Ninja Gaiden III

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Ninja Gaiden III

Postby blackdragon » 23 Jan 2012, 08:55:00

Ninja Gaiden 3 toont door middel van keuzes voor te leggen aan spelers de emotionele kant van hoofdrolspeler Ryu Hayabusa. Dit vertelt Yosuke Hayashi van ontwikkelaar Team Ninja aan Eurogamer.

Slachtoffers van Ryu Hayabusa gaan nu vaker om hun leven smeken en geven de speler redenen waarom ze gespaard zouden moeten worden. Hayashi legt uit dat deze nieuwe aanpak niet in strijd is met het typerende geweld waar vorige delen bekend om staan: "We houden de moordstijl maar willen ook een ander heel belangrijk aspect benadrukken, ontmaskering. Het masker [van Ryu] is een metafoor. Met het masker op is hij een moordenaar, maar wanneer hij dit afzet, dan toont hij zijn innerlijk.

Ninja Gaiden 3 bevat verder een nieuwe makkelijkere speelmodus, waarbij de speler op het gebied van ontsnappen en verdedigen hulp van de computer krijgt. Hayashi wil daarnaast ook de lastigere moeilijkheidsgraden behouden. "Wat de oude spellen succesvol maakte was de moeilijkheidsgraad. We willen het bereik vergroten door gamers laten zien wat Ninja Gaiden te bieden heeft, maar wel met behoud van de beruchte moeilijkheidsgraden bedoeld voor veteranen.

De multiplayer van Ninja Gaiden 3 bevat een team deathmatch- en een free-for-all deathmatch-modus. Dit blijkt uit een preview van het spel door website 1UP.

Deze twee modi heten respectievelijk Clan Battle en Battle Royale. Binnen de modi zijn punten te verdienen door kills te maken. Er zijn ook specifieke opdrachten om extra punten te verdienen, zoals het maken van een 'ghost kill', het zo stil mogelijk afmaken van een tegenstander.

Team Ninja-baas Yosuke Hayashi zei eerder dat de keuze om een multiplayer-modus toe te voegen aan Ninja Gaiden 3 gebaseerd is op zijn positieve ervaring met de multiplayer van Assassin's Creed: Brotherhood. Ninja Gaiden 3 verschijnt in maart voor Xbox 360 en PlayStation 3, gevolgd door een Wii U-versie. Wanneer laatsgenoemde verschijnt, is nog niet bekend.

Stealth gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=scbwHhtY ... r_embedded
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Ninja Gaiden III

Postby BDT » 09 Mar 2012, 12:58:14

Ik ga voor de Limited Edition. Nog even Ninja Gaiden II uitspelen voor die tijd... Love Ninja's. Schijnt ook dat deel 3 wel wat makkelijker wordt. Vind ik niet erg, want ik ben niet meer zo hardcore als vroeger ;-)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Ninja Gaiden III

Postby blackdragon » 09 Mar 2012, 17:32:06

Ik moet Ninja Gaiden II ook nog uitspelen, maar de game is standaard niet makkelijk hoor alleen is er een soort van beginners mode die makkelijker is.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Ninja Gaiden III

Postby Mier » 20 Mar 2012, 20:29:28

Hmmm, een 3.0 op IGN.
Dat zie je niet vaak!
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: Ninja Gaiden III

Postby blackdragon » 22 Mar 2012, 03:54:18

Pff en weer een serie naar de klote geholpen. Cijfer van IGN is wel extreem laag, maar de andere reviews zijn tot zover ook niet erg positief.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Ninja Gaiden III

Postby BDT » 27 Mar 2012, 08:39:07

Nou IGN is gewoon aan t bashen de laatste tijd. Veel kutcijfers. Ninja Gaiden 3 is misschien geen 8 waard, maar een 3 is dus erg laag. Ik vermaak me prima met NG3 en vind het zeker een 7 tot een 8 waard.

Maar ik ben dan wel echt een Ninja fan natuurlijk... Lekker hakken, graphics goed, speelt lekker weg, niet al te moeilijk en dus minder frustrerend dan NG1 en 2...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Ninja Gaiden III

Postby blackdragon » 13 May 2012, 17:19:42

Ik heb de game inmiddels ook en best een leuke game geworden.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group