Splintercell Conviction

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Splintercell Conviction

Postby Markam » 30 Mar 2010, 17:11:24

Net de demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik best aangenaam verrast was. Heb de voorgaande delen op de cube (muv double agent) maar heb deze nooit heel intensief gespeeld. De besturing/beleving van conviction is wel echt heel anders, heeft nu een cover systeem a la gears of war, rennen/duiken/sluipen van cover naar cover. Had het schieten niet echt onder de knie, maar had wel het idee dat ie een soort auto targeting had (ik speelde de demo overigens wel op rookie). Demo was te kort om echt goed iets over de game te zeggen, maar het zag er veel belovend uit!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: Splintercell Conviction

Postby markdegeweldenaar » 30 Mar 2010, 17:39:44

Ik heb hem ook even gespeeld, totdat ik dood ging. Ik was blij verrast!

Ik heb Splinter Cell altijd al geweldig gevonden en maakte me een beetje zorgen over Conviction. Hij zou ontslagen zijn en op zijn eigen houtje verder gaan. Iets met het vinden van z'n dochtertje of zo. Ik was bang dat hij daardoor zijn technologische snufjes moest missen, maar dat valt gelukkig reuze mee. Het speelde ouderwets goed, met wat ruwe kantjes. Inderdaad veelbelovend!
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Splintercell Conviction

Postby blackdragon » 04 Apr 2010, 17:49:15

Demo viel me echt niet tegen, moet wel zeggen dat het allemaal wat meer actie gericht is maar toch beviel de demo me wel.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group