Child of Eden

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Child of Eden

Postby blackdragon » 15 Jun 2010, 14:05:48

Ubisoft opende haar E3-persconferentie met de spirituele opvolger van Rez. In een demonstratie zien we de prachtige, abstracte stijl van Rez, horen we de typische elektronische deuntjes en wordt er weer op pixels geschoten om een lekkere beat te creëren. De titel, "Child of Eden", maakt ook duidelijk dat het hier een vervolg op Rez betreft. Eden was namelijk de computerintelligentie die in het origineel bevrijd moest worden.

De persoon die de game toonde, Tetsuya Mizuguchi, doet dit zonder het gebruik van een controller of trance vibrator; de game is namelijk volledig speelbaar met Microsoft's Kinect. Mizuguchi, de producent van de game, geeft aan dat het een game is die verschillende zintuigen via verschillende stimuli prikkelt.

http://www.youtube.com/watch?v=OQ-4hKOdW-I
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Child of Eden

Postby blackdragon » 03 Jul 2011, 14:19:09

Sinds de release in huis en moet zeggen dat Child of Eden toch wel een hele goede game is geworden. Heb geen kinect dus daarmee nog niet kunnen uitproberen, maar dat schijnt helemaal geweldig te wezen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Child of Eden

Postby Cyberbeast » 07 Jul 2011, 21:48:21

Een titel die ik zeker nog in huis zal halen. Helaas heb ik nu geen tijd tot begin september. Mss is hij tegen dan al wat goedkoper.
Is hij net zo intens als Rez? Heel dat organisch gedoe spreekt me minder aan moet ik eerlijk zeggen.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Re: Child of Eden

Postby blackdragon » 12 Aug 2011, 13:39:07

Nee ik vind hem minder intens dan REZ en een stuk makkelijker.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group