Panasonic Q

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Zeo » 03 Jun 2005, 23:39:05

Ik heb zelf ook een Q. Met chip voor zowel USA als JAP games en alle regio dvd's. PAL speel ik via freeloader, maar niet alle games werken daarmee(mijn broertje heeft ook nog een PAL cube).

Als je bestelt bij lik-sang betaal je dikke verzendkosten + gegarandeerd invoerkosten over het totaalbedrag inclusief verzendkosten. Dus als je voor de Q 400 euro betaalt + 75 euro verzendkosten(inc. verzekering) komt over die 475 euro nog eens 19% BTW. Reken maar uit.... ;)

Het is een prachtig apparaatje, maar wel een duur grapje dus...
Xbox L!ve Gamertag: Ninzeo
Voeg me toe als je ingemaakt wilt worden met een potje PES 4 ;)
(of Outrun 2, Top Spin, XIII, Halo 2)
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby eYe-Ball » 04 Jun 2005, 09:31:21

:o Zo zeg dat dacht ik ook! ff 565 euro!! Het kan wel een mooie gadget zijn maar ik zou dan lekker wachten op de Revolution, ben je nog goedkoper uit ook nog (ervanuitgaande dat een RevO geen 500 knaken kost dan ;) )
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby ReinieR » 04 Jun 2005, 10:08:22

Ja 565 euro word me echt te veel. Het is dan wel een cadeau voor me examen maar het is echt TE veel gewoon. Ik ga nu voor een PSP en hopelijk heb ik deze binnenkort. Thnx voor de info :)
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby eYe-Ball » 04 Jun 2005, 10:34:18

Dan zou je bwv met een PSP en DS erbij nog goedkoper uit zijn dan alleen zo'n Panasonic Q.

edit: Is de Examenuitslag nou al bekend of ben je gewoon zo zeker van je zaak? :) :lol:
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Zeo » 04 Jun 2005, 11:19:06

Nouja, goed...PSP heb ik zelf ook, maar ook daar moet je gewoon invoerkosten betalen in 9 van de 10 gevallen hoor(tenzij je geluk hebt en een of andere cheap ass shipping method gebruikt die er een x aantal weken over doet zonder tracking/verzekering), dus voor een PSP + game zal je ook 275 euro + 40 euro verzending + 19% over 315 euro kwijt zijn. Ook een dikke 350 euro dus!

Het is maar net wat je wilt...
Xbox L!ve Gamertag: Ninzeo
Voeg me toe als je ingemaakt wilt worden met een potje PES 4 ;)
(of Outrun 2, Top Spin, XIII, Halo 2)
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby ReinieR » 04 Jun 2005, 12:22:47

@ Eye-ball, nee het is nog niet bekend en zo heel zeker ben ik er ook niet van. Maar bij ons is het de gewoonte dat we elk jaar een cadeau krijgen met de zomervakantie. Mijn broertje zou al een nieuwe pc krijgen, dus mocht ik dit jaar ook iets duurs hebben.

@ Zeo, ik koop een Psp via marktplaats, daar zijn ze meestal een stuk goedkoper, en zit er nog wat bij ook. Ook kan ik dan meteen checken of alles in orde is enzo, want ik haal em dan gewoon bij iemand op.

Hetzelfde had ik ook bij me ds gedaan. :)
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Zeo » 04 Jun 2005, 17:58:28

GiGi wrote:@ Eye-ball, nee het is nog niet bekend en zo heel zeker ben ik er ook niet van. Maar bij ons is het de gewoonte dat we elk jaar een cadeau krijgen met de zomervakantie. Mijn broertje zou al een nieuwe pc krijgen, dus mocht ik dit jaar ook iets duurs hebben.

@ Zeo, ik koop een Psp via marktplaats, daar zijn ze meestal een stuk goedkoper, en zit er nog wat bij ook. Ook kan ik dan meteen checken of alles in orde is enzo, want ik haal em dan gewoon bij iemand op.

Hetzelfde had ik ook bij me ds gedaan. :)


Tja...wel tweedehands...maargoed, veel plezier alvast... :)
Xbox L!ve Gamertag: Ninzeo
Voeg me toe als je ingemaakt wilt worden met een potje PES 4 ;)
(of Outrun 2, Top Spin, XIII, Halo 2)
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby ReinieR » 04 Jun 2005, 19:49:28

Zeo wrote:
GiGi wrote:@ Eye-ball, nee het is nog niet bekend en zo heel zeker ben ik er ook niet van. Maar bij ons is het de gewoonte dat we elk jaar een cadeau krijgen met de zomervakantie. Mijn broertje zou al een nieuwe pc krijgen, dus mocht ik dit jaar ook iets duurs hebben.

@ Zeo, ik koop een Psp via marktplaats, daar zijn ze meestal een stuk goedkoper, en zit er nog wat bij ook. Ook kan ik dan meteen checken of alles in orde is enzo, want ik haal em dan gewoon bij iemand op.

Hetzelfde had ik ook bij me ds gedaan. :)


Tja...wel tweedehands...maargoed, veel plezier alvast... :)


Naja ik heb nu iemand gevonden die verkoopt een gesealde met 2 games voor 380euro. Dus niet echt 2e hands zeg maar.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby SilverBolt » 09 Jun 2005, 19:37:34

valt me op dat de Q wel erg snel erg veel duurder is geworden, de mijn is usa/jap premodded en dvd regio vrij en ik heb er 375 voor betald niuew van lik-sang in februari nu staat ie al voor ruim 100e meer op de site.
Image
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group