Speelduur OoT en MM

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Speelduur OoT en MM

Postby Stepz » 03 Nov 2006, 18:29:04

Hey peepz, hoe lang hebben jullie over Ocarina of Time gedaan en over Majora's Mask?
Ik heb Majora's Mask gekocht op de laatste Sega Event in 2k3, maar nog nooit gespeeld omdat ik OoT nog niet had uitgespeeld, haha. Heb 'm nog steeds niet uitgespeeld... Zit erover na te denken om binnenkort opnieuw (voor de derde keer...) te beginnen.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Lan Di » 03 Nov 2006, 18:38:12

wordt de tijd bijgehouden in je status screen? weet t niet meer, ik weet wel dat ik eeeeeeeerg lang bezig ben geweest met het regular verhaal en daarna nog heartcontainers en skulltulla's ging zoeken. MM was niet zo heel groot maar zat toch aardig wat tijd in.
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Stepz » 03 Nov 2006, 19:41:34

Was MM langer dan WW?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Lan Di » 03 Nov 2006, 20:55:56

volgens mij wel, WW leek alleen langer door t constant bootje varen.
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Silent Shadow » 04 Nov 2006, 13:46:26

De eerste keer dat ik Orcania of time uitspeelde ben ik echt weken bezig geweest (paar jaar geleden). Toen had ik nog niet eens alle skullta's. :P

Majora's Mask heb ik ook uitgespeeld daar ik deed minder lang over maar je hebt na het hoofdverhaal nog wel veel leuke dingen om te doen. Zoals die maskers zoeken (ik heb ze allemaal gehaald btw!).

O, en over de Wind Waker... Dat spel vind ik echt geen zak aan. Hele tijd met die boot en steeds weer die windrichting verranderen pfff, en bovendien zijn de bazen veel te simpel.
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Stepz » 04 Nov 2006, 15:50:10

Ik vond WW zeker wel tof en het hele cell-shading vond ik ook wel gaaf (voor een keertje dan). Ik zat er iig lekker in!
Nou ja, ik ga gewoon weer beginnen aan OoT... kan mij het ook schelen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Lan Di » 04 Nov 2006, 17:34:21

Stepz wrote:Ik vond WW zeker wel tof en het hele cell-shading vond ik ook wel gaaf (voor een keertje dan). Ik zat er iig lekker in!
Nou ja, ik ga gewoon weer beginnen aan OoT... kan mij het ook schelen...


Ja idd de cell-shading was erg vet gedaan. Alleen was het spel te kort, het was oorspronkelijk langer maar onder tijdsdruk heeft nintendo een aantal dungeons moeten schrappen, daarom was er op een gegeven moment niets anders te doen dan triforce charts en shards opvissen....iets waar ik me dood aan heb geergerd. Dat bootje varen is wat het spel heeft genekt, vooral omdat er niets op de achtergrond te zien was in tegenstelling tot de overworld van OOT
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Appie » 05 Nov 2006, 01:34:11

OOT:
Alles uitspelen: 3-4 weekjes?
Eerste keer boss mollen: 1-2 weekjes?
2de tot whatever zoveel keer naar boss clearen: een weekendje?

MM weet ik niet meer precies hoe dat voor mij ging. Denk een beetje minder tijd dan voor OOT. Een dungeon clearen is best te doen in de tijd die je er voor krijgt zelfs als je niet weet wat je moet doen. Had het 1x verneukt en moest toen een dungeon opnieuw clearen omdat ik net voor de boss stond toen de 3 dagen op waren.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Gameholic81 » 05 Nov 2006, 07:41:01

Lan Di wrote:
Stepz wrote:Ik vond WW zeker wel tof en het hele cell-shading vond ik ook wel gaaf (voor een keertje dan). Ik zat er iig lekker in!
Nou ja, ik ga gewoon weer beginnen aan OoT... kan mij het ook schelen...


Ja idd de cell-shading was erg vet gedaan. Alleen was het spel te kort, het was oorspronkelijk langer maar onder tijdsdruk heeft nintendo een aantal dungeons moeten schrappen, daarom was er op een gegeven moment niets anders te doen dan triforce charts en shards opvissen....iets waar ik me dood aan heb geergerd. Dat bootje varen is wat het spel heeft genekt, vooral omdat er niets op de achtergrond te zien was in tegenstelling tot de overworld van OOT


Idd het bootje varen was leuk maar nog een te prominente rol aan in de gameplay. De speelduur van WW vond ik wel erg prettig. Niet te lang en ook zeker niet te kort.

Ik heb zowel OOT en MM niet uitgespeeld :o op een gegeven moment verloor ik toch echt mijn interesse. Maar ik ga nu met Twilight Princess echt mijn best doen. En heel misschien wil ik OOT nog een keer opnieuw spelen
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group