Het is bijna zover!!

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Sen » 16 Mar 2004, 21:31:36

Het lijkt me niks, ik vind het ook zo lullig dat je per se allemaal zo\'n gba moet hebben! Hoe kun je dat nou verwachten, zo\'n ding is per stuk even duur als een gamecube! Ik heb er zelf dan ook geen een en ken ook niemand met een gba, dus... Lijkt me deze game niet echt geschikt.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby NiGHTS » 16 Mar 2004, 22:20:54

heb \'t al gevonden, volgens IGN kan je dit spel het beste met z\'n 2en of 3en doen.

\'t lijkt mij toch wel een lekker multiplayer hack-\'n-slash spel, lijkt me best wel lachen. Ik zag \'m vandaag in een winkel en die graphics zijn echt super mooi van wat ik zag en die grote doos is ook mooi (met link kabel).
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby twisted » 16 Mar 2004, 22:49:42

@ soniccinos: ik heb het alleen nog maar emt z\'n vieren gespeeld.

@ sen: ja ik snap wat je bedoeld dat is een dure aanschaf. Toevalig had ik al een link kabel en drie gba\'s en ken ik mensen met link kabels en gba\'s + plus je krijgt 1 zo\'n kabeltje er gratis bij.
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby NiGHTS » 19 Mar 2004, 18:50:40

ik heb \'m ook maar vandaag gehaald nu die mooie limited edition nog te koop is (in grote doos met gratis link kabel). Was lang zoeken naar een minte doos, aangezien veel winkels er van die (grote) stickers op plakken. Maar uiteindelijk toch gelukt :)
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby dreamcast_fann » 20 Mar 2004, 11:10:18

ik heb het spel ook alleen ik heb een vraag
weet iemand waar je fruit enzo kan kopen om je HP te restoren?
dreamcast_fann
 
Posts: 167
Joined: 26 Apr 2003, 18:00:29

Postby nioz » 20 Mar 2004, 21:54:32

Je kan beter gewoon even wat enemies beaten en dan een cure stone krijgen :)

wat later in het spel krijg je permanente spells ed.

Over dat de GBA vereist is: ik snap dat het naar is, maar ik heb het spel ondertussen al 34uur multiplayer gespeelt met 2 vrienden en wij zijn alle drie heeeeeeeel blij dat de GBA vereist is, als ik elke keer had moeten wachten als een van een zijn command list wilde editten *rilt* Ik moet er niet aan denken :) Nu gaat het lekker soepel en kan je gewoon doorspelen. Het enige nadeel aan het spel vond ik, toen ik afgelopen maandag 10 uur had gespeelt (ja straight :D) met mijn vrienden en ze de volgende dag belde voor nog een sessie, het herhalende \"hack&slash\" me toen na 4uur wel een beetje te veel werd... Maarja, dat was ook wel een flinke overdose aan FF:CC.
Maandag ga ik hem denk ik maar uitspelen (als we dat redden, ben bang van niet). We hebben elke dungeon nu bijna 3 keer doorgespeelt, want we willen natuurlijk wel optimaal genoten hebben.

en daarna Zelda: Four swords :D
nioz
 
Posts: 1009
Joined: 10 Sep 2001, 18:09:45
Location: 70s

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group