Zelda: TP pas in 2006

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 17 Aug 2005, 22:38:57

Occarina en stuff weet me gewoon niet te boeien. De characters kunnen me niet boeien. De Wereld kan me niet boeien. Het verhaal (bijna) altijd een variant op Prinses in nood. En ik vind het niet echt leuk om te spelen.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby twisted » 17 Aug 2005, 22:39:23

ik vind oot en ww allebei goede spellen, en de gameplay van oot en ww is idd hetzelfde maar wel ontzettend goed. waarschijnlijk gaat tp dezelfde besturing gebruiken. wat wel aangepast wordt is de besturing op het paard. ik ben benieuwd hoe het gaat worden
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby blackdragon » 17 Aug 2005, 23:11:53

Ach ja zo heeft gelukkig iedereen een andere smaak. Zelda OoT vond ik in alle opzichten geweldig, maar TWW viel me weer vies tegen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Appie » 11 Nov 2005, 02:29:54

Sorry dat ik ff een "oud" topic "kick", maar dit spelletje komt dus in 2006 (big surprise). Wat ik niet begrijp is, op de sites waar ik het spel vind met "2006 tbc" blabla, is dat het de US/NTSC versie betreft. Waar de fuck is de Japanse versie?! En nee ik kijk dan niet op sites die alleen US games verkopen :D , maar gewoon sites zoals Lik-sang. Is Nintendo raar bezig en komt deze game eerst in de USA uit?

Edit:
Hmmmm misschien moet ik me avatar maar eens editen met 2006 XD
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Stepz » 16 Nov 2005, 21:07:37

Thnx Appie, ik lees deze topic ook nu pas! Wil er toch graag wat over kwijt.
Zelda:TP word volgens mij wel heel gruw en er is een ander verhaal dan WW of OoT. De cell-shading in WW vond ik een hele leuke nieuwigheid. Ik snap die fanboys niet helemaal die liepen te klagen, want het speelde als een echt 3d Zelda. Ik vond vroeger de oude 2d Zelda's eigenlijk bout, maar ben het later pas gaan waarderen. OoT staat bij mij op nr 1 in mijn game lijst aller tijden. De laatst genoemde is natuurlijk m'n eigen mening.

Nog ff iets anders, Halo werd toen idd gehypt, maar ik vond het terecht. Dit maakte de game alleen maar leuker imo. Ook Halo staat hoog in mijn lijst.

Dan nog één ding, ik heb liever een Cube dan een XBOX. Ik heb een XBOX gekocht puur en alleen voor Halo en Halo 2, later kwam Fable:LC erbij. Verder vind ik er geen enkele game leuk op. Ik heb op de Cube leukere titels.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ReinieR » 17 Nov 2005, 20:03:11

Het werd weer eens tijd dat de aankomende Zelda game in het nieuws verscheen. Bronnen geven op het moment aan dat de titel meer dan 100 uur gameplay zal verzorgen. Meer details over de game in dit bericht.

In een artikel op de Japanse website Level Up zijn deze week weer een aantal puntjes aan de orde gesteld betreffende de inhoud van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Het artikel geeft ten eerste aan dat Eiji Anouma de game als het ware helemaal op zich heeft genomen. Miyamoto zelf werd gezien als producer, dus enkel verantwoordelijk voor een aantal ontwikkelingen en details.

Het belangrijkste in dit stuk bleek het aantal uur speeltijd te zijn die men kan verwachten in de game. Twilight Princess zou een gigantische duur van meer dan 100 hele klokslagen moeten bevatten. Dit zou allemaal tussen het verhaal en de te vinden side-quests moeten plaatsvinden. Wat je hier dus kan verwachten is een titel waar eigenlijk geen einde aan komt. Dat de game groot zou zijn was bekend, maar dat men bij Nintendo voor het eerst een game ontwikkelt die de grens van 100 uur weet te markeren is echt uniek.

Het laatste stukje geeft aan dat men in deze titel een aantal details terug zal vinden die betrekking zullen hebben op de functies van de Nintendo Revolution. We hopen hier binnenkort meer over te horen.


Copy + Paste: http://www.cubedomain.nl
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 17 Nov 2005, 20:37:32

ReinieR wrote:Het werd weer eens tijd dat de aankomende Zelda game in het nieuws verscheen. Bronnen geven op het moment aan dat de titel meer dan 100 uur gameplay zal verzorgen. Meer details over de game in dit bericht.

In een artikel op de Japanse website Level Up zijn deze week weer een aantal puntjes aan de orde gesteld betreffende de inhoud van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Het artikel geeft ten eerste aan dat Eiji Anouma de game als het ware helemaal op zich heeft genomen. Miyamoto zelf werd gezien als producer, dus enkel verantwoordelijk voor een aantal ontwikkelingen en details.

Het belangrijkste in dit stuk bleek het aantal uur speeltijd te zijn die men kan verwachten in de game. Twilight Princess zou een gigantische duur van meer dan 100 hele klokslagen moeten bevatten. Dit zou allemaal tussen het verhaal en de te vinden side-quests moeten plaatsvinden. Wat je hier dus kan verwachten is een titel waar eigenlijk geen einde aan komt. Dat de game groot zou zijn was bekend, maar dat men bij Nintendo voor het eerst een game ontwikkelt die de grens van 100 uur weet te markeren is echt uniek.

Het laatste stukje geeft aan dat men in deze titel een aantal details terug zal vinden die betrekking zullen hebben op de functies van de Nintendo Revolution. We hopen hier binnenkort meer over te horen.


