Baten Kaitos II

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Baten Kaitos II

Postby blackdragon » 14 Sep 2005, 14:47:52

De geruchten gaan dat Baten Kaitos II in ontwikkeling is voor de Gamecube. Goed nieuws voor de Gamecube bezitters die graag een RPG spelen. Deel 1 vond ik wel leuk, alleen mogen ze het van mij wel iets beter afwerken en de gameplay iets verfijnen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Baten Kaitos II

Postby kevin » 14 Sep 2005, 14:52:45

blackdragon wrote:De geruchten gaan dat Baten Kaitos II in ontwikkeling is voor de Gamecube. Goed nieuws voor de Gamecube bezitters die graag een RPG spelen. Deel 1 vond ik wel leuk, alleen mogen ze het van mij wel iets beter afwerken en de gameplay iets verfijnen.

klopt,
idd dat kaartenbattlesysteem mag er uit van mij eigenlijk.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 14 Sep 2005, 14:56:42

Nou er uit niet want dan kunnen ze netzo goed een nieuwe RPG maken ;)

Maar wel iets verbeteren, zeg maar een betere balans erin brengen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby kevin » 14 Sep 2005, 15:05:23

hmmm
kaarten is wel leuk,maar dan net als in PSO3 maar dan nog vetter uitgewerkt...
ook wat duidelijker, vond heel dat battlesysteem wel zo achterlijk he bij baten kaitos.
Wapens oproepen dmv kaarten of eventueel monsters zou veel vetter zijn ! dan wil je die kaarten ook allemaal verzamelen en samenvoegen voor nog Sterkere kaarten... bij baten hadk ut best snel gezien allemaal. Introfilmpje trok me het meest :wink:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 14 Sep 2005, 15:19:32

Vond het wel een redelijk tot tot zelfs leuk spel, soms ff irritant als je niet de juiste kaarten kreeg, of alleen maar defensieve kaarten maar verders beviel me het goed en het had zeker een goede levensduur.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby blackdragon » 15 Sep 2005, 23:30:11

Nieuwe informatie:

Er is nieuwe informatie rond Baten Kaitos II verschenen, zo zal het tweede deel 20 jaar voor het eerste deel af gaan spelen.

Er zullen verschillende bekende characters gaan terugkeren; Gibari, Geldoblame en Savyna die natuurlijk wel in een jongere jaren zullen verschijnen. Natuurlijk zullen er ook nieuwe characters gaan verschijnen zoals Sagi, Miri en Sigo.

Baten Kaitos II zal netzo als het eerste deel weer spelen aan de hand van kaarten, ook de spirits zullen weer terugkeren in het spel. In het spel zal je terugkeren naar bekende steden en nieuwe steden. Zo zullen er bovendien nieuwe continenten kunnen worden ontdekt. Baten Kaitos II zal in december in Japan al gereleased worden, en dat is sneller dan menige hadden kunnen denken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group