Wii kopen

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Muzzle » 21 Oct 2007, 14:14:51

Nou ik speel liever PES 2008 op de PS3 ivm online play en real life toernooien :-).

Welke games op de Wii raad je me echt aan verder? Ik koop Mario er wel bij sowieso, verder dan Table Tennis denk ik.

Games als Zelda en Metriod Prime doen me niets. Ook RPG's niet meer helaas. Vroeger was ik daar gek van, nu kan ik de zin daar niet meer voor opbrengen.

Mijn plan is om de Wii zo rond december / januari in huis te halen.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 21 Oct 2007, 14:20:45

Tsja ik zal zeggen beetje in jou smaak misschien? Hang me er niet aan op of je het echt leuk vind, want dat is altijd een persoonlijke mening.

Natuurlijk:
Ghost Squad
Nights
Guilty Gear Accent Core
No More Heroes
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Manhunt 2 (mocht die nog ooit uitkomen)
Smash Brothers Brawl
Sadness
Batallion Wars 2
Fire Emblem
Als je van shooters houd kan je altijd Red Steel proberen, de meningen zijn daarover verdeeld veel vinden de game erg goed maar ook best veel weer niet.
Karous

Zo uit mijn hoofd een beetje deze iig, maar het is maar net wat jou smaak over die spellen is natuurlijk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Sen » 21 Oct 2007, 16:46:08

Van de week was hij 200 euro bij zuiderpark games. Hij was toen in 1 dag uitverkocht.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Muzzle » 21 Oct 2007, 17:59:40

Ik lees net dit over Table Tennis. Dan hoef ik hem dus niet, wat een afknapper:

Rather than operating on a one-to-one control scale, where what you see correlates directly to your movement in real time, you can swing at any time that the ball is headed toward you, and your player will automatically swing when the time is right.

Bron: gamespot.com

Ik denk trouwens dat ik de Wii zo rond eind januari ga kopen. Ik heb nu financieel even andere prioriteiten, maar dat hij er komt is zeker :-).
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby zendar » 21 Oct 2007, 18:29:16

Da's idd minder, dan kan je het met je ogen dicht spelen.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby mayu-kun » 21 Oct 2007, 18:37:19

dat vond ik nou net zo leuk aan dreamcast virtua tennis spelen met de fishing rod: je moest perfect timen wanneer je naar je bal sloeg, én met de stick op de rod ook nog je player over het veld bewegen, unlike bij wii tennis, waar je enkel moet slaan & de wii doet al de rest
owns: Saturn, Dreamcast & NeoGeo Pocket, al de rest onlangs verkocht

my collection
User avatar
mayu-kun
 
Posts: 1025
Joined: 01 Sep 2007, 19:22:01
Location: belgie

Postby Muzzle » 22 Oct 2007, 12:47:38

Ik denk dat ik de Wii zo rond eind januari haal.

Ik heb namelijk vroeger echt teveel games tegelijk gekocht. Dit had als gevolg dat ik veel games zonder te spelen weer verkocht etc. Ik vond gamen op die manier niet eens meer leuk.

Toen heb ik heel veel verkocht en alleen overgehouden wat ik echt vaak speel.

Nu koop ik alleen nog games als iets me echt 'roept' hehe, het klinkt vrij wazig denk ik :-). Ik koop dus ook amper nieuwe games meer. Ik denk voor de PS3 dat ik er zo'n 3 tot 5 per jaar ga kopen. Met de Wii zal dit niet anders zijn. Meer games komen er ook niet uit die ik echt graag wil hebben. Bijvoorbeeld Heavenly Sword, Ninja Gaiden Sigma etc. Ik heb me met de demo's daarvan wel vermaakt maar ik weet 100% zeker dat ik het volledige spel niet uit zou spelen. Vroeger had ik die games dan toch gekocht, nu niet meer.

Maargoed, ik heb nu nog genoeg te doen op mijn PS3, Neo Geo, PS2 etc. dus daarom wacht ik nog eventjes met de Wii (behalve als ik er optijd bij ben om hem bijvoorbeeld voor 200 te kopen zoals laatst op Zuiderpark Computers).

Maar ik wil hem zeker weten hebben, dus iedereen bedankt voor de informatie.

Voel je verder vrij om verder te discussieren over de Wii hier. Want ik vind alle informatie fijn om te lezen :-).

Nog een vraag van mijn kant:

Ik denk dat ik toch wel aardig wat Virtual Console titels ga downloaden, is de 512 MB dan genoeg van de Wii of moet erop rekenen dat ik daar nog een uitbreiding voor moet kopen?
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 22 Oct 2007, 14:27:46

Opzich genoeg heb nu 21 VC spellen eropstaan en dan ook nog de savegames van mijn spellen, maar zo'n SD kaartje is nooit weg natuurlijk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group