Mass Effect 2

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Mass Effect 2

Postby blackdragon » 11 Jul 2009, 23:11:49

In Mass Effect 2 kruipt de speler voor de tweede maal in de huid van Commander Shepard. Hij krijgt de opdracht van Cerberus, een zeer geheim genootschap van de mensheid, een team te vormen, om daarmee een zeer gevaarlijke missie aan te nemen.

Mass Effect 2 biedt een duisterder verhaal dan deel één, waarbij keuzes van de spelers een grotere rol spelen. Als jij genoeg hebt van een verrader, dan kun je hem heel makkelijk afmaken in een gesprek. In de game spelen de verschillende gevechten een grote rol. Shepard en zijn team maken gebruik van verschillende wapens en krachten om af te rekenen met de vijanden. Er zijn een stuk of tien nieuwe wapens, waaronder een grenadelauncher. Terwijl hij vecht kan Shepard opdrachten aan zijn medespelers geven, maar moet hij ook dekking opzoeken.

http://www.gametrailers.com/player/52552.html
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Mass Effect 2

Postby markdegeweldenaar » 18 Jul 2009, 21:23:05

Mass Effect was briljant en ik word nog gelukkig als ik er aan terugdenk.

Echter, Knights of the Old Republic was ook geweldig en deel twee heeft me nog geen half uur kunnen boeien. Ik vraag me af of zo'n ontzettende klapper als Mass Effect wel een vervolg kan verdragen. Alle oehh- en aaahh-momenten zijn al geweest. Het zal alleen maar meer van hetzelfde zijn. Als een soort van Mass Effect 1,5.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group