Toch maar wel . . .

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Toch maar wel . . .

Postby Donny K. » 08 Nov 2005, 21:46:50

Jaja, na jaren twijfelen en dubben is de knoop dan toch eindelijk doorgehakt. Ik heb een gamecube. Nee het is toch geen Panasonic Q geworden. Die is gewoon te duur. Ik kon er eentje overnemen en heb dat, na het nakijken van m'n "voor welke games zou ik een cube kopen" lijstje dan ook eindelijk gedaan.

Ik kreeg er ook een stapeltje games bij dus ik kon meteen aan de slag:

Donkey Konga,
Super Smash Bros
Zelda Limited edition
Star Wars Rogue Leader II
Super Monkey Ball
Tony Hawk 3
Harvest Moon
Wave Race
en F1

Zelf heb ik de lijst vandaag nog aangevuld met:
Wario Ware
Def Jam II
Sonic Gems collection
Alien Homonid (onderweg)

D'r zijn nog een paar games die ik wil hebben, maar voordat ik die zomaar koop, wil ik eerst testen of ik die zelf echt leuk vind.

I-Ninja (beelden en filmpjes zagen er leuk uit, maar de PC versie is goedkoper, als die hetzelfde is of mooier, ga ik voor de pc versie)
Samurai Jack: Hoor ik gemengde dingen over. Daarom wil ik 'm eerst zelf spelen.
Contra 6: Ik hoor van iedereen dat ie praktisch onvindbaar is (alleen uitgebracht in Japan). Sounds like a challenge.
Tales of Symphonia: Schijnt heel vet te zijn. Weinig over gehoord. Is er iemand die deze game heeft en ook echt leuk vindt?
Mario Sunshine: Wel of niet doen? Wel of niet wel/niet? Ik twijfel. Mario 64 vond ik niet zo...

Games die nog niet uit zijn maar die ik wel wil hebben:

Nieuwe zelda: Ik heb nog flink wat Zelda adventures in te halen. Deze game lijkt mij ontzettend vet en zag er ook erg goed uit.
Shadow the hedgehog: Lijkt mij ook errug phat om te hebben.
Pokemon XD: De gameboy versies vond ik erg leuk. Als deze net zo vet wordt of vetter, moet ik 'm eigenlijk wel hebben. Al vond ik de screenshots er niet zo denderend uitzien. Het zag er allemaal zo leeg en kaal uit. Het leukste had ik het nog gevonden als ze een online Pokemon game zouden maken a la world of warcraft.

Ten slotte:
Aanraders?
Welke games staan er niet in 1 van deze lijstjes die jullie mij toch erg aanraden? Ik ben een tijd uit de nintendo roulatie geweest (NES was mijn laatste echte Nintendo console) Welke games moet ik ZEKER nog hebben volgens jullie? Ik vind alles leuk behalve realistische simulatie en sportgames.

Barst los mensen en alvast bedankt voor het lezen van alweer een veel te lange post.

Welterusten!
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby blackdragon » 08 Nov 2005, 21:50:50

I-Ninja op de Cube is toch niet in Europa verschenen? Dat lijkt mij ook een leuke game.

Maar iig een mooie lijst met spellen Donny K.

Tales of Symphonia vind ik iig een aanrader een van de beste rpg's op de Gamecube ookal vind ik Baten Kaitos ook heel goed maar niet voor iedereen weggelegd.

Als je Mario 64 al niet zo vond zou ik Sunshine al helemaal niet kopen aangezien die nog minder is vind ik persoonlijk.

En ja Resident Evil 4 is toch wel een aanrader vind ik persoonlijk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Lan Di » 08 Nov 2005, 22:39:06

Resident Evil 4 is een must have! Het is een beetje een combinatie geworden tussen de oude RE delen en een shooter, vette shit!

Qua fighters kan ik Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3 (of 2) aanraden, erg goed uitgewerkt

en voor de rest, sja, je moet t op je cube meer van de nintendo spellen hebben
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby blackdragon » 08 Nov 2005, 22:49:39

Als je van Shumps houd is er natuurlijk ook nog Ikaruga en ja F-Zero is ook een erg goede titel natuurlijk dat wou ik nog even toevoegen op het vorige.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 08 Nov 2005, 23:06:48

Contra 6? (zoals van Contra, Contra Hardcorps)

Rare? Op Cube? Waaar!?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Toch maar wel . . .

Postby Markam » 09 Nov 2005, 07:36:11

Donny K. wrote:Tales of Symphonia

zeer mooie game. Ik heb em liggen, nog niet heel veel gespeeld, maar ik weet wel dat ik al meteen in het verhaal gezogen werd. O.a. echt schitterende graphics en het vecht systeem is ook zeer intressant.
Mario Sunshine:

Ik heb mario 64 niet gespeeld, maar sunshine wel en ik moet zeggen dat ik hier niet veel aan vond. 2d mario is relaxter.
RE4

Deze is dus ook een must have idd. zeer vette graphics! De RE 0 en 1 zijn ook gaaf.

