SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Postby peter89 » 15 Jan 2011, 19:58:42

SEGA brengt op 25 februari een Dreamcast-collectie uit voor de PC en Xbox 360. De collectie bevat Sonic Adventure, Crazy Taxi, SEGA Bass Fishing en Space Channel 5: Part 2.

"De Dreamcast wordt nog steeds gezien als een pionier op het gebied van online gaming. We zijn blij dat we al onze toegewijde fans deze collectie met oude favorieten aan kunnen bieden", aldus Gary Knight, vice-president of marketing bij SEGA Europe en America.

De Dreamcast Collection ligt vanaf 25 februari in de winkels voor zowel PC als Xbox 360, maar krijgt ook een digitale PC-release. De games die in de collectie zitten zijn grafisch wat opgepoetst en ondersteunen daarnaast Achievements en Leaderboards.


Het zijn alleen niet echt de games waar ik op zit te wachten.
Last edited by peter89 on 19 Jan 2011, 12:07:52, edited 1 time in total.
User avatar
peter89
 
Posts: 477
Joined: 08 Jul 2004, 13:46:01

Re: SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Postby music_maniac1965 » 16 Jan 2011, 00:17:39

het jammere hiervan is dat zowel crazy taxi als sonic adventure al verkrijgbaar zijn, en die heb ik dus al. voor mij zijn er dus maar 2 nieuwe games, maar sega bass fishing op de DC had zo'n speciaale vishengen, die heb je op de xbox360 of ps3 niet.... jammer, maar geen sigaar van mij voor sega. toch koop ik hem wel denk ik :-D hahaha.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Postby blackdragon » 16 Jan 2011, 08:21:29

Dit is echt grote onzin 2 van de games zijn al verkrijgbaar op XBLA en die andere 2 komen binnenkort ook uit op XBLA. Bovendien waren zowel Crazy Taxi als Sonic Adventure gewoon slechter als de originele Dreamcast versie.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Postby peter89 » 18 Jan 2011, 15:13:27

Ik zou anders best interesse hebben in een opgepoetste versie van shenmue voor mijn pc:P
Is het voor jullie ook niet een kwestie van nostalgie? Destijds waren de games geweldig en nu in vrijwel dezelfde vorm en velen jaren later vallen ze tegen?
User avatar
peter89
 
Posts: 477
Joined: 08 Jul 2004, 13:46:01

Re: SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Postby markdegeweldenaar » 19 Jan 2011, 09:46:52

Voor mij valt de nostalgiefactor nog wel mee bij Dreamcast Spellen. Zeker bij Shenmue (2), dat gewoon briljant is. De graphics zijn nog prima en er zijn genoeg bijzondere dingen die het spel uniek maken.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: SEGA komt eind volgende maand met Dreamcast-collectie

Postby blackdragon » 19 Jan 2011, 18:31:28

Nostalgie nee denk het niet aangezien ik nog wel op de Dreamcast speel en vind Sonic Adventure en Crazy Taxi echt gewoon beter dan de XBLA versie's. Ik ben toch bang dat deze collectie niet gaat verkopen aangezien Crazy Taxi iedereen onderhand wel heeft en ook Sonic Adventure heeft iedereen wel die graag Sonic speelt. En voor de mainstream denk ik niet dat ze zitten te wachten op SEGA Bass Fishing en Space Channel 5: Part 2. Die twee games zullen toch ook wat meer zijn voor de Sega liefhebbers, maar ja die hebben waarschijnlijk de games ookal. Had er of wat meer games op gegooit of had er andere games opgegooid dan wat ze nu doen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group