Waarom doet Nintendo geen ruk meer met die Sterren Catalogus

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Waarom doet Nintendo geen ruk meer met die Sterren Catalogus

Postby Appie » 09 Dec 2005, 15:41:29

Ik heb meer dan 7000 punten nog liggen, omdat ik ze in het verleden nooit besteed heb, zag gewoon niet iets waarvan ik dacht: "Ja dat wil ik hebben!". Maar de afgelopen maanden zie ik helemaal niks vernieuwd worden. Dat, of ik moet er constant naast "grijpen", maar dat is lastig als de catalogus je startpagina is zoals bij mij. Waarom support Nintendo dit idee niet meer en krijg ik er voor in de plaats screensavers en mp3'tjes van 40-300 puntjes. Rot op! Waar zijn de old skool goodies?! Spelletjes, accessoires etc.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 09 Dec 2005, 18:42:00

Goed dat je dat op het Sega forum vraagt, het zit hier namelijk vol Nintendo medewerkers.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Loempiavreter » 09 Dec 2005, 19:23:15

Niks leuks bij? Wat dacht je van Pokemon Box!
Of een hele mooie wallpaper van Advance wars!? Maar wacht er zijn nog meer Wallpapers! Leef je uit!

:D
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Diacyper » 09 Dec 2005, 19:47:25

ManoRevolver wrote:Goed dat je dat op het Sega forum vraagt, het zit hier namelijk vol Nintendo medewerkers.


Lees: Sub Forum - "Nintendo GameCube/Revolution"

Prima.
Image
User avatar
Diacyper
The Goth-Father
 
Posts: 2156
Joined: 16 Jul 2001, 17:41:14
Location: Engeland

Postby gamefan » 09 Dec 2005, 19:47:32

Heb ook nog superveel sterren over :? Toen de tijd wel de Collectors Edition van Zelda ervan gehaald, maar zit ook weer eens te wachten op leuke goodies :P
User avatar
gamefan
 
Posts: 378
Joined: 04 Nov 2004, 19:26:37
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 09 Dec 2005, 20:50:26

Die vraag moet je aan nintendo zelf stellen, dan veranderd er misschien nog wat
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Appie » 09 Dec 2005, 20:54:59

Diacyper wrote:
ManoRevolver wrote:Goed dat je dat op het Sega forum vraagt, het zit hier namelijk vol Nintendo medewerkers.


Lees: Sub Forum - "Nintendo GameCube/Revolution"

Prima.

*points at what Dia said*
En nee er zitten hier wellicht geen medewerkers van Nintendo, maar het wel gekund dat andere consumenten hier iets wisten van die catalogus dat ik niet wist. Wat ik vervolgens in het daarvoor bestemde forum heb gepleurd. Met andere woorden: hou je commentaar maar voor je.

Ontopic:
Ja ik zit dus ook weer te wachten op wat stuff. Op zich ook wel leuke timing ervoor rond de kerst, dus laat maar komen.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 09 Dec 2005, 22:24:30

Appie wrote:
Diacyper wrote:
ManoRevolver wrote:Goed dat je dat op het Sega forum vraagt, het zit hier namelijk vol Nintendo medewerkers.


Lees: Sub Forum - "Nintendo GameCube/Revolution"

Prima.

*points at what Dia said*
En nee er zitten hier wellicht geen medewerkers van Nintendo, maar het wel gekund dat andere consumenten hier iets wisten van die catalogus dat ik niet wist. Wat ik vervolgens in het daarvoor bestemde forum heb gepleurd. Met andere woorden: hou je commentaar maar voor je.

Ontopic:
Ja ik zit dus ook weer te wachten op wat stuff. Op zich ook wel leuke timing ervoor rond de kerst, dus laat maar komen.


Hou jij je loze topics voor je.
Als je je openingspost naar Nintendo had gemailed had je nu waarschijnlijk al antwoord, althans dat is mijn ervaring met de 'mailservice' (of hoe zoiets nou heet) van Nintendo.

