Prince of Persia

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Prince of Persia

Postby blackdragon » 14 Dec 2008, 21:28:09

Wie speelt er nog meer de nieuwe Prince of Persia? Ik vind het een vette game geworden, oke je kan niet dood, maar dat kan ik aan de ene kant wel begrijpen. Teminste met het springen, klauteren, enz. Met het vechten was het misschien een ander verhaal geweest, maar goed vind het zo ook wel lekker.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Prince of Persia

Postby music_maniac1965 » 16 Dec 2008, 09:34:36

ik maakte mij hier ook wel zorgen om, maar na het spelen van het spel snap ik het wel. je word tenslotte bij een fout in je jump sessies helemaal terug geplaatst naar die plek waar die wallrun combo begon, dus het is niet zo dat je die run niet foutloos hoeft te doen. met het vechten is het vaak zo dat als die dame moet ingrijpen, dat diegene waar je tegen vecht een deel of zelfs zijn gehele levensbalk terug krijgt. dus ook hier zul je moeten puzzelen met vecht combo's om zo te ontdekken hoe je hem het best verslaat. kortom: het viel mij erg mee, en er zit dus nog genoeg uitdaging in het spel. en die nieuwe graphics style bevalt mij eigenlijk ook wel, zo komt de prince weer nieuw en fris over :) en de communicatie tussen de prince en de prinsess is ook erg grappig soms.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Prince of Persia

Postby klz_98 » 16 Dec 2008, 12:31:27

Gisteren besteld via play. Hopelijk krijg ik hem binnen voor kerst. Ben erg benieuwd!
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Re: Prince of Persia

Postby blackdragon » 16 Dec 2008, 15:53:50

music_maniac1965 wrote:ik maakte mij hier ook wel zorgen om, maar na het spelen van het spel snap ik het wel. je word tenslotte bij een fout in je jump sessies helemaal terug geplaatst naar die plek waar die wallrun combo begon, dus het is niet zo dat je die run niet foutloos hoeft te doen. met het vechten is het vaak zo dat als die dame moet ingrijpen, dat diegene waar je tegen vecht een deel of zelfs zijn gehele levensbalk terug krijgt. dus ook hier zul je moeten puzzelen met vecht combo's om zo te ontdekken hoe je hem het best verslaat. kortom: het viel mij erg mee, en er zit dus nog genoeg uitdaging in het spel. en die nieuwe graphics style bevalt mij eigenlijk ook wel, zo komt de prince weer nieuw en fris over :) en de communicatie tussen de prince en de prinsess is ook erg grappig soms.


Klopt, maar de game wordt nooit echt heel moeilijk vind ik tot nu toe.de run en jump sessies moet je soms wel een aantal keer overnieuw doen als je wat verder in de game bent, maar echt frustrerend of heel moeilijk wordt het nooit.

Graphics stijl bevalt mij ook prima, alleen is het zo jammer dat je haast steeds meer 1 op 1 gevechten hebt en dat je weet je kan niet dood, doe je het verkeerd krijgt de vijand er wel weer energie bij, maar ook daar blijf je dan niet echt lang steken, waardoor de spanning toch wat van de gevechten af zijn.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Prince of Persia

Postby music_maniac1965 » 16 Dec 2008, 18:13:39

ja, ik miste de combo's die je in the sands of time kon doen ook wel (via een muur je veiand bespringen bijvoorbeeld), en de overall belevenis van the sands of time vind ik nog steeds beter dan die van deze prince, maar ik vind hem niet slecht. er had wel zoveel meer in kunnen zitten, juist door meerdere veianden te hebben. nu maar hopen dat de ontwikkelaar dit ook beseft, en al maken ze van deze prince ook een triology, dat ze dat toch gaan aanpassen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Prince of Persia

