Hulp bij Metal Gear Twin Snakes

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Hulp bij Metal Gear Twin Snakes

Postby Sharpius » 18 Apr 2004, 10:00:57

Gisteren heb ik Twin Snakes gekocht en ik las in de manual dat de optie \"game over if detected\" alleen unlocked wordt als je het spel hebt uitgespeeld.....Nu heb ik Metal gear Sons of Liberty ook uitgespeeld met deze optie aan en wil dus Twin Snakes ook zo spelen...
Ik zoek iemand die het spel inmiddels heeft uitgespeeld..ik zou dan mijn memorycard naar degene willen opsturen en vragen of hij zijn savefile op mijn memorycard wil zetten...Het spel is zoveel spannender en uitdagender als het spel voorbij is als je ontdekt wordt, dus hopelijk kan en wil iemand mij helpen...
Sharpius
 
Posts: 34
Joined: 19 Sep 2003, 17:02:10

Postby hoofdletterp » 18 Apr 2004, 10:42:40

Kan je niet met de BB-adapter van je cube gewoon een save-game (van bijv. gamefaqs.com) downloaden?
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Biohazard » 18 Apr 2004, 11:16:00

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sharpius</i>
<br />Gisteren heb ik Twin Snakes gekocht en ik las in de manual dat de optie \"game over if detected\" alleen unlocked wordt als je het spel hebt uitgespeeld.....Nu heb ik Metal gear Sons of Liberty ook uitgespeeld met deze optie aan en wil dus Twin Snakes ook zo spelen...
Ik zoek iemand die het spel inmiddels heeft uitgespeeld..ik zou dan mijn memorycard naar degene willen opsturen en vragen of hij zijn savefile op mijn memorycard wil zetten...Het spel is zoveel spannender en uitdagender als het spel voorbij is als je ontdekt wordt, dus hopelijk kan en wil iemand mij helpen...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Je zou het spel ook eerst een keer uit kunnen spelen... Dat is een stuk leuker en uitdagender dan een save-file van iemand anders overnemen.
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby Sharpius » 18 Apr 2004, 13:30:12

het spel is niet leuker en uitdagender voor mij als ik elke keer zo\'n gevecht aanga als ik ontdekt wordt.....daarom heb ik juist een savefile nodig zodat ik het spel spelen kan met de optie: \"game over if detected\"

voorbeeldje: in de stand very easy kun je bij wijze van spreken 1000 keer ontdekt worden gedurende het spel en de game toch uitspelen....heeft dus weinig meer met een stealth game van doen...

in sons of liberty kon je deze optie bij de start aanzetten en daarom heb ik over dat spel ook betrekkelijk heel lang gedaan, zo\'n 35 uur...ik moest elk level weer uitvinden hoe verder te komen zonder gezien te worden...geweldig was dat, en dat wil ik nu weer beleven..

dus hopelijk kan iemand me helpen...

en de oplossing met de BB adapter.....heb ik daar iets speciaals voor nodig? ik lees dingen als een usb device....
Sharpius
 
Posts: 34
Joined: 19 Sep 2003, 17:02:10

Postby Appie » 18 Apr 2004, 15:33:07

Hmmm op de PSX was het zo dat als je hem op Xtreme zetten, meestal wel het resultaat was dat als je gezien werd, je binnen 2 schoten dood was. Aangezien ik nu ff op normal speel, heb ik geen idee of het ook geldt voor de \"Xtreme\" op de cube, maar lijkt me wel. Maar toen ik hem op de PSX speelde op Xtreme ben ik ook nooit gezien, omdat het resultaat in 9 van de 10 gevallen was dat je dood bent. Het is idd een erg leuke manier van spelen.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist


Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group