2d beat 'm ups op Cube

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

2d beat 'm ups op Cube

Postby blackdragon » 02 Aug 2005, 14:21:16

Ik sta er versteld van, maar kan geen 2d beat 'm up vinden voor de Cube behalve dan Capcom vs SNK 2 eo, zijn er verders helemaal geen 2d beat 'm ups of alleen verders is Japan?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: 2d beat 'm ups op Cube

Postby kevin » 02 Aug 2005, 15:03:27

blackdragon wrote:Ik sta er versteld van, maar kan geen 2d beat 'm up vinden voor de Cube behalve dan Capcom vs SNK 2 eo, zijn er verders helemaal geen 2d beat 'm ups of alleen verders is Japan?

nee, voor 2d games moetje niet naar cube komen nee....

Capcom vs SNK 2 is de enige hier,
verder zijn er wel vette cell shaded anime beat em ups die vaak exclusief zijn voor de cube, maar helaas niet in europa, heb zelf ook naruto 3 geimport.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Psoman » 08 Aug 2005, 17:47:37

Capcom vs SNK 2 EO is ook poep haalt echt het magisch arcade geveol der uit met die ene C-stick kan je nu de meest moeilijke combo's uithalen vindt ik nep :S moet gewoon oldschool zijn blaren op je duim van het proberen om mooie combo's te maken en kon je nog de master van de rookie onderscheiden nu kan iedere dude special combo's uithalen echt dom vindt ik die mode hadden ze der nooit in moeten zetten ....
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Loempiavreter » 08 Aug 2005, 20:23:37

Psoman wrote:Capcom vs SNK 2 EO is ook poep haalt echt het magisch arcade geveol der uit met die ene C-stick kan je nu de meest moeilijke combo's uithalen vindt ik nep :S moet gewoon oldschool zijn blaren op je duim van het proberen om mooie combo's te maken en kon je nog de master van de rookie onderscheiden nu kan iedere dude special combo's uithalen echt dom vindt ik die mode hadden ze der nooit in moeten zetten ....


Maar dan nog hoef je niet te winnen... Het draait niet om de mooiste moves maar om de beste tacktieken..
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby kevin » 09 Aug 2005, 09:48:08

Psoman wrote:Capcom vs SNK 2 EO is ook poep haalt echt het magisch arcade geveol der uit met die ene C-stick kan je nu de meest moeilijke combo's uithalen vindt ik nep :S moet gewoon oldschool zijn blaren op je duim van het proberen om mooie combo's te maken en kon je nog de master van de rookie onderscheiden nu kan iedere dude special combo's uithalen echt dom vindt ik die mode hadden ze der nooit in moeten zetten ....

marvel vs capcom is gelukkig ook niet zo heel erg supermakkelijk op de ps2 ?
1 knop voor een supermove.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 09 Aug 2005, 10:45:21

kevin wrote:
Psoman wrote:Capcom vs SNK 2 EO is ook poep haalt echt het magisch arcade geveol der uit met die ene C-stick kan je nu de meest moeilijke combo's uithalen vindt ik nep :S moet gewoon oldschool zijn blaren op je duim van het proberen om mooie combo's te maken en kon je nog de master van de rookie onderscheiden nu kan iedere dude special combo's uithalen echt dom vindt ik die mode hadden ze der nooit in moeten zetten ....

marvel vs capcom is gelukkig ook niet zo heel erg supermakkelijk op de ps2 ?
1 knop voor een supermove.


Met supermoves win je niet ;)
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 09 Aug 2005, 10:57:53

Nee niet echt nee je moet wel wat meer kunnen dan een supermove.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby kevin » 09 Aug 2005, 11:18:50

Loempiavreter wrote:
kevin wrote:
Psoman wrote:Capcom vs SNK 2 EO is ook poep haalt echt het magisch arcade geveol der uit met die ene C-stick kan je nu de meest moeilijke combo's uithalen vindt ik nep :S moet gewoon oldschool zijn blaren op je duim van het proberen om mooie combo's te maken en kon je nog de master van de rookie onderscheiden nu kan iedere dude special combo's uithalen echt dom vindt ik die mode hadden ze der nooit in moeten zetten ....

marvel vs capcom is gelukkig ook niet zo heel erg supermakkelijk op de ps2 ?
1 knop voor een supermove.


Met supermoves win je niet ;)

mee eens, maar ter vergelijking :lol:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group