The House of The Dead 4 komt naar WII

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby master360 » 29 Apr 2008, 13:38:36

SEGA heeft bekent gemaakt bezig te zijn met een port van house of the dead 4 het zal alleen uitgebracht worden als house of the dead 2&3 goed verkopen.
maar mijn groote vraag is: gaat dat wel lukken? want Lindbergh (het huidige arcade medium) is vele malen krachtiger dan WII vooral grafisch zal het minderen maar het is dan toch veel logchieser om de game op PS3 uit te brengen aangezien de game Time crisis 4 een light gun heeft die precieser is dan de WII-mote.
ik denk dat SEGA het wel gaat uitbrengen het zou wel beter zijn als dat met hardware van hun zelf zou zijn. hier de link's van de artikels:

http://www.benintendo.be/2008/02/27/sega-brengt-house-of-the-dead-4-mogelijk-ook-naar-de-wii/

http://videogamecentral.com/gamersvoice/index.php/2008/the-house-of-the-dead-4-wii-bound/

http://www.cubed3.com/news/9581

ik ben wel benieuwd wat jullie er zowel over denken.
User avatar
master360
 
Posts: 104
Joined: 28 Oct 2007, 22:03:50
Location: made

Re: The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby markdegeweldenaar » 29 Apr 2008, 14:01:56

Het is pas van de laatste paar jaren dat consoles krachtiger zijn dan arcadesystemen. Daarvoor werd er dus altijd vanuit de arcade gepoort naar een technisch minder systeem. Ik zie daarom niet in waarom het niet logisch zou zijn het naar de Wii te brengen.
Vooral omdat de Wii uitermate geschikt is voor een arcadespelletje als house of the dead, dat het van even snel knallen moet hebben.

ik denk dat SEGA het wel gaat uitbrengen het zou wel beter zijn als dat met hardware van hun zelf zou zijn.


:roll:
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby master360 » 29 Apr 2008, 15:56:44

markdegeweldenaar wrote:Het is pas van de laatste paar jaren dat consoles krachtiger zijn dan arcadesystemen. Daarvoor werd er dus altijd vanuit de arcade gepoort naar een technisch minder systeem. Ik zie daarom niet in waarom het niet logisch zou zijn het naar de Wii te brengen.
Vooral omdat de Wii uitermate geschikt is voor een arcadespelletje als house of the dead, dat het van even snel knallen moet hebben.

ik denk dat SEGA het wel gaat uitbrengen het zou wel beter zijn als dat met hardware van hun zelf zou zijn.


:roll:



ik zeg niet dat het lelijk zal worden op Nintendo maar wel minder mooi als dat ze het op PS3 of X360 zouden uitbrengen, en met hardware van zichzelf bedoelde ik b.i.j.v een light gun voor de PS3 of X360 i.p.v de WII-mote dus, eigenlijk zoiets als wat NAMCO bij Time crisis 4 heeft gedaan met de GUNCON 3 snapje?
ik zou het zoweiso leuk vinden als hij uberhaupt geport word maar ik hoop dat er niet teveel ARCADE glans van deze mooie titel verdwijnt
User avatar
master360
 
Posts: 104
Joined: 28 Oct 2007, 22:03:50
Location: made

Re: The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby markdegeweldenaar » 29 Apr 2008, 16:46:00

Ik snap hem, maar alles op de Wii is minder mooi dan op de andere consoles. Er is echter wel een enorme markt voor, dus het is heel logisch er spellen voor te maken.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby General Wong » 22 May 2008, 08:58:50

Als je HotD4 in de arcade gespeelt hebt dan weet je dat de graphics om je vingers bij af te likken zijn. Om dit dan naar een veredelde GameCube te gaan poorten lijkt me ridicuul. Deel 3 zag er op de Wii al minder uit dan op de Xbox... Deel 4 gaat er grafisch dik overheen in de arcade... Hopelijk brengen ze deze titel ook nog naar de 360, waar hij wel de mogelijkheid heeft om tot zijn recht te komen.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Re: The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby Fashion » 22 May 2008, 10:11:41

lijkt me igg wel tof dat ie naar de consoles komt
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Re: The House of The Dead 4 komt naar WII

Postby Sen » 13 Jun 2008, 19:41:32

Leuk, maar veel liever naar de PS3 of Xbox 360...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group