Smash Brothers Brawl

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Smash Brothers Brawl

Postby blackdragon » 10 Oct 2007, 10:54:46

Sonic is speelbaar in de nieuwe Smash Brothers:

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Sen » 10 Oct 2007, 11:49:03

Erg jammer dat ze sonic in zo'n matig spel (afgaande op de serie) zetten.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 10 Oct 2007, 11:55:34

Sen wrote:Erg jammer dat ze sonic in zo'n matig spel (afgaande op de serie) zetten.


Ehh dat meen je toch niet hopelijk? Het is een persoonlijke menig van je maar vind de serie echt niet matig. Bovendien beetje raar om het zo te zeggen want de Sonic spellen van Sega zelf zijn juist heel matig de laatste tijd DS dan even niet meegerekend.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby kevin » 10 Oct 2007, 14:08:22

dit is echt teringvet!
misschien toch maar een wii derbij dan...
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ronald » 10 Oct 2007, 15:05:34

dit spel is gewoon de rede om een wii te hebben echt zo vet 8) da filmpje ook ... sonic is the name speed's my game !
:lol:
Gameking
ronald
 
Posts: 16
Joined: 21 Sep 2007, 20:15:32

Postby ReinieR » 10 Oct 2007, 16:26:16

Op dit nieuws wachte ik al vanaf dag 1 op :D
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 10 Oct 2007, 17:31:22

blackdragon wrote:
Sen wrote:Erg jammer dat ze sonic in zo'n matig spel (afgaande op de serie) zetten.


Ehh dat meen je toch niet hopelijk? Het is een persoonlijke menig van je maar vind de serie echt niet matig. Bovendien beetje raar om het zo te zeggen want de Sonic spellen van Sega zelf zijn juist heel matig de laatste tijd DS dan even niet meegerekend.


Als een fighter, scoort de serie op toch erg matig op technisch gebied (jaja wave dashing, L-cancelling nog meer troep)

Maarja misschien ook meteen het verkoop punt van dit spel (+ het roster).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 10 Oct 2007, 17:47:53

Het gaat mij er niet om als iemand het spel matig vind of niet. Het ging mij er meer om dat Sen zegt Sonic in zo'n matig spel zetten.

Als ik even kijk waar Sega mee bezig is Sonic voor de Xbox 360, Wii en noem ze maar op zoals Sonic Riders, Sonic the Hedgehog, Sonic and the Secret Rings. dan vind ik Smash Brothers Brawl vergeleken dat een erg goede game.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Sen » 10 Oct 2007, 20:59:09

blackdragon wrote:Het gaat mij er niet om als iemand het spel matig vind of niet. Het ging mij er meer om dat Sen zegt Sonic in zo'n matig spel zetten.

Als ik even kijk waar Sega mee bezig is Sonic voor de Xbox 360, Wii en noem ze maar op zoals Sonic Riders, Sonic the Hedgehog, Sonic and the Secret Rings. dan vind ik Smash Brothers Brawl vergeleken dat een erg goede game.


Ik vind dat op veel van die Sonic games ook te veel kritiek is. Maar ik ben het met je eens dat Sega er geen toppers van gemaakt heeft.
Die super smash spellen vind ik zelf ook echt bagger, als je zoiets wilt spelen kun je echt beter gewoon powerstone 2 ofzo spelen. Ik ben sowieso geen voorstander van die sonic VS mario type games. De stijlen botsen en meestal komt daar gewoon geen echt sterk concept uit voort. Denk ook maar aan de talloze cash in films die zoiets doen, freddy vs jason, alien vs predator enzovoorts.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 10 Oct 2007, 21:28:43

Ik vind dat op veel van die Sonic games ook te veel kritiek is.


Inderdaad soms wel, maar meestal klopt het ook wel natuurlijk. De camera van Sonic is nou gewoon bagger de laatste tijd hoe je dat ook wend of keert. Het grafische vlak verder vind ik soms ook wel dat de kritiek wat te hard is.

Ik ben sowieso geen voorstander van die sonic VS mario type games


Ik kan hier nog geen zinnig woord over zeggen aangezien ik ze nog niet gespeeld heb dus de tijd zal het leren.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Mier » 12 Oct 2007, 22:25:40

Ach, teveel kritiek.
Ondanks dat ik sega alles gun zijn alle bovengenoemde sonic-games pure poep!!!

Als je dat niet inziet heb je echt sega-oogkleppen op.
Teveel kritiek op de laatste sonic games?
Tja, liefde maakt blind zeg ik maar in dit geval. :wink:

Sonic verdient het niet eens om in een smash brothers game te verschijnen.
In mijn ogen zou hij zich eerst weer eens moeten bewijzen met een goeie game.

De laatste ds sonic is ook erg matig, dat merk je wel als je hem uit hebt gespeelt.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby blackdragon » 12 Oct 2007, 22:31:21

Grafisch teveel kritiek ja, maar de rest is idd niet goed even zacht uitgedrukt. Maar goed kennelijk zien sommige Sega of Sonic aanhangers het niet meer dat ze gewoon niet goed zijn.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ronald » 16 Oct 2007, 17:04:09

wat zeuren jullie nou smash ownt het is een leuke party fighter en deze is nog online ook hoe meer charcters hoe beter en je kan moeilijk iets afzeiken wat er nog niet is . en over de sonic games ja deze gen consoles scoort sonic niet hoog en ook op de handhelds is tie nie echt geweldig maar denk aan oude sonic's op megadrive / dreamcast ... maar als er een charcter van een ander bedrijf in hoort is het sonic :D vind ik persoonlijk dan :lol:
Gameking
ronald
 
Posts: 16
Joined: 21 Sep 2007, 20:15:32

Postby kevin » 16 Oct 2007, 18:46:02

ronald wrote:wat zeuren jullie nou smash ownt het is een leuke party fighter en deze is nog online ook hoe meer charcters hoe beter en je kan moeilijk iets afzeiken wat er nog niet is . en over de sonic games ja deze gen consoles scoort sonic niet hoog en ook op de handhelds is tie nie echt geweldig maar denk aan oude sonic's op megadrive / dreamcast ... maar als er een charcter van een ander bedrijf in hoort is het sonic :D vind ik persoonlijk dan :lol:


HIGH FIVE !
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 16 Oct 2007, 20:55:54

wat zeuren jullie nou smash ownt het is een leuke party fighter en deze is nog online ook hoe meer charcters hoe beter en je kan moeilijk iets afzeiken wat er nog niet is


Klopt maar dan hoeft natuurlijk het nog niet iedereen geweldig te vinden. Dat sommige het niet leuk vinden kan ik me best voorstellen. Bovendien is dat niet zeuren, maar gewoon iemand zijn mening. Je kan idd iets niet afzeiken wat er nog niet is, maar omgekeerd ook niet je kan niet iets al de hemel in prijzen als het er nog niet is ;)

Maar goed weer even ontopic ik ga het spel iig wel kopen, want mij lijkt het weer gewoon een hele mooie aanschaf te worden waar ik vele uren mee zoet zal zijn.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group