is en blijft dat de graphics NIET slecht zijn...
Je mag de stijl wellicht niet mooi vinden, maar het is alles behalve lelijk.
Zelf vind ik het een van de, zoniet het beste spel voor de GBA verkrijgbaar....maargoed, dat is een kwestie van smaak.

Maargoed, afrader: Shining Soul...
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby Sen » 03 Apr 2004, 07:06:17

Als ik afga op die screenshot die hier gepost is zo ik ook zeggen dat het grafisch diep en diep triest is...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby P.J » 03 Apr 2004, 09:00:20

Maar slechte graphics maken een game niet gelijk slecht.
P.J
 
Posts: 182
Joined: 20 Apr 2003, 16:03:12

Postby Zeo » 03 Apr 2004, 13:49:06

Nou, die graphics vallen echt wel mee hoor....hou er rekening mee dat het plaatje op de vorige blz enorm is uitvergroot...
Hier dan nog een paar ingame screens:

Image
Image
Zo zien de maps er gewoon uit...

Image
Image
En zo zien de battles eruit

Image
En zo zien de gesprekjes eruit...

Nou, ieder zijn eigen mening, maar dit zijn mijns inziens toch geen diep en diep trieste graphs...[:S]
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby Mier » 03 Apr 2004, 13:52:54

inderdaad,het is niet mijn smaak laten we het daarop houden.

nog meer afraders: brother bear,ice age,need for speed underground.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Sen » 03 Apr 2004, 14:51:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door P.J</i>
<br />Maar slechte graphics maken een game niet gelijk slecht.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nee tuurlijk niet, misschien is t wel een super cool spel...
Ik heb geen idee want ik heb het nooit gedaan.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby SNKy » 03 Apr 2004, 15:07:35

- The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
- The Hobbit
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby Robin » 22 Apr 2004, 21:14:10

Wolfenstein 3d

- Krijg te veel pc gevoel
- Geluid is te zacht, ookal heb je hem op zijn hardste
- Geen achtergrond muziek
- Geen multiplayer mode

Verder is ie wel aardig, maar zou er geen moeite voor doen om te kopen. Krijg je zeker spijt van.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 01 May 2004, 20:59:40

koop NOOIT Donkey Kong Country... heb \'m vandaag nog eens gespeeld, maar och wat is dit spel verknalt, echt een erstige misdaad van Rare om hun paradepaartje hiervoor te misbruiken [:(]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 01 May 2004, 21:42:45

hoezo? ik vind het een meer dan goeie poort eigenlijk,de graphics zijn hetzelfde gebleven met kleine toevoegingen en er zijn ook extra geluidseffecten aan toegevoegt,DKC2 komt er ook aan en ik hoop echt dat ze ook dkc3 op de gba uitbrengen,heerlijk voor onderweg die DKC games.

als je de games al hebt op de snes,moet je wel een grote fan zijn om ze te kopen,maar als je nog nooit DKC op de snes gespeelt hebt,dan is DKC naar mijn mening een van de beste gba games die er zijn.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby NiGHTS » 01 May 2004, 22:26:58

voor de duidelijkheid ik heb ze alle 3 op de SNES en vind ze echt geweldig, vandaar dat ik ook erg kritisch ben....


grafisch hetzelfde???:

naast dat ze aan alle sprites er minder op zijn geworden (wat al erg genoeg is) is het grafisch gewoon compleet verpest....:

<b>- special effects ontbreken of zien er slecht uit:</b>

wat gelijk opvalt op de GBA is dat de regen er niet uit zien, weet niet wat ze daar mee hebben gedaan

ten 2e mis ik gewoon special effects, neem nou de dag/nacht transistie uit de SNES versie, die is er gewoon uit gelaten!

en waar is de schaduw in grotten... etc etc



<b>- achtergronden verpest </b>

ten eerste zijn ze minder gedetailleerd, start je SNES versie is op en je GBA tegelijk

bij de SNES tel ik iets van 4 scrollende achtergronden, bij de GBA slechts 2, als dat geen grote verandering is.. dat is een wereld van verschil


<b>- kleuren palet: </b>

wat is er met de kleuren gebeurt?? veel zachter ofzoiets, maar dus niet hetzelfde als de SNES versie. En neem nou level 1, daar hebben ze de krokodil opeens paars gemaakt als voorbeeld, kom op zeg, dat slaat echt nergens op,tis geen clown

-----------------------
muziek:

de muziek is wel ok, aangezien de GBA dat niet echt beter kan


-----------------------

aanpassingen:

het spel barst van de vervelende aanpassingen in het kader van, hoe verpest ik een 16-bit meesterwerk, zal er een paar noemen:

- de wereldkaar is compleet opnieuw getekend, waar slaat dat op, ziet er stom uit, ik ga toch ook niet een stuk van een schilderij van Rembrand opnieuw tekenen??
- stomme mini games en andere nieuwe poespas (cut-scenes, fotodingen sparen etc.)
- geheime gebieden hebben nu opeens instructies

dan nog de ernstigste verandering:

die apen springen verder, waardoor de game aanzienlijk makker wordt.

de mijnwagentjes zijn veel makkelijk geworden...


.. ik hou er over op, tis gewoon rommel [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 02 May 2004, 10:03:11

hmmm,ja maar daar heb je het al,jij hebt de snes versies al(ik ook alle 3 natuurlijk).
maar toch kon me dat het spelplezier niet drukken,hij speelde gewoon heerlijk.
ze hadden natuurlijk ook de game gewoon 1 op 1 kunnen poorten maar dat had bijna niemand gepikt(ik wel).
en voor de gba vind ik de graphics wel goed,beter dan de gemiddelde gba game.
de zachtere kleuren komt denk ik doordat nog niet iedereen een gba sp heeft,waardoor een dkc met normale kleuren misschien niet speelbaar zou zijn op een gewone gba.
misschien een optie voor spellenmakers om er iets van een kleurenswitch (gba/gbasp)in te bouwen?

en het origineel is natuurlijk stiekum een 32-bit meesterwerk.

ik heb het origineel niet meer gespeelt sinds de gba versie,misschien dat ik daardoor niet veel verschil in de graphics zag(t\'uurlijk wel de menu\'s,landkaart etc.).

maar waar het bij mij op neer komt:voor een gba titel vind ik het een spel met supergameplay en supergraphics.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Drax » 06 May 2004, 10:34:10

ik vind 80% van de GBA spellen afraders... Er komt echt te veel crap uit op de GBA.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group