twilight princess

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

twilight princess

Postby arjen » 29 Dec 2005, 17:30:55

op joystick zag ik een erg fijne en heeel erg lange gameplay video van zelda:

http://video.google.com/videoplay?docid ... q=nintendo

ik heb er nu wel echt zin aan. lijkt toch dat er meer dan genoeg nieuwe elementen in zitten ^^

absoluut de moeite waard om te bekijken!
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Panzer » 29 Dec 2005, 17:37:51

Hmm, ik was erg enthousiast over deze titel, maar nu ik dat filmpje kijk vind ik het meer een slap aftreksel van OOT, nog maar eens af wachten wat het brengt....
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby ReinieR » 29 Dec 2005, 20:33:57

Ik heb em gespeeld en vind em erg vet. Had ook dat begin stuk gespeeld dat je op je paard zit, dan moet je die schapen of wat t ook zijn die schuur in jagen, maar dat vond ik wel erg saai. Maar wil em zeker hebben en ga em binnekort maar is preorderen.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Bas_ » 31 Dec 2005, 16:15:51

Ik heb em jammer genoeg nog niet gespeeld.
Alsie uit is, koop ik em wel meteen.
Ik vind Zelda games altijd erg vet, maar deze ziet er echt geweldig uit.
User avatar
Bas_
 
Posts: 68
Joined: 10 Jul 2005, 10:54:19

Postby Dark|M » 11 Jan 2006, 22:35:17

1.. 2.. 3.. 4... we wachten al zo lang :cry:
Wheeeeeeeeeee!!!!!1111
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby Sw2 » 11 Jan 2006, 23:02:13

ik vind deze games aan de eene kant altijd heel tof
maar net als bij oot kom ik toch vaak vast te zitten
en dan wordt het weer on-line zoeken hoe verder
of me een uur lang kapot ergeren en er dan achter komen dat het iets heel doms is waarom kunnen alle games niet zo lekker door flowen

als resident evil 4 of god of war
User avatar
Sw2
 
Posts: 745
Joined: 23 Jul 2004, 08:54:17
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 11 Jan 2006, 23:39:34

Sw2 wrote:ik vind deze games aan de eene kant altijd heel tof
maar net als bij oot kom ik toch vaak vast te zitten
en dan wordt het weer on-line zoeken hoe verder
of me een uur lang kapot ergeren en er dan achter komen dat het iets heel doms is waarom kunnen alle games niet zo lekker door flowen

als resident evil 4 of god of war


Ik vind het juist leuk om te zoeken naar een oplossing en dus ronddolen tot je een bepaalde persoon gesproken hebt, dat geeft uiteindelijk meer voldoening dan een spel op rails
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Donny K. » 12 Jan 2006, 07:17:50

Ik normaalgesproken ook. Maar sinds mijn "zoek en blijven proberen" ellende in space quest 4 (ben ik bijna 5 jaar[!!!!] mee bezig geweest) grijp ik nu toch wat sneller naar een walktrough. (al bleek het bij space quest 4 uiteindelijk om een pentium+ bug te gaan en niet zo zeer dat ik iets over het hoofd zag) Erg jammer. Zit nu nog steeds vast met Zelda Oracle of ages in level 8 bij zo'n irritant stenen figuur die imuun is voor alles! Ik vrees dat ik iets vergeten ben te pakken voordat ik begon aan level 8. Ik heb mijzelf wel elke keer kunnen tegenhouden wat het zoeken naar walktroughs betreft, maar de verleiding is wel erg groot.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Lan Di » 12 Jan 2006, 09:38:57

Bij zelda is het echter meestal heel makkelijk vergeleken met andere rpg's. Het is altijd je nieuwe item die je moet gebruiken, en elke dungeon betekent een nieuw item
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby blackdragon » 12 Jan 2006, 10:53:16

Lan Di wrote:Bij zelda is het echter meestal heel makkelijk vergeleken met andere rpg's. Het is altijd je nieuwe item die je moet gebruiken, en elke dungeon betekent een nieuw item


Idd dat is in elke Zelda game al zo geweest. En laat Nintendo het maar niet horen haha ze willen het geen rpg noemen en ook niet vergelijken. Ze blijven bij een action/adventure!! Waarom zal het niet weten, maar goed tis ook niet echt een pure rpg natuurlijk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Donny K. » 13 Jan 2006, 10:44:47

True, maar deze keer lukt dat dus niet. Ik heb alle items op 'm losgelaten maar niets werkt. waarschijnlijk ben ik 'n item vergeten te halen. Toch maar een walktrough pakken dan (met veel tegenzin aangezien ik nog nooit een walktrough heb gebruikt voor een Zelda)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Stepz » 15 Jan 2006, 16:07:55

Ik ga 'm ook heeeeeeel zeker halen!
Het ziet er mooi uit, dus ik denk dat ik er dan echt in ga zitten!
Tuurlijk zijn de graphics niet het belangrijkste, maar zoals de meeste van jullie dat ook vinden, ben ik een fan van de Zelda games, moet alleen wel zeggen dat ik de 3d games vele malen leuker vind. Ik hoop alleen wel dat ie niet te kort is. Hij mag zeker niet korter worden dan WW.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 15 Jan 2006, 16:12:22

Als ze hun belofte van 100 uur nakomen zal het iig niet te kort wezen :wink:
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Lan Di » 15 Jan 2006, 16:52:37

Stepz wrote:Ik ga 'm ook heeeeeeel zeker halen!
Het ziet er mooi uit, dus ik denk dat ik er dan echt in ga zitten!
Tuurlijk zijn de graphics niet het belangrijkste, maar zoals de meeste van jullie dat ook vinden, ben ik een fan van de Zelda games, moet alleen wel zeggen dat ik de 3d games vele malen leuker vind. Ik hoop alleen wel dat ie niet te kort is. Hij mag zeker niet korter worden dan WW.


WW was idd kort maar leek fokking lang door elke keer die lame triforce charts en shards opvissen, elke keer weer in een andere uithoek. Later had ik in een interview gelezen dat de makers van het spel precies dat ook kut vonden en dat ze 2 dungeons hadden geschrapt om t op tijd te releasen.
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Stepz » 15 Jan 2006, 22:33:58

Oh ok, da's duidelijk.
Maar psies wat je zegt, ik was er ook lang mee bezig, maar dat kwam eigenlijk alleen maar omdat ik af en toe echt uren bezig was met nix doen, zoals vissen etc.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group