MGS

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

MGS

Postby imbert » 26 Mar 2004, 11:31:00

Ik heb MGS ,vind hem zelf wat tegenvallen,zag gisteren ook SCell 2 liggen,

Raadt iemand deze aan, want dan ruil ik hem
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Appie » 26 Mar 2004, 11:35:36

MGS spelen man!
1 van de beste spellen van de PSX met extra\'s!
SC2 kan goed wezen, maar deze is zeker net zo goed zo niet beter.
En hier spreekt iemand die hem 6x heeft uitgespeeld op de PSX.
Ik haal hem vanmiddag denk ik voor de cube.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby imbert » 26 Mar 2004, 12:50:02

Appie kan me altijd overtuigen,

Dan ga ik hem maar is uitproberen,maar is het wel boeiend voor jou, iemand die hem al 6x uitgespeeld heeft, hey ben je online?
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Appie » 26 Mar 2004, 15:52:07

Ik ben nu online [:D]
Was dus net die game halen [:D]
Is dit voor mij nog wel boeiend? Jazeker!!!
Ik heb al wat van die trailers gezien van de nieuwe filmpjes tussendoor en die zijn echt 10x cooler (en langer) dan op de PSX en ik wil deze game sowieso spelen met gameplay opties van MGS2 (zoals het first person shooten) en die camera op een normale positie, want die was gewoon FUBAR op de PSX. Ben altijd van mening geweest dat het spel te veel vroeg van de PSX en dat er daarom voor zo\'n kutcamera positie is gekozen op de PSX. Ik ben blij dat ze hem op een kast gooien die het veel beter aankan (wat dus ook net zo goed de PS2 had kunnen zijn, ik ga hier niet de NGC fanboy uithangen). Ik moet hem zo maar eens gaan spelen, speel hem vast weer binnen 2-3 uur uit [:D]
(alhoewel meer filmpjes -> meer tijd [:D])

Btw wat ik altijd erg leuk vond is zo min mogelijk kogels gebruiken (was ook zo\'n beetje noodzakelijk op extreme), ik heb de meeste mensen gewurgd in MGS op de PSX [}:)], hele gevaarlijke handjes heeft die Snake [:)]

Ik ga hem eens spelen, er moeten weer wat virtuele nekjes worden omgedraaid [:D][:P][:D]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 26 Mar 2004, 16:15:31

Ik heb hem ook gezien en gespeeld, en DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN IK VIND HEM VET EN WIL HEM OOOOOOOOK!!!!!!

Ondanks dat ik de PSX-versie al heb maar deze is zooooooo veel beter!!
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby smithers » 26 Mar 2004, 16:58:33

Wow... klinkt veelbelovend! Eens zien of ik hem ook ergens eventjes kan testen...
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Thomas » 26 Mar 2004, 17:09:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
<br />MGS spelen man!
En hier spreekt iemand die hem 6x heeft uitgespeeld op de PSX.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">pffff amateur... 6x maar?? :D


maar neem het aan van mij (18x uitgespeeld ;)) deze game is ZOOOOO ongelovelijk goed! die moet je gewoon kopen
Thomas
 
Posts: 4675
Joined: 03 May 2001, 17:03:35

Postby Mier » 26 Mar 2004, 20:02:49

ikke ga hem morgen meteen halen,mijn budget is 1 full-priced game per maand en daar hou ik me al flinke tijd aan,dit gaat dus de full-priced game van loonperiode maart/april worden.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby imbert » 26 Mar 2004, 22:24:27

Met alle respect voor de volledige gameplay,maar dat ik iemand niet kan killen als ik een mannetje met de b knop bewustloos sla, is buitengewoon irritant. Elke keer wordt ie weer wakker, en dan kan ik hem af en toe wurgen,

Iemand een oplossing,bepaalde knoppen?
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Appie » 28 Mar 2004, 04:52:21

