indie games

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

indie games

Postby Yoda » 20 Nov 2004, 20:32:29

ik wist niet bij welke console ikd eze moest plaatsen maar vanwege de mini games met 4player fun dacht ik de cube. gaat iemand hier nog alian hominid halen? wanty zelf zit ik erg te twijvelen. de prijs is wel aantrekkelijk.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Postby MakMan » 20 Nov 2004, 21:31:12

Dat spel ziet er echt te gek uit! Alleen is volgens mij een PAL release nog niet aangekondigd, dus ik neem aan dat jij de import bedoeld, Yoda? Dan zou ik zeker de GC-versie verkiezen boven die van de PS2 al is het alleen maar vanwege de (directe) 4 controller mogelijkheid. En ik verwacht ook dat de laadtijden op de GameCube beter zijn.

Mocht het spel hier uitkomen, zit ik er serieus over te denken het te kopen. Lijkt mij een heerlijke game, een soort van Metal Slug in een Viewtiful jasje [:)]. Ook die minigames, waar het allemaal mee begonnen is, zien er tof uit, zeker met z\'n vieren!
MakMan
 
Posts: 1736
Joined: 23 Jan 2002, 14:47:39

Postby Yoda » 20 Nov 2004, 21:41:07

ja inderdaat helemaal de minigames zijn ook geweldig met zu\'n 4en. en het is tenslote maar 29 dollar ook weer net als katamari. ik bedoelde inderdaat de us versie ik was niet de hoogte dat het spel hier niet uit komt. ik heb hem besteld.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group