Het is zo ver... De revo specs....

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 09 Dec 2005, 11:12:02

Tsja het word denk ik een console die je erbij kan hebben, maar denk niet dat het een console word om als enige in huis te hebben. Het is natuurlijk maar speculeren aangezien nog niks zeker is. Maar als de prijs echt tussen de 80 tot 150 ligt mogen we er denk ik niet al te veel van gaan verwachten.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby blackdragon » 09 Dec 2005, 11:19:55

De Amerikaanse sectie van Nintendo, Nintendo of America (NOA), heeft gereageerd op de door IGN onlangs vrijgegeven specificaties van de Nintendo Revolution. Volgens Nintendo geloven hun concurrenten dat de volgende generatie van gamen word gedefinieerd door high-definition graphics van een HDTV. Nintendo zegt dat deze HDTV's niet al te goedkoop zijn. Daarnaast is het ontwikkelen voor HDTV's ook een flink stuk duurder, aldus Nintendo. De spellen moeten namelijk in een standaard formaat, maar ook in een high-definition formaat worden ontwikkeld. Dit wordt weer doorgevoerd in de prijs die je voor een spel betaald.

Daarnaast hebben spellen die gebruik maken van de high-definition standaard erg veel intern geheugen (RAM-geheugen) en een zeer dure grafische chip nodig. Dit zou een spelcomputer té duur maken voor de normale consument.

Volgens Nintendo is scherpere beeldkwaliteit zeker een onderdeel van de volgende generatie. De spellen van de Nintendo Revolution zullen, volgens Nintendo, er 'briljant' uitzien op een normale televisie als op een HDTV. Echter, Nintendo vindt alleen grafische vooruitgang te weinig voor de volgende generatie. Men vindt dat er een compleet nieuwe interface moet komen om te gamen, dat is volgens Nintendo pas echt 'next-gen'. Het moet interactiviteit bieden die je op de huidige systemen (PlayStation 2, GameCube, Xbox en Xbox 360) niet kunt krijgen.

Verder gelooft Nintendo niet alleen in een systeem dat alle spellen van de vorige generatie speelt, maar ook een gigantische bibliotheek van meer dan 20 jaar gaming afspeelt. Ook zal Nintendo met de Revolution een complete draadloze online service bieden aan de consument (Nintendo WiFi Connection).

Nintendo zegt een systeem te hebben gemaakt dat er mooi uit ziet, compact is, minimale laadtijden bevat, waar ontwikkelen snel en simpel gaat, makkelijk te gebruiken is en betaalbaar is voor iedereen. Men is er ook van overtuigd dat gamers en niet-gamers aangetrokken zullen worden door de Nintendo Revolution, dat volgens Nintendo de échte console is die 'de volgende generatie' mag worden genoemd.


Bron: http://www.insidegamer.nl
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 30 Mar 2006, 14:47:36

ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 30 Mar 2006, 16:44:41

Mooi gezegd en ik moet zeggen dat ik blij ben met het feit dat N voor een innovatieve console hebben gekozen. Gamers die van originele, aparte en goede gameplay houden zullen dit wel leuk vinden. Helemaal als ie idd voor maar 200 of 150 euries over de toonbank gaat! Ik ga 'm halen... ik denk zelfs dat de 360 de console is die ik het laatst ga halen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group