Wario Land - The Shake Dimension

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 26 Sep 2008, 22:29:38

Vandaag Wario Land - The Shake Dimension binnen gekregen en wat een heerlijke 2d platformer zeg. Ja kan er niks aan doen speel nog graag een game in 2d. Het is niet echt overdreven moeilijk, maar wil je het goed doen en alle schatten vinden en de opdrachten voltooien ben je wel een tijdje bezig. Heb de eerste wereld gehaald en tot zover kan ik alleen maar concluderen dat dit zeker een game is die je in je collectie moet hebben of iig gespeeld hebben nu de Wii niet zo heel veel top games meer gaat krijgen dit jaar.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby rdk123 » 28 Sep 2008, 11:01:23

Heb het spel laatst ook aangeschaft.
Is erg leuk en speelt inderdaad weer als vanouds.
Ik vindt dat er ook veel humor in zit.
En inderdaad,dit is een spel wat je voor de wii moet hebben want echt een groot aanbod aan spellen die de moeite waard zijn heeft de wii niet.
Zelfs in de nabije toekomst zie ik ook nog niet veel(op de 2 tales of spellen na dan).
C64,nes,snes,n64,gamecube,wii,gameboy,gameboy pocket, color,advance,sp,micro,DS,DSlite,MS,MD,Nomad,MCD,32X,saturn,dreamcast,gamegear, PcengineduoR,Atari jaguar,lynxII,neogeo pocket color,3DO,Sony PSX,psone,ps2 pal,ps2ntsc,PSP,2x ngage,2xPC,xbox,xbox360.
User avatar
rdk123
 
Posts: 210
Joined: 05 Aug 2006, 19:26:15
Location: Alkmaar

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 28 Sep 2008, 11:17:02

Klopt, alleen binnen de aankomende half jaar iig MadWorld en misschien nog 1 of 2 spellen en dan houd het wel op. Overigens is the Blob ook een leuke game geworden. Ben nu met de game wereld 2 bij het eind level.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Loempiavreter » 28 Sep 2008, 21:34:36

MadWorld verschijnt toch pas midden 2009?

Maar naast MadWorld kijk ik ook nog wel uit naar:
Rygar: The Battle of Argus
The House of the Dead: Overkill
Disaster: Day of Crisis
Muramasa: The Demon Blade
Tatsunoko vs. Capcom: Cross Generation of Heroes (Wii port krijgt Bob van Bob in the Bottle als extra character!)
Ougon no Kizuna (als het idd een beetje als Dynasty Warriors of Sengoku Basara is)
Tenchu 4
Last edited by Loempiavreter on 28 Sep 2008, 21:54:42, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 28 Sep 2008, 21:44:18

Zou best kunnen hoor, weet het niet precies wanneer die uitkomt dacht dat het sneller was.


The House of the Dead: Overkill
Disaster: Day of Crisis
Tatsunoko vs. Capcom: Cross Generation of Heroes

Zijn idd ook games om naar uit te kijken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Stepz » 29 Sep 2008, 13:08:13

Ik heb Warioland 4 op de GBA. Is ie daar een beetje mee te vergelijken? Die speelde ik namelijk wel HEEL erg snel uit en ik vond alle schatten zonder moeite binnen no time.

Madworld komt Q1 2009 uit in de US. Europa is geloof ik nog niet bekend.

En hoe speelt No More Heroes eigenlijk? Europese versie had geloof ik geen bloed he? :evil:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 29 Sep 2008, 13:48:37

Heb nog nooit een andere Wario gespeeld, dus daar kan ik je niet bij helpen.

No More Heroes vind ik persoonlijk een geweldige game en het speelt ook erg lekker.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Loempiavreter » 29 Sep 2008, 14:08:45

Stepz wrote:En hoe speelt No More Heroes eigenlijk? Europese versie had geloof ik geen bloed he? :evil:


Heb de US versie, dus met bloed en een boel slowdown als ik er teveel op de scherm onthoofd/in 2en slashed.
Aan de ene kant was ik een beetje teleurgesteld in het spel maar ik vond het ook weer geweldig. Suda's visie faalt nooit, Travis zijn gedrag, de scherpe dialogen (vol met pop culture verwijzingen), humor, bizarre wereld, characters (vooral de UAA assassins), catchy soundtrack van Masafumi Takada etc. Allemaal geweldig.
Maar aan de gameplay is veel mis, zo had er nooit een random element in het fighting system moeten zitten (de slots), en is ie gewoon veels te makkelijk ook op Bitter. Ook de copout van 2 UAA Assassins kon ik niet echt waarderen. Misschien moest ik geen (Suda's versie van) God Hand verwachten.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 29 Sep 2008, 20:44:05

Maar aan de gameplay is veel mis


Zo ervaar ik het bij lange na niet, maar denk dat we dan ook twee totaal verschillende gamers zijn.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Stepz » 30 Sep 2008, 11:17:04

blackdragon wrote:
Maar aan de gameplay is veel mis


Zo ervaar ik het bij lange na niet, maar denk dat we dan ook twee totaal verschillende gamers zijn.

