Pokémon XD

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Silent Shadow » 31 Oct 2005, 08:29:56

Mwa ik heb eigenlijk niks meer met pokemon. Vooral omdat de laatste paar pokemon games me zo terleurstelde dat ik de hoop eigenlijk al heb opgegeven op een goeie 3d pokemon game.
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Vixion » 16 Nov 2005, 22:58:39

Silent Shadow wrote:Mwa ik heb eigenlijk niks meer met pokemon. Vooral omdat de laatste paar pokemon games me zo terleurstelde dat ik de hoop eigenlijk al heb opgegeven op een goeie 3d pokemon game.


Pokemon Ruby/Sapphire en Emerald zijn gewoon weer meesterwerkjes hoor. De 2D Pokemon RPG's zijn nog steeds van hoge kwaliteit, helaas (mss ook niet eigenlijk, want het is best een leuke toevoeging) komt er in elke nieuwe reeks weer een 100-tal beestjes bij.

Zal er een revolutie in Pokemon-wereld komen? En zal de revolution -een mss online- 3d Pokemon RPG brengen? Ik wacht af! Ik laat iig Pokemon XD links liggen omdat het 'Colloseum'-concept me gewoon niet aantrekt.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group