Waarom doet Nintendo geen ruk meer met die Sterren Catalogus

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby SNKy » 12 Dec 2005, 08:48:10

Die catalogus is laatst nog gevuld.. je moet het zelf goed in de gaten houden want hij is altijd binnen no-time leeg als ie eindelijk weer es gevuld wordt..
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby Appie » 12 Dec 2005, 11:36:48

ManoRevolver wrote:Oh, dus je openingspost was niet serieus bedoel je?
Misschien weet je wel niet wat sarcasme is, of weet je niet wat je met de term 'een korreltje zout' aanmoet.
Persoonlijk denk ik dat je stront in je ogen heb, but thats me.

Laten we even kijken naar de definitie van sarcasme...
Aangezien vandale.nl een beetje kort is in zijn definitie van het woord ("bittere, bijtende spot" ook accuraat, maar niet wat ik zocht) pluk ik hem even van dictionary.com om aan te geven wat mij ooit op de middelbare school geleerd is erover.

1. A cutting, often ironic remark intended to wound.
2. A form of wit that is marked by the use of sarcastic language and is intended to make its victim the butt of contempt or ridicule.
3. The use of sarcasm. See Synonyms at wit1

"often ironic remark intended to wound" ofwel om te kwetsen. Nu weet ik niet hoe het met jou zit maar als iemand iets kwetsend tegen mij zou zeggen, neem ik dat absoluut niet met een korreltje zout en kan je gewoon shit terug verwachten (*points naar z'n "zo lok je het alleen maar zelf uit" reply). En ik betwijfel echt dat jij het anders zou reageren als iemand een "gevoelige snaar" bij jou weet te raken.

Jou eerste reply zou ik als kwetsend kunnen opvatten, maar vind hem voornamelijk zinloos en niks toevoegen aan dit in jou ogen zinloze topic. Dan vraag ik jou: why de neuk reply je dan?! Daar ging mijn korreltje zout ook over, als het topic je niet bevalt, ga dan niet de OP zitten afzeiken en donder gewoon op uit het topic. Je hoeft het niet te klikken. Valt het je ook op dat je de enige bent die er last van heeft Mano? De rest replied gewoon normaal. Dus ja, it is just you.

Probeer hier gewoon chill wat te lullen, komt meneertje Mano aan die ff een topic onderuit moet helpen door het topic onderwerp zelf af te zeiken. Ik zit in jou weet ik hoeveel post zinloze topic toch ook niet af te zeiken? En ja dat heb ik week of 2? terug nog geklikt ook, waste of time, maar ik zal er niet om gaan zeiken in het topic (hoewel ik het nu doe in deze, maar alleen om je wat te laten zien). Flikker dus gewoon op man, laat mij en de rest die normaal replied op dit topic gewoon lullen.

Dat ik nog tekst verneuk aan zoiets, typisch Segaforum.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 12 Dec 2005, 11:50:14

Appie wrote:[en kan je gewoon shit terug verwachten


Wanneer dan? Ik wacht nog steeds. :lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Markam » 12 Dec 2005, 11:56:11

MANO doe es lief!

anders bel ik je moeder! :roll:
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Appie » 12 Dec 2005, 17:07:20

ManoRevolver wrote:
Appie wrote:[en kan je gewoon shit terug verwachten


Wanneer dan? Ik wacht nog steeds. :lol:

Ja en je kan waarschijnlijk nog lang wachten, want ik hou het nog best clean dusver en ben ook niet van plan dat te veranderen. Dus jammer voor je.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby kevin » 12 Dec 2005, 17:38:04

telkens als er een update is is het binnen 5 minuten weg!!!
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ManoRevolver » 12 Dec 2005, 19:13:05

Appie wrote:
ManoRevolver wrote:
Appie wrote:[en kan je gewoon shit terug verwachten


Wanneer dan? Ik wacht nog steeds. :lol:

Ja en je kan waarschijnlijk nog lang wachten, want ik hou het nog best clean dusver en ben ook niet van plan dat te veranderen. Dus jammer voor je.


Eerst krijg ik 'shit terug', en nu moet ik er weer lang op wachten? :roll:
Maar ik luister naar MarKam, shit krijgen van me moeder is 10 keer zo rof als van Appie4Life, dus het spijt me dat mijn sarcastische opmerking, die niet eens aan je persoonlijk gericht was, je zo kwetste.
Kusje erop.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 17 Dec 2005, 16:59:26

ok,topic loopt weer uit de hand,jammer.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group