E3: Nintendo Wii

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby maartenoud » 10 May 2006, 22:56:01

Loempiavreter wrote:Ff een vraagje: Ligt het aan mij of zit er op Grafisch gebied een groot gat tussen Red Steele en de rest van de games. Red Steele leek een beetje next gen maar als ik nu naar metroid kijk is het net Prime 2.


Die nieuwe Mario en WII sports vond ik er anders ook gewoon als cube games uitzien..

maar goed... de Wii moet het vooral hebben van die controller...

kan trouwens niet wachten tot deze uit is, samen met die nieuwe zelda een topcombinatie.
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby BDT » 11 May 2006, 11:05:12

Loempiavreter wrote:Ff een vraagje: Ligt het aan mij of zit er op Grafisch gebied een groot gat tussen Red Steele en de rest van de games. Red Steele leek een beetje next gen maar als ik nu naar metroid kijk is het net Prime 2.


Graphics zijn mooi om te hebben. Ik ben reuzeblij met wat de Xbox360 kan. Maar op de DS vind ik ook veel dingen vetter dan de games op de PSP. En de PSP heeft veel betere graphics.

Gameplay gaat boven graphics. Als de gameplay in orde is, dan mogen ze er mooie graphics bij maken. Dan heb je een topgame :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby sherudo » 11 May 2006, 11:27:24

BDT wrote:
Loempiavreter wrote:Ff een vraagje: Ligt het aan mij of zit er op Grafisch gebied een groot gat tussen Red Steele en de rest van de games. Red Steele leek een beetje next gen maar als ik nu naar metroid kijk is het net Prime 2.


Graphics zijn mooi om te hebben. Ik ben reuzeblij met wat de Xbox360 kan. Maar op de DS vind ik ook veel dingen vetter dan de games op de PSP. En de PSP heeft veel betere graphics.

Gameplay gaat boven graphics. Als de gameplay in orde is, dan mogen ze er mooie graphics bij maken. Dan heb je een topgame :)


Precies, ik hoop ook erg dat de wii een succes wordt met veel goede (vernieuwende) games. De cube heb ik geheel laten lopen, maar gelukkig zijn die games speelbaar op de wii. En de toppers zijn lekker goedkoop nu 2e hands :D De wii wordt voor mij bijna zeker een must buy.
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Loempiavreter » 11 May 2006, 12:05:39

BDT wrote:
Loempiavreter wrote:Ff een vraagje: Ligt het aan mij of zit er op Grafisch gebied een groot gat tussen Red Steele en de rest van de games. Red Steele leek een beetje next gen maar als ik nu naar metroid kijk is het net Prime 2.


Graphics zijn mooi om te hebben. Ik ben reuzeblij met wat de Xbox360 kan. Maar op de DS vind ik ook veel dingen vetter dan de games op de PSP. En de PSP heeft veel betere graphics.

Gameplay gaat boven graphics. Als de gameplay in orde is, dan mogen ze er mooie graphics bij maken. Dan heb je een topgame :)


Maar m'n vraag was eigelijk waarom er zo'n groot grafisch gat zit tussen Red Steele en de andere Wii games?

Want als Red Steele van Ubisoft dat moeten die 1st party dingen van Nintendo dat toch ook kunnen? Tenslotte het is hun console.

Ik bedoelde het niet zo dat ik het geen grafisch update vind, want "graphics means shit" voor mij (mjah leuk als het goed is ofzo, maar meer boeit het me ook niet). Maar het viel me gewoon op en vind het een beetje raar dat Metroid Prime 3 er gewoon als een cube game uitzag en Red Steele meer next gen.

Vind het gewoon een beetje raar.

Wat ander nieuws, kent iemand nog dat Lindbergh spelletje een soort van "Dodgeball in Space" Yu Suzuki genaamd Psy-Phi?

Vorige maand zijn alle cabinetten die verzonden zijn naar de arcade dealers weer terug gestuurd. Het kan zijn dat er nog wat tweaks aan het spel worden gebracht of in het ergste geval canned... Maar er word gefluisterd dat ze zijn terug gestuurd omdat de Touchscreen cabinetten te duur zijn (de LIndbergh zelf is al behoorlijk duur) voor Sega, en dus de arcade versie scrappen en meteen overpoorten naar een Home Console versie... Dus Wii krijgt Yu Suzuki's Psy-Phi!? Waarschijnlijk word dat dan wel op Tokyo Game Show aangekondigt.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby kevin » 14 May 2006, 08:44:10

k ben ook overtuigd, wilde eerst geen ''wii'' vooral na de aankondiging van de naam, maar nu is het de enigste next gen die er zoiezo 100 % komt.
en als ik dan die sonictrailers zie enz, DAT is echt wel next gen imo!!
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 14 May 2006, 14:26:27

Ik ben ook volledig overtuigd en het is idd voor mij ook de eerste next-gen die mijn huisje betreedt!
Big N gaat eindelijk eens lekker innovatief aan de gang en let daarbij niet op bij de anderen.
Nu nog een hele goeie promotie en N doet weer helemaal mee (hoop ik).
Ik hoop wel dat een hoop mainstreamers zich er ook aan wagen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Michaelm » 14 May 2006, 18:17:40

maartenoud wrote:maar goed... de Wii moet het vooral hebben van die controller...


Nou, dat moet je niet zeggen.
Voor mij persoonlijk en ik denk een heleboel mensen meer is de aankondiging van de mogelijkheid om veel PCE NES SNES en Megadrive spellen te kunnen spelen toch wel zwaarwegender dan enkel die controller.
User avatar
Michaelm
 
Posts: 797
Joined: 20 Apr 2003, 21:37:08
Location: Heerlen

Postby Stepz » 16 May 2006, 11:12:07

Veel mensen weten dat niet eens hoor... denk ik.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby WithAttitude » 16 May 2006, 12:17:22

Tsja ik moet het eerst nog maar zien. Ik heb nog niet echt games gezien die ik per se wil hebben. Pas als die er zijn denk ik eraan om zo'n Wii in huis te halen.
Een goede curling game zal me wel eens over kunnen halen. 8)
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Stepz » 16 May 2006, 15:51:06

je hebt ook een ping-pong game... :roll:

(die lijkt trouwens verdacht veel op een oud Commodore spelletje!)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group