Dia makes no point at all.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Diacyper » 09 Dec 2005, 22:30:25

Ik kom hier niet om een "point" te maken, maar ik zeg gewoon dat het namelijk een "Nintendo" forum is, waar gamers die wel een "Nintendo" hebben of voor "Nintendo" werken, kunnen posten.

Oh, en als je het over loze topics wil hebben?

http://segaforum.nl/viewtopic.php?t=18048
Image
User avatar
Diacyper
The Goth-Father
 
Posts: 2156
Joined: 16 Jul 2001, 17:41:14
Location: Engeland

Postby ManoRevolver » 09 Dec 2005, 22:45:01

Ik krijg tenminste nog zinvollere reacties op mijn topic.
Mijn punt (van sarcasme) was dat je dit bij Nintendo zelf moet vragen, en niet op een onafhankelijk forum wat niks met Nintendo te maken heeft, ondanks het feit dat het gepost is in het Nintendo sub-forum.
Gelukkig heb ik wel een punt.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: Waarom doet Nintendo geen ruk meer met die Sterren Catal

Postby blackdragon » 09 Dec 2005, 23:15:52

Appie wrote:Ik heb meer dan 7000 punten nog liggen, omdat ik ze in het verleden nooit besteed heb, zag gewoon niet iets waarvan ik dacht: "Ja dat wil ik hebben!". Maar de afgelopen maanden zie ik helemaal niks vernieuwd worden. Dat, of ik moet er constant naast "grijpen", maar dat is lastig als de catalogus je startpagina is zoals bij mij. Waarom support Nintendo dit idee niet meer en krijg ik er voor in de plaats screensavers en mp3'tjes van 40-300 puntjes. Rot op! Waar zijn de old skool goodies?! Spelletjes, accessoires etc.


Het word soms nog wel aangevuld hoor tijdje terug datum niet bijgehouden waren er weer een paar spellen. Denk dat het nu binnenkort wel weer kan komen rond de feestdagen netzo als vorig jaar. Maar goed zeker weten doe ik het ook niet.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Appie » 11 Dec 2005, 16:16:09

Ik krijg tenminste nog zinvollere reacties op mijn topic.

Zinvoller eh?
*kijkt naar Dia's link* ja totally... >.>
Btw Mano valt het je op dat jij de enige bent in dit topic die zit te zeiken op het topic terwijl ik hier gewoon wat met mede-nintendo gangers probeer te lullen? Misschien als je gewoon normaal had replied als Lan Di ipv arrogant te gaan doen had je een wat vriendelijker reply van me gehad. Natuurlijk zal jou dat aan je kont roesten, maar kijk niet raar op als je na replies zoals deze:
ManoRevolver wrote:Goed dat je dat op het Sega forum vraagt, het zit hier namelijk vol Nintendo medewerkers.

Het alleen maar zelf uitlokt.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 11 Dec 2005, 16:32:09

Mijn reactie was niet arrogant, maar sarcasme. Als jij niet iets met een korreltje zout kan nemen ligt dat aan jezelf.
Maar goed, over één ding heb je gelukkig wel gelijk...
Het boeit me inderdaad geen fuck wat je te zeggen heb.
Kusje.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Appie » 11 Dec 2005, 20:37:17

Mijn reactie was niet arrogant, maar sarcasme. Als jij niet iets met een korreltje zout kan nemen ligt dat aan jezelf.

Rofl, tuurlijk Mano. Misschien had jij mijn openingspost ff met een korreltje zout moeten nemen?
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ManoRevolver » 11 Dec 2005, 22:29:37

Oh, dus je openingspost was niet serieus bedoel je?
Misschien weet je wel niet wat sarcasme is, of weet je niet wat je met de term 'een korreltje zout' aanmoet.
Persoonlijk denk ik dat je stront in je ogen heb, but thats me.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group