Wii grafisch.

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Wii grafisch.

Postby Robin » 10 Dec 2006, 21:37:22

Is het grafisch nog te doen met de Wii. Ik hoor dat dit namelijk wat tegen valt. Ik verwacht natuurlijk geen high end graphics. Maar het zou leuk zijn als dit al beter was dan de gamecube.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby arjen1981 » 10 Dec 2006, 21:41:52

niet op een hdtv een sdtv is een stuk beter voor de wii. maar zelda blijft zelda en dat heeft zoeizo stijl ongeachte de graphics.
User avatar
arjen1981
 
Posts: 447
Joined: 03 Nov 2006, 10:19:57

Postby blackdragon » 10 Dec 2006, 21:49:46

Ja bij de Media Markt stond het aangesloten op een HDTV en vond het gewoon echt niet mooi. Van de mooie graphics moet de Wii het niet hebben, maar heb een aantal spellen gezien waarvan ik echt vond dat de Gamecube zelfs betere graphics had.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Panzer » 10 Dec 2006, 22:01:11

Idd, ik zag de Wii voor het eerst op de Gameplay en sorry hoor, revolutie of niet, met deze graphics moet je in 2007 niet meer aankomen.......
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Robin » 10 Dec 2006, 22:21:20

Nou twijfel ik wel om hem te kopen als het grafisch niet beter is als de gamecube. De gamecube zag er verder niet echt slecht uit. Hoef ook geen super graphics. Maar het moet wel aardig uit zien natuurlijk.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby jimmie » 10 Dec 2006, 22:27:54

ik heb een gewone breedbeeld CRT tv.. en ik vind de graphics prima.. geen problemen mee.. ik heb van de "Echte" spellen alleen nog red steel gespeeld en die ziet er echt niet slecht uit (mischien op HD tv.. geen idee, maar op een normaal visglas vind ik het prima)
en die wii sports.. tja.. is gewoon simpel spul, maar vervult z'n functie prima.. functie boven graphics..
jimmie
 
Posts: 442
Joined: 03 Jan 2003, 19:43:17

Postby Gouki » 11 Dec 2006, 09:14:03

Panzer wrote:Idd, ik zag de Wii voor het eerst op de Gameplay en sorry hoor, revolutie of niet, met deze graphics moet je in 2007 niet meer aankomen.......


LOL ik heb PS3 gespeeld in KL, Ridge Racer 7, nou daar hoef je ook niet mee aan te komen. en dat is ook nog helemaal niks nieuws... ridge racer.... :roll:
Wii heeft tenminste originaliteit! YO!
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Xizor » 11 Dec 2006, 09:17:33

Ik speel de Wii op mijn Sony Bravia 82cm HDTV (via de bijgeleverde composiet-tulpjes), en het ziet er idd niet geweldig uit...maar het speelt wel ontzettend goed!

En Zelda....het ademt gewoon de Zelda-sfeer uit en het speelt leuk met de wii-mote en nunchuck.. grafisch wel iets beter dan de cube maar verwacht er niet teveel van...

en tsja, als je een console wil kopen voor de graphics dan moet je een 360 nemen.. wil je gewoon leuk en origineel gamen, dan moet je voor de Wii gaan.

(en ik heb beide en ze zijn beide goed op hun eigen gebied, maar vergelijken..? Dat kan niet).
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Razelim » 11 Dec 2006, 09:33:00

ALLES ziet er slecht uit op composiet,
het is toch een kwestie van wachten op de Component. Of is de SCART RGB kabel van de Cube/SNES er op aan te sluiten? de plug LIJKT er op, maar ben er niet zeker van.

verder kan de Wii inderdaad niet meer dan 576p, oftewel Progressive scan op PAL formaat. Dus maximaal EDTV.
Alsnog beter dan die standaard Composiet zooi
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Stepz » 11 Dec 2006, 10:30:39

Ik vond het grafisch wel iets beter dan de Cube. Tot nu toe heeft de Wii nog niet echt z'n best gedaan volgens mij. De 'mooie' games moeten denk ik nog komen (op Zelda na dan).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Appie » 11 Dec 2006, 13:27:08

Zelda+4 mormels of meer tegelijk doodmaken=slowdown. Geen last van als ik ze stuk voor stuk doodmaak. Voor de rest is de Wii gewoon een opgepoetste Cube (tot nu toe iig).

Boeit mij niet, want de revolutie ging niet om graphics Panzer, maar om gameplay en die is gewoon cool imo. Koos om dezelfde reden voor een DS en niet een PSP.

Zelda is op dat slowdown probleempje na echt geweldig, zoals Xi al zei, ademt gewoon die Zelda sfeer uit. En de shit die je moet doen met die controller is echt goed uitgewerkt en leuk. Vind vechten in deze 3D Zelda nog leuker dan dat ik dat al vond in OOT. Gister ook voor het eerst staan vissen met een Lure =D
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby kevin » 11 Dec 2006, 15:19:06

Ik vind persoonlijk de animaties bij Zelda enz, erg mooi, maar verder presteert de wii graphisch echt onder wat ik ervan verwacht had....
Dit zijn niet eens maximale cube graphics.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Robin » 12 Dec 2006, 18:13:41

kevin wrote:Ik vind persoonlijk de animaties bij Zelda enz, erg mooi, maar verder presteert de wii graphisch echt onder wat ik ervan verwacht had....
Dit zijn niet eens maximale cube graphics.


Misschien komt die alleen door de launch titels. Wellicht komen er over 2 maanden er betere grafische games. Net of je bij de dreamcast bij heel wat spellen grafisch zo mooi was. Dat komt gewoon door de game makers. Die bepalen wat ze eruit halen. Zie soulcaliber en sonic adventures die zijn er echt geweldig uit. En trouwens wil ik liever nog geen oordeel over de graphics geven, want ik wil het eerst zelf zien met me ogen.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby trebbor666 » 12 Dec 2006, 18:24:11

ach jah heb nu zelf een ps3 gekocht dus word hem niet voor mij die wii.... maar je weet maar nooit in de toekomst, zo duur is hij eigenlijk niet, en heb nog zoveel om te verkopen ;).

blijf toch altijd nintendo fan aangezien ik altijd een super nintendo heb gehad(nog steeds heb ik er 1) en altijd super veel plezier mee gehad vooral met zelda, bomber man en het uber race spel en beste spel ooit door blizzard uitgebracht Rock & roll Racing ;) en nog wat games :P
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby Stepz » 12 Dec 2006, 19:19:36

Robin wrote:
kevin wrote:Ik vind persoonlijk de animaties bij Zelda enz, erg mooi, maar verder presteert de wii graphisch echt onder wat ik ervan verwacht had....
Dit zijn niet eens maximale cube graphics.


Misschien komt die alleen door de launch titels. Wellicht komen er over 2 maanden er betere grafische games. Net of je bij de dreamcast bij heel wat spellen grafisch zo mooi was. Dat komt gewoon door de game makers. Die bepalen wat ze eruit halen. Zie soulcaliber en sonic adventures die zijn er echt geweldig uit. En trouwens wil ik liever nog geen oordeel over de graphics geven, want ik wil het eerst zelf zien met me ogen.


Idd, de mooiere games komen VAST later. Ik bedoel, als je Wii Sports heb gespeeld, dan heb je idd geen grafisch hoogstandje gezien, haha. Ik moet wel zeggen dat ik Zelda net even iets beter vind dan een maximaal Cube gamepje.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group