Copy + Paste: http://www.cubedomain.nl


100 uur aan gameplay hou ik niet vol... Waarom maken ze spellen altijd zo lang...
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby trebbor666 » 17 Nov 2005, 20:55:49

eYe-Ball wrote:En? wordt er ondertussen ook een beetje boel aan een Revo versie van Zelda gewerkt? Of word dat pas 2007 cker :?


grapje zeker eerder 2008-2009 :P
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby trebbor666 » 17 Nov 2005, 20:57:27

Loempiavreter wrote:
ReinieR wrote:Het werd weer eens tijd dat de aankomende Zelda game in het nieuws verscheen. Bronnen geven op het moment aan dat de titel meer dan 100 uur gameplay zal verzorgen. Meer details over de game in dit bericht.

In een artikel op de Japanse website Level Up zijn deze week weer een aantal puntjes aan de orde gesteld betreffende de inhoud van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Het artikel geeft ten eerste aan dat Eiji Anouma de game als het ware helemaal op zich heeft genomen. Miyamoto zelf werd gezien als producer, dus enkel verantwoordelijk voor een aantal ontwikkelingen en details.

Het belangrijkste in dit stuk bleek het aantal uur speeltijd te zijn die men kan verwachten in de game. Twilight Princess zou een gigantische duur van meer dan 100 hele klokslagen moeten bevatten. Dit zou allemaal tussen het verhaal en de te vinden side-quests moeten plaatsvinden. Wat je hier dus kan verwachten is een titel waar eigenlijk geen einde aan komt. Dat de game groot zou zijn was bekend, maar dat men bij Nintendo voor het eerst een game ontwikkelt die de grens van 100 uur weet te markeren is echt uniek.

Het laatste stukje geeft aan dat men in deze titel een aantal details terug zal vinden die betrekking zullen hebben op de functies van de Nintendo Revolution. We hopen hier binnenkort meer over te horen.


Copy + Paste: http://www.cubedomain.nl


100 uur aan gameplay hou ik niet vol... Waarom maken ze spellen altijd zo lang...


voor mensen die het wel vol houden :P

ach jah je kan ook een spel kopen die je in paar dagen uitspeelt..... :)

weet nog wel kessen 1 op ps2 leuk joh ik spel kopen.... op een zaterdag ik spelen... lalala zondag spelen lalala.... uitgespeeld.... toen ingeruild hehe... maar jah toen waren er nog niet echt veel games uit.... kessen was 1 van de eerste games op ps2 dus ingeruild voor orphen.... ook niet echt een geweldige spel toen haha :D
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby Loempiavreter » 17 Nov 2005, 21:19:56

trebbor666 wrote:
Loempiavreter wrote:
ReinieR wrote:Het werd weer eens tijd dat de aankomende Zelda game in het nieuws verscheen. Bronnen geven op het moment aan dat de titel meer dan 100 uur gameplay zal verzorgen. Meer details over de game in dit bericht.

In een artikel op de Japanse website Level Up zijn deze week weer een aantal puntjes aan de orde gesteld betreffende de inhoud van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Het artikel geeft ten eerste aan dat Eiji Anouma de game als het ware helemaal op zich heeft genomen. Miyamoto zelf werd gezien als producer, dus enkel verantwoordelijk voor een aantal ontwikkelingen en details.

Het belangrijkste in dit stuk bleek het aantal uur speeltijd te zijn die men kan verwachten in de game. Twilight Princess zou een gigantische duur van meer dan 100 hele klokslagen moeten bevatten. Dit zou allemaal tussen het verhaal en de te vinden side-quests moeten plaatsvinden. Wat je hier dus kan verwachten is een titel waar eigenlijk geen einde aan komt. Dat de game groot zou zijn was bekend, maar dat men bij Nintendo voor het eerst een game ontwikkelt die de grens van 100 uur weet te markeren is echt uniek.

Het laatste stukje geeft aan dat men in deze titel een aantal details terug zal vinden die betrekking zullen hebben op de functies van de Nintendo Revolution. We hopen hier binnenkort meer over te horen.


Copy + Paste: http://www.cubedomain.nl


100 uur aan gameplay hou ik niet vol... Waarom maken ze spellen altijd zo lang...


voor mensen die het wel vol houden :P

ach jah je kan ook een spel kopen die je in paar dagen uitspeelt..... :)

weet nog wel kessen 1 op ps2 leuk joh ik spel kopen.... op een zaterdag ik spelen... lalala zondag spelen lalala.... uitgespeeld.... toen ingeruild hehe... maar jah toen waren er nog niet echt veel games uit.... kessen was 1 van de eerste games op ps2 dus ingeruild voor orphen.... ook niet echt een geweldige spel toen haha :D


Ik hou eigelijk van spellen die je in dagje hebt uitgespeeld. Het is iig beter dan een spel waar ik op de helft blijf hangen... Wat ik altijd heb met RPG's...

Dan maar weer terug naar Gunstar Heroes en Street Fighter 3: Third Strike :D
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 19 Nov 2005, 01:41:48

100 uur vind ik eigenlijk ook teveel. Wat Loempia zegt, ik blijf dan ergens halverwege hangen. Dit had ik al met Ocarina of Time en omdat ik deze game dus nog nooit heb uitgespeeld ben ik dus ook nog nooit aan Majora's Mask begonnen! Die ligt hier gewoon een beetje weg te rotten.........
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group