Metal Gear Solid: the Twin Snakes

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby ricepuppet » 23 Apr 2005, 06:17:53

Markam wrote:kan iemand me vertellen wie of wat "decoy octopus" is? hij staat in het boekje genoemd en als ik ben opgepakt heeft liquid snake het er over dat hij dood is net als mantis..., ja die laatste heb ik zelf gekilled maar van octopus weet ik nix :lol: wat heeft hij te maken bij het spel? hij komt verder helemaal niet in de game voor (walkthrough gechecked)

Decoy Octopus is degene die in het begin de cel sterft (die neger die aan je benen gaat hangen - voel je de joystick voor het eerst flink trillen) ben de naam vergeten.. hij was zo'n belangrijk manneke. Decoy Octopus is

*SPOILER*

....


....

Ook vergiftigd met het Fox virus, vandaar dat hij ook in de cel sterft.



Ik vond headhunter ook echt super moeilijk, ben er dan ook nog niet veel verder meegekomen. Daarom stond het me eerst ook tegen om mgs te gaan spelen, maar goed even door die kut besturing heen getrokken en zo "ploep" het verhaal in. Echt super spannend, al vinnik het jammer dat er redelijk snel een uitleg/oplossing gegeven wordt wie, wie eigenlijk is. En met foute grappen bedoel je dat soort dingen dat bijv Ocelot voor het martelen "de camera" in kijkt en zegt dat ik geen autofire mag gebruiken want "dat ziet ie". Dat vind ik ook al zo irritant in films, dus hier ook.

Maar goed nogmaals leuke game......

Klopt, dat soort geintjes. Of dat je Meryl halfnaakt kan zien, als je snel genoeg achter haar aanrent de wc in (als ze nog als soldaat is gekleed, vlak voordat je Mantis ontmoet), of grapjes qua licht erotische woordspelingen; het hele 'hentai-achtige' gedoe dat in de game is verwerkt. Zo vind je in lockers posters van lekkere aziatische wijven; ga in de locker en zoom in (weet niet meer welke knop het was) dan gaat Snake de poster zoenen. Dat soort Japanse geintjes. Je moet ervan houden..

ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ricepuppet » 23 Apr 2005, 06:55:16

Mier wrote:
ricepuppet wrote:Headhunter is fuckin ass crackin HARD. De DC versie dan.


Dat valt ook wel mee,alleen het punten halen op je motor vind ik ronduit KUT!
en ik zit vast bij het laatste stukje omdat de game de laatste keer weereens crashete(gebeurd erg vaak in headhunter)maar de game opzich is niet zo moeilijk.


Sorry, maar dat bedoelde ik er niet mee. Ik bedoelde dat het een gaaf spel is, verkeerde woordkeuze blijkbaar :). Dat motorrij gedoe had ik altijd een schijthekel aan; eerst punten scoren, dan die trainingssessies afwerken om verder te mogen met het verhaal. Echt lomp. En daarbij crashste de game idd echt vaak.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 23 Apr 2005, 10:43:51

ricepuppet wrote:Decoy Octopus is degene die in het begin de cel sterft (die neger die aan je benen gaat hangen - voel je de joystick voor het eerst flink trillen) ben de naam vergeten.. hij was zo'n belangrijk manneke.


heb geen neger aan me benen laten hangen hoor, maar je bedoelt zeker de DARPA Chief... zelfde virus waar

spoiler
......

......


Baker en de ninja aan dood gaan....
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 23 Apr 2005, 10:49:15

Klopt. Tis toch een neger? Ninja gaat niet dood door Foxdie...
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 23 Apr 2005, 10:59:07

ricepuppet wrote:Klopt. Tis toch een neger? Ninja gaat niet dood door Foxdie...


oh niet vertellen hoor, maar ik dacht dat ie ook helemaal ging flippen, maar nog niet dood ging, na het eerste gevecht met snake. Tenminste het zag er precies het zelfde uit al met de DARPA Chief en Baker, alleen overleed hij niet....

Maar goed ik neem aan dat alles nog wel duidelijk voor me wordt?
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 23 Apr 2005, 11:11:05

Je zal het allemaal binnenkort begrijpen, young one.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group