Billy Hatcher boven mijn verwachtingen

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Psoman » 08 Mar 2004, 17:27:18

Thanks Appie [8D] ga meteen effe checken.
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby NiGHTS » 15 Mar 2004, 19:43:51

moet nog steeds zo\'n link kabel gaan kopen, goede stimulans om Billy Hatcher daarna eens echt te gaan spelen
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Psoman » 23 Mar 2004, 18:22:23

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Die Chu Chu game moet ik nog zien te vinden in Billy Hatcher.
Die schijnt ergens te liggen in pirate island 2.........Iemand die dat bonus ei al gevonden heeft ???<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

@ The don

[spoiler]die is vrij makkelijk te vinden die chu chu game als je bij dat veld bent waar je die ankers heen en weer ziet slingeren moet je daar naar toe gaan kom je paar van die ronddraaiende kippen tegen en dan loop je naar boven en is zo\'n cirkel die hele tijd heen en weer draait als je dan goed land zie je het ei [:D] waar chu chu in zit[/spoiler]


Het is in spoiler taal je moet het effe selecteren om het te kunnen zien [;)].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby NiGHTS » 25 Mar 2004, 18:07:58

ik heb eindelijk een GBA link kabel dankzij Final Fantasy en heb even gebruik gemaakt van de spoiler van Psoman, waarmee chu chu rocket dan ook zonder problemen binnen mee werd gehaald.

Over het spel, ik mis wel een beetje de 4 knoppen zoals op de dreamcast controller, het neerleggen van die pijltjes is daardoor wel wat lastiger. Maar wel een hele leuk gba mini game dit. Zit zelfs een opdracht in dat je de kat alle muizen moet voeren [:D]

Nu de andere gba mini games nog. (wel een grappige reden om een game te spelen)
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group