Loempia is idd een verfijnde en aparte gamer met een geheel eigen mening :D

Maarja, er zijn ook mensen die van mainstream houden, hehe.

Ik ben erg benieuwd naar deze game, ongeacht of ie makkelijk is of niet.

Hoe is de speelduur? Korter dan 10 uur?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 30 Sep 2008, 11:21:09

Ja ik ben zelf ook niet zo'n grote mainstream gamer, zit er een beetje tussenin. Maar vind niet alle mainstraim games slecht laten we het daar maar op houden. Overigens heb ik de laatste jaren mijn horizon wel verbreed vond eigenlijk alleen fighting games leuk, rpg en platform, maar dat is nu wel anders.

Hoelang de speelduur precies is durf ik niet te zeggen in previews zeggen ze dat we kunnen rekenen op een speel duur tussen de 8 en 12 uur.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Loempiavreter » 30 Sep 2008, 12:08:12

Mainstream enzo dat zeg me allemaal niks, ik speel gewoon wat ik goed vind (al stamt het meestal uit de arcadehallen).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Stepz » 30 Sep 2008, 18:14:00

Maar Loempia, laten we eerlijk zijn, jij komt altijd met originele games en allerlei Japanse namen waar ik geregeld nog nooit van heb gehoord. Vinnik helemaal top, joh!

En met mainstreamgames bedoel ik zeer commerciële games als Halo, Mario Galaxy, Gears of War en noem maar op.

Vroeger was ik ook alleen maar van de 2d fighters en arcadegames, tegenwoordig is dat wel anders.
Ik kom nog weleens mensen tegen van Drakenslag en die vragen of ik nog steeds 2d fighters speel, maar tegenwoordig is dat behoorlijk veranderd.
Vroeger haatte ik Mega Man... waarschijnlijk omdat ik er geen reet van kon, maar tegenwoordig vind ik het heerlijk wegspelen. En games als Halo en Gears of War slepen mij verhaalgewijs helemaal mee.

En 2d sidescrollers vind ik nu ook maar al te interessant (Bionic Commando Rearmed, GASTUH!!!!!).
Vroeger speelde ik nooit hack & slash games, nu wel. Vroeger ook geen FPS'ers... nu wel. Enfin, je smaak veranderd naarmate je ouder wordt.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby blackdragon » 30 Sep 2008, 19:37:53

Stepz wrote:Maar Loempia, laten we eerlijk zijn, jij komt altijd met originele games en allerlei Japanse namen waar ik geregeld nog nooit van heb gehoord. Vinnik helemaal top, joh!

En met mainstreamgames bedoel ik zeer commerciële games als Halo, Mario Galaxy, Gears of War en noem maar op.

Vroeger was ik ook alleen maar van de 2d fighters en arcadegames, tegenwoordig is dat wel anders.
Ik kom nog weleens mensen tegen van Drakenslag en die vragen of ik nog steeds 2d fighters speel, maar tegenwoordig is dat behoorlijk veranderd.
Vroeger haatte ik Mega Man... waarschijnlijk omdat ik er geen reet van kon, maar tegenwoordig vind ik het heerlijk wegspelen. En games als Halo en Gears of War slepen mij verhaalgewijs helemaal mee.

En 2d sidescrollers vind ik nu ook maar al te interessant (Bionic Commando Rearmed, GASTUH!!!!!).
Vroeger speelde ik nooit hack & slash games, nu wel. Vroeger ook geen FPS'ers... nu wel. Enfin, je smaak veranderd naarmate je ouder wordt.


Dat heb ik bijna hetzelfde wat je vroeger speelde en niet kon waarderen en wat je nu speelt en leuk vind. Mijn main blijft wel fighting games die ik nog steeds het meeste speel, maar lang niet meer zoveel als vroeger en vind nu meerdere genre's leuk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Wario Land - The Shake Dimension

Postby Stepz » 01 Oct 2008, 10:57:21

On-topic:
Ik heb even wat footage gecheckt en de game ziet er echt relaxed uit!
Wat kan een 2d side scroller er goed uitzien op een next-gen console, zeg!
Lekker cartoony.
Nu heb ik twee Wii games (No More Heroes) die ik nog moet kopen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group