Baten Kaitos

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 11 Aug 2005, 11:57:23

haaibaai wrote:Ben ik nu de enige die dit spel tegen vind vallen?
In het spel kan je helemaal niet terug (Als je op een volgend eiland zit moet je daar verder). Het vechtsysteem is niet leuk (Wie verzint dat je een vijand kan healen?). Ik vind het jammer. Ik vond Tales Of Symphonia echt 10 keer beter (2 mooie werelden waar je vrij in rond kunt bewegen, vechten is echt leuk). Wat vinden jullie daar nu eigenlijk van?


Ik vond Tales of Symphonia bagger...

Kut character design's, baggere wereld, 1 in het dozijn verhaal. Geef mij maar Baten Kaitos...
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby kevin » 11 Aug 2005, 12:20:35

Loempiavreter wrote:
haaibaai wrote:Ben ik nu de enige die dit spel tegen vind vallen?
In het spel kan je helemaal niet terug (Als je op een volgend eiland zit moet je daar verder). Het vechtsysteem is niet leuk (Wie verzint dat je een vijand kan healen?). Ik vind het jammer. Ik vond Tales Of Symphonia echt 10 keer beter (2 mooie werelden waar je vrij in rond kunt bewegen, vechten is echt leuk). Wat vinden jullie daar nu eigenlijk van?


Ik vond Tales of Symphonia bagger...

Kut character design's, baggere wereld, 1 in het dozijn verhaal. Geef mij maar Baten Kaitos...


ik vond tales gay kwa graphics, etc.
maar het battlesysteem was wel oke...
kwa graphics vond ik baten schitterend, kwa verhaal ook wel, amar dat battlesysteem mag van mij de tering krijgen :)
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 11 Aug 2005, 12:23:52

Vind/vond het battle syteem wel goed hoor, en ja dat je vijanden kan healen is wat minder, wat me vooral aan het begin nog wel is gebeurde.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby kevin » 11 Aug 2005, 12:28:18

blackdragon wrote:Vind/vond het battle syteem wel goed hoor, en ja dat je vijanden kan healen is wat minder, wat me vooral aan het begin nog wel is gebeurde.

JUIST
ik werd ere gek van, want begreep die kaarten nog niet.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 11 Aug 2005, 13:01:02

Na een tijdje spelen weet je precies wat de kaarten betekenen, en gaat het eigenlijk steeds makkelijker, je moet ook ff een goede balance vinden in je deck zeg maar.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby twisted » 27 Jan 2006, 23:49:47

ik weet het oude topic maar toch, ben het spel nu pas aan het spelen.

haaibaai: Ben ik nu de enige die dit spel tegen vind vallen?
In het spel kan je helemaal niet terug (Als je op een volgend eiland zit moet je daar verder).


je moet ff verder spelen later kan je willekeurig terug naar elk eiland wara je geweest ben. Ik vind het een cool spel , de voice acting is een hele dikke min. Maar je leert er wel aan te wennen.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group