@Thomas idd MAAR 6x, ben het ook een keer zat [:)]
Ik huppel nu met de game net voorbij Mantis
Impressie tot nu toe:
-filmpjes rulen hard, veel beter dan orgineel
-WTF hebben ze met de knoppen lay-out gedaan?! Call me stupid maar die van de PSX was beter.
-Hoeren Unequip en Equip (R-Button merk je wel als je het speelt, pakt niet altijd (kut analoog)
-Camera nog niet perfect (GLOEIENDE GVD!!!!)
Het is blijkbaar teveel gevraagd die camera achter me reet te pleuren als ik loop. Ik wil graag het mannetje zien dat mij wel ziet (en nee daarvoor use ik niet 1st person mode, dan is het al te laat als dat moet) Typische PSX tafereeltjes dus weer, terwijl een cube betere handel kan draaien dan een PSX en dus geen probs moet hebben om al die graphics op het scherm te pleuren als de camera achter je staat (ja, kan suf de Radar gaan gebruiken, maar dit ding heb ik jaren geleden al afgeschaft)
-Hier en daar wat moeilijkheidsverhogende dingetjes er bij gepleurd, erg leuk.
-Waarom wekken ze vanaf het begin al de indruk dat Liquid Snake een broer is van Solid Snake?! Dat lag er niet zo dik op in het orgineel en zeker niet zoals bij deze versie sinds het begin al. Heel jammer, hele \"plotverassing\" van het orgineel naar z\'n gootje

Mijn impressie tot nu toe is dat deze remake nog veel kansen heeft laten liggen de game te verbeteren t.o.v. het PSX orgineel (al is het alleen de camera al). Filmpjes maken een hele hoop goed en de kleine toevoegingen hier en daar om de moeilijkheidsgraad wat te krikken zijn ook erg leuk.

@Imbert
voor dat bewusteloos meppen, gewoon altijd wurgen. Ja, tis kut als je een richting in heb gedrukt op de control stick/d-pad, want dan werpt die het mannetje ipv te wurgen, maar dat zat er bij het orgineel in en MGS2 ook, die kutzooi vind Konami dus blijkbaar noodzakelijk (ik had liever die werp move bij de B-knop gezien in combo met een richting op de control stick/d-pad). Maar goed, als je het orgineel dood hebt gespeeld zijn eigenlijk alleen de filmpjes echt de moeite (IMO), misschien brengt de andere helft van de game me nog leuke momenten dus hou me ten goede.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Sasquatch » 28 Mar 2004, 10:41:26

Ik ben een MGS newbie (dit is serieus t enige zó bekende spel dat ik nog nooit heb gespeeld) en ik ben onder de indruk, weet nog niet waar de knoppen voor dienen allemaal en vin t knap moeilijk.

Maar zwaar onder de indruk, volgens mij is t een supergame...soms wil je gewoon echt wel Dolby 2 geluid hebben ook...[:D]
User avatar
Sasquatch
 
Posts: 1363
Joined: 29 Aug 2001, 17:30:41
Location: XMSTXRDXM

Postby Loempiavreter » 29 Mar 2004, 18:59:18

Is het spel veel (let op: echt veeeeeeeel) moeilijker dan Mgs? En werkt de strategy guide van MGS niet meer bij die van MGS TTS?
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Appie » 29 Mar 2004, 21:34:18

Hmmm veel moeilijker? Nou niet bepaald, ligt een klein beetje hoger maar meer ook niet naar mijn idee. En die strategy guide zal vast wel werken in ongeveer 90% van de gevallen denk ik zo. Er zit hier en daar wel een kleine aanpassing tov het orgineel nml.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby BDT » 30 Mar 2004, 07:08:44

ik heb hem maar 1x uitgespeeld, maar ik wil wel weer dat stuk met psycho mantis meemaken [:)]

Misschien ook maar eens kijken of ik hem ergens kan scoren voor een redelijke prijs [:)]

Ik heb deze maand alweer teveel uitgegeven [:P]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Thomas » 30 Mar 2004, 08:02:11

ik vond die stukken met Wolf erg vet, moet je weer terug lopen naar de hangar om de psg te halen :)
Thomas
 
Posts: 4675
Joined: 03 May 2001, 17:03:35

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group