Sabre Wulf

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Sabre Wulf

Postby NiGHTS » 13 Mar 2004, 22:54:02

ik zie net tot mijn grote verbazing dat ze bij play.com Sabre Wulf in stock hebben! Ben echt super benieuwd naar deze titel aangezien goede 2D platformers tegenwoordig bijna tot niet meer bestaan. De screenshots vond ik er wel veel belovend uitzien (soort en met Donkey Kong Country achtige graphics), maar ik ga nog eerst even de reviews afwachten aangezien Rare games tegenwoordig helaas niet meer blindelings kunnen worden aangeschaft.

hier wat screens als je nog nooit van het spel gehoord hebt:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby hoofdletterp » 14 Mar 2004, 10:15:18

Ziet er leuk uit..
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby NiGHTS » 15 Mar 2004, 10:47:06

ik ga deze game zeker kopen, hij is best goed. Je begint zoals bij dat laatste plaatje met een isometric view vanwaar je alle levels kan betreden. \'t zijn vrij korte levels in het begin en je mag geen 1 keer geraakt worden door een vijand/bom (tezij je een body armor hebt). Om naar \'t einde te komen kan je gebruik maken van een soort hulp beestjes (zoals op plaatje 6) waarvan je een bepaalt aantal hebt en waarmee je bommen kan opblazen of op bijvoorbeeld hogere gebieden kan komen. Aan het eind van het level ligt de wolf met een of andere schat/item. Het is de bedoeling dat je die schat pakt, waardoor de wolf wakker wordt. De wolf \"huilt\" dan heel hard waardoor alle vijanden in het level verdwijnen. Nu komt het leuke, de wolf gaat heel hard achter je aan rennen en het is de bedoeling dat je zo snel mogelijk weer naar \'t begin van het level rent om met de schat te vluchten, dit leidt zeker tot een verhoogte hartslag [:D]. De graphics en de muziek zijn helemaal top, hopelijk de lengte van de game ook.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 17 Mar 2004, 19:12:04

nou,ik moet je helaas teleurstellen soniccinos.
ik ben nu halverwege het eennalaatste gebied en ik ben nu krap 4 uurtjes in totaal bezig geweest,dus reken tussen de 4 en 5 uur om hem uit te spelen.
ook ben ik nog niet veel uitdaging tegengekomen,de levels haal je meestal wel in 1x,als je overal de tijd voor neemt om uit te zoeken welk beest je wanneer moet gebruiken,kom je eigenlijk weinig echte problemen tegen.
de achtervolgingen van sabrewulf zijn totaal geen uitdaging,sabrewulf is zo snel nog niet en als ie in de buurt komt kan je gewoon over hem heen springen omdraaien,en verder rennen.
conclusie:
hij ziet er heel mooi uit,maar ik gewoon TE kort en TE makkelijk.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby NiGHTS » 17 Mar 2004, 19:28:40

te kort en te makkelijk klinkt niet echt goed... vandaag nog overal in de winkels gezocht naar dit spel maar kon \'t nergens vinden. Misschien dat ik dan toch maar wacht tot die goedkoop is. Wel jammer, want \'t spel is best leuk.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 21 Mar 2004, 14:48:26

nou,zo als ik al aangaf in het \"games dagboek\" topic,ik heb hem uit.
nu had ik dus een flinke uitdaging verw8 in het laatste gebied,maar ook dat was er niet.
er zaten wel een paar levels tussen die ik vaak opnieuw heb moeten doen,maar dat was dan meer door stomme fouten van mezelf.
het laatste lab-level was nog makkelijker dan de voorgaande,omdat je dan een creature hebt die je voor korte tijd tegen alles beschermt.
ik kan natuurlijk nog doorspelen tot ik alle mini-sidequests klaar heb en de game dus op 100%,maar daar heb ik geen zin meer in.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group