Alien Hominid.

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Alien Hominid.

Postby Donny K. » 17 Dec 2005, 17:00:36

Ik heb mijn exemplaar eindelijk binnen. Ik heb d'r al veel filmpjes en screenshots van gezien. Nu heb ik 'm eindelijk zelf en ik moet zeggen. Deze game is echt SUPERVET!!!!!!! Deze game doet echt niet onder voor Metal slug. Hij is misschien zelfs beter omdat de sprites en supwestrak uitzien. De eindbazen zijn ook lekker over the top en de actie houdt maar niet op. Vette explosies, brute wapens. Een aanrader voor Alle Metal slug fans!!!!!!!
Last edited by Donny K. on 20 Dec 2005, 09:23:23, edited 1 time in total.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby peter89 » 19 Dec 2005, 20:47:22

Het leek mij ook een leuk spel alleen kwam niet pal voor de cube :( en heb geen beschikking over een creditcard :( dus ik vraag me af waar je hem gehaald (neem aan dat je de cube versie bedoeld anders post je hier niet) hebt en nog een vraag is de multiplayer een beetje leuk?
User avatar
peter89
 
Posts: 477
Joined: 08 Jul 2004, 13:46:01

Postby WithAttitude » 20 Dec 2005, 05:11:00

Deze game bestaat ook voor de xbox, deze wil dan ook erg graag alleen het kutte is dat hij alleen JAP uitgebracht is.

Hoe kan ik m'n xbox JAP geschikt maken? Waar kan ik een chip kopen, laten ombouwen, boot disc kopen?!?!

Ik weet gewoon niet hoe ik JAP games op m'n xbox kan spelen, wie kan me vertellen hoe ik dit het makkelijkst kan doen want ik wil deze game erg graag.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Donny K. » 20 Dec 2005, 07:18:08

peter89 wrote:Het leek mij ook een leuk spel alleen kwam niet pal voor de cube :( en heb geen beschikking over een creditcard :( dus ik vraag me af waar je hem gehaald (neem aan dat je de cube versie bedoeld anders post je hier niet) hebt en nog een vraag is de multiplayer een beetje leuk?


Ik heb 'm van Ebay voor 12 dollar. Ik boot 'm met de freeloader (want het is idd een us versie aangezien er nooit een pal release is geweest)Multiplayer is erg leuk! Heel erg leuk zelfs. D'r zit zelfs een level editor bij voor de multiplayer minigames. Deze game is zo compleet, heeft zoveel vette actie en ziet er zo ontzettend vet uit... dat ik vrees dat ik deze game vaker zal spelen dan metal slug. Elke zichzelf respecterende Metal slug fan (en 2d fan) moet deze game gewoon hebben...

En om iedereen nog ff lekker te maken... Hier nog wat screenshots die ik vroeger al eens eerder heb gepost:

Image Image Image Image
Image Image

Alleen deze screenshots al zorgen er weer voor dat ik deze game NU wil spelen... zal helaas niet gaan aangezien ik alweer op m'n werk zit.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby General Wong » 20 Dec 2005, 08:31:47

WithAttitude wrote:Deze game bestaat ook voor de xbox, deze wil dan ook erg graag alleen het kutte is dat hij alleen JAP uitgebracht is.


Er is gewoon een PAL release geweest hoor, op 27 mei lag hij in de Nederlandse schappen (bron: xbw).
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby ManoRevolver » 20 Dec 2005, 09:18:43

General Wong wrote:
WithAttitude wrote:Deze game bestaat ook voor de xbox, deze wil dan ook erg graag alleen het kutte is dat hij alleen JAP uitgebracht is.


Er is gewoon een PAL release geweest hoor, op 27 mei lag hij in de Nederlandse schappen (bron: xbw).


Yup. En volgens http://www.bol.com heb je 'em binnen 3-4 werkdagen in huis voor €29,99 voor zowel PS2 als Xbox.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Donny K. » 20 Dec 2005, 09:24:17

Ja, maar dus niet voor de gamecube. Die is jammergenoeg alleen in de us uitgebracht. (ik heb geen ps2 of xbox)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby General Wong » 20 Dec 2005, 09:28:53

Donny K. wrote:Ja, maar dus niet voor de gamecube. Die is jammergenoeg alleen in de us uitgebracht. (ik heb geen ps2 of xbox)


Dat was ook niet tegen jouw :P. En heb je nu nog geen PS2 in huis gehaald, je wilde toch tanzen?
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Donny K. » 20 Dec 2005, 09:51:36

yeah klopt, maar ik vind ze nog steeds aan de dure kant. Daarom zoek ik een tweedehandsje. Die zijn alleen lastiger te vinden dan ik dacht (en nog duur ook)

En zelfs dan...Hoewel de kwaliteit van de graphics verbeterd is in de laatste jaren, zie ik nog steeds duidelijk verschil tussen een ps2 en een gc/xb versie kwa graphics en framerate. Ps2 heeft op de een of andere manier nog steeds last van waziger beeld en grauwere kleuren. Als er dus een game uitkomt voor alle consoles, haal ik toch altijd de cube versie.

De playstation zal alleen gebruikt worden voor exclusives en music games (die eigenlijk ook exclusive zijn :P )
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby General Wong » 20 Dec 2005, 10:53:54

Donny K. wrote:yeah klopt, maar ik vind ze nog steeds aan de dure kant. Daarom zoek ik een tweedehandsje. Die zijn alleen lastiger te vinden dan ik dacht (en nog duur ook)


Mjah, die krengen zijn duur, helemaal als je ze nog omgebouwd wilt hebben ook. Ik denk dat een Aziatisch PS2 ideaal voor je zou zijn, daarmee kun je zowel Europese als Japanse spellen spelen. Dingen heb je voor een euro of 200 wel geimporteerd.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Donny K. » 20 Dec 2005, 11:13:39

Is dat zo...? Dat wist ik niet. Zijn die dingen regiovrij ofzo? Of kan je daar alleen geen us games mee spelen? Ik denk dat we deze discussie maar even voort moeten zetten in het playstation gedeelte :)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby ManoRevolver » 20 Dec 2005, 12:57:49

Huh? Dat wist ik ook niet.
Maar een Japanse PS2 is toch weer anders dan een Aziatische? Dus val ik sowieso buiten de boot.

Aziatische PS2 is ook PAL?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby General Wong » 20 Dec 2005, 13:03:52

ff nagekeken, heb met mun stomme kop weer eens wat doms gezegt.... Het voordeel was dat je de Aziatische versie op het Nederlandse stroomnet gelijk aansluiten kunt (dus zonder converter). Daarnaast kun je er Aziatische en Japanse spellen op spelen...

Srry voor de verwarring :|
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby WithAttitude » 20 Dec 2005, 14:13:28

General Wong wrote:
WithAttitude wrote:Deze game bestaat ook voor de xbox, deze wil dan ook erg graag alleen het kutte is dat hij alleen JAP uitgebracht is.


Er is gewoon een PAL release geweest hoor, op 27 mei lag hij in de Nederlandse schappen (bron: xbw).

No shit? Tnx :D
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby ManoRevolver » 04 Feb 2006, 13:09:15

Vandaag de PS2 versie gehaald voor €9,95 bij Dixons.
Erg vet, lekker snel en lekker moeilijk 8).
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group