Verder zou ik nog F-zero aanschaffen, lekkere snelle vette racer.
Soul calibur 2: hoef ik geen woorden aan vuil te maken denk ik.
Mario party 6 voor een leuk avondje met 3 vrienden
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 09 Nov 2005, 11:38:22

Ik snap niet wat iedereen tegen Sunshine heeft; ok, het zal nooit meer aan de magie kunnen tippen van Mario 64 - mede omdat het 'nieuwe' er vanaf is, maar dat zegt nog niet dat je je zeer goed kan vermaken met die game. Ik weet dat ik me er goed mee heb vermaakt tot het eind. Vond alleen Bowser echt een sukkel in z'n badkuip, maar daargelaten is het echt een dope game.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby flea » 09 Nov 2005, 12:19:22

Sunshine was zeker vermakelijk te noemen, alleen jammer van de eindbaas... iets té simpel! Maar verder vermakelijk ja :)
And I'm so glad that you're mine...
It twists up the fabric of time...
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 09 Nov 2005, 13:15:31

ricepuppet wrote:Ik snap niet wat iedereen tegen Sunshine heeft; ok, het zal nooit meer aan de magie kunnen tippen van Mario 64 - mede omdat het 'nieuwe' er vanaf is, maar dat zegt nog niet dat je je zeer goed kan vermaken met die game. Ik weet dat ik me er goed mee heb vermaakt tot het eind. Vond alleen Bowser echt een sukkel in z'n badkuip, maar daargelaten is het echt een dope game.


Ach ja om het een keer uit te spelen is het wel leuk, maar Donny vond Mario 64 al niet zoveel aan, dan kan je Sunshine eigenlijk niet aanraden.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Flashback » 09 Nov 2005, 16:09:41

Aanraders zijn:

Pikmin 1 en 2
Mario Kart DD
Viewtifull Joe
Ikaruga
Sonic Heroes
Resident Evil 4
Metroid Prime

Eigenlijk ontzettend veel meer, vond dat de cube het leukste spelaanbod heeft vergeleken met xbox en ps2.
Flashback
 
Posts: 610
Joined: 12 Aug 2004, 15:35:10

Postby kevin » 09 Nov 2005, 17:35:36

RE4, moet je op de cube hebben! spel is de shit, ToS is wel tof, alleen heb zelf een ontzettende schijthekel aan cellshaded.
verder de metroid prime games, mario kart nattuurlijk, en de beste versie van soul calibur 2 zou ik ook halen! F-zero GX is ook strak! enja, DE reden om de kubus aan te schaffen... de nieuwe ZELDA _0_
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 09 Nov 2005, 17:52:18

http://www.bartsmit.com/games/main.phtm ... oryid=3042

Kubusje kost echt geen geld meer, leuk voor Sinterklaas of Kerst. Wist overigens niet eens dat er Mario voetbal was (alweer?)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby kevin » 09 Nov 2005, 19:30:26

ricepuppet wrote:http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?submenuid=60&tabbladid=2&subcategoryid=3042

Kubusje kost echt geen geld meer, leuk voor Sinterklaas of Kerst. Wist overigens niet eens dat er Mario voetbal was (alweer?)

heb de demo van mario voetbal gespeeld, echt zwaar gay.

van mij mogten ze het houden bij; 1 platform game van mario, 1 party game en 1 kart game.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Dark|M » 09 Nov 2005, 22:54:25

blackdragon wrote:I-Ninja op de Cube is toch niet in Europa verschenen? Dat lijkt mij ook een leuke game.

Geloof het inderdaad ook niet nee.. k heb hem hier wel meer dan een jaar op de plank staan als ntsc (kostte me dacht 10e ofzo, in ieder geval een verwaarloosbaar bedrag), maar k heb nog steeds geen bootloader :roll:
Wheeeeeeeeeee!!!!!1111
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby Stepz » 09 Nov 2005, 23:34:11

Ik zou zeker gaan voor de volgende games:
Mariokart DD
Zelda (die nog niet uit is)
maar Zelda: The Wind Waker is ook zeker een goeie!
RE4 en ik deel 1 vond ik ook leuk/eng, de rest niet gespeeld
Metroid Prime

Games waar ik iets op aan te merken heb:
Monkeyball vind ik alleen leuk in multi-player mode
Sunshine vond ik toch ff te lastig en om net als 64 de hele tijd door dezelfde levels te struinen, nee dank je...
Soul Calibur 2, hele mooie game! maar ik kan maar niet wennen aan de controller tijdens deze game
Super Smash Brothers: Melee vond ik geen reet aan. alleen leuk in multi-player mode
gehoord dat RE3 tegenvalt...

Verder is het tegenwoordig wel errug goedkoop om een GC te kopen met Mariokart erbij... misschien koop ik er nog eentje bij...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group