Postby blackdragon » 17 Dec 2008, 10:05:12

Ja precies mocht er een vervolg komen, met die spring en run sessies mag het zo wel blijven, wordt het iig niet frustrerend als je steeds bij een checkpoint moet beginnen en eerst een stuk moet doen, voordat je eindelijk weer bij die punt kwam wat je niet kon halen. Maar met de vijanden, moeten ze echt anders doen, gewoon weer meer vijanden tegelijk en dood kunnen, desnoods dat als je dood gaat dat je weer vlak voor het gevecht kan beginnen ofzo.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Prince of Persia

Postby music_maniac1965 » 18 Dec 2008, 15:21:43

waarom zou ubisoft de formule eigenlijk totaal gewijzigd hebben ? het is toch meestal zo dat een serie zo wel zijn eigen karakter blijft behouden, maar dan met wat extra's erbij ? met deze POP zijn ze echt weer van voor af aan begonnen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Prince of Persia

Postby blackdragon » 18 Dec 2008, 15:53:06

Goede vraag, denk dat het ook te maken had met de sales de trilogy van de prins waren goede games, maar het waren nooit verkoop toppers geweest. Nu zijn ze nog meer de main kant op gegaan en hopen ze zo betere sales te krijgen. En die trilogy was ook afgesloten en denk dat ze dachten met een nieuwe trilogy moet de game ook totaal veranderen. En moet zeggen de grafische aanpak vind ik zeker wel lekker.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Prince of Persia

Postby music_maniac1965 » 20 Dec 2008, 12:49:08

zekers, het ziet er niet verkeerd uit, op soms wat jaggies na, is het een hele mooie verandering.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Prince of Persia

Postby Markam » 27 Mar 2010, 14:14:45

Had em al een tijdje liggen, maar ben em nu eindelijk aan het spelen. Het ziet er heel koel uit, maar ik heb niet echt het idee een game te spelen. Ik bedoel, je kan rond lopen, maar het is toch voornamelijk op het juiste moment op het juiste knopje drukken en het de game onthoud ook heelgoed wat je net hebt gedrukt en voert dat allemaal in sequence uit. Zo ben ik al meerdere malen ergens vanaf gekletterd omdat ik mijn sprongf niet meer kon corrigeren, of dat ik de stick in een bepaalde stand heb en de prins het dan nodig vind om door een draaien camera standpunt de verkeerde kant op te springen.

Ik zal de game wel uitspelen, zo moeilijk is ie niet, maar zo vet als AC is het niet..... (en daar had ik wel een beetje op gehoopt)
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: Prince of Persia

Postby kevin » 27 Mar 2010, 17:13:24

Markam wrote:Had em al een tijdje liggen, maar ben em nu eindelijk aan het spelen. Het ziet er heel koel uit, maar ik heb niet echt het idee een game te spelen. Ik bedoel, je kan rond lopen, maar het is toch voornamelijk op het juiste moment op het juiste knopje drukken en het de game onthoud ook heelgoed wat je net hebt gedrukt en voert dat allemaal in sequence uit. Zo ben ik al meerdere malen ergens vanaf gekletterd omdat ik mijn sprongf niet meer kon corrigeren, of dat ik de stick in een bepaalde stand heb en de prins het dan nodig vind om door een draaien camera standpunt de verkeerde kant op te springen.

Ik zal de game wel uitspelen, zo moeilijk is ie niet, maar zo vet als AC is het niet..... (en daar had ik wel een beetje op gehoopt)


Dat kon ik je al wel vertellen ;)

Je kan niet dood, het is allemaal vrij simpel, al zijn er wel een aantal frustratiemomenten, maar dat is meer door de cameraproblemen.

Heb hem wel uitgespeeld, wel geinig.

Meer ook niet.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Prince of Persia

Postby markdegeweldenaar » 30 Mar 2010, 15:22:50

Markam wrote:Had em al een tijdje liggen, maar ben em nu eindelijk aan het spelen. Het ziet er heel koel uit, maar ik heb niet echt het idee een game te spelen. Ik bedoel, je kan rond lopen, maar het is toch voornamelijk op het juiste moment op het juiste knopje drukken en het de game onthoud ook heelgoed wat je net hebt gedrukt en voert dat allemaal in sequence uit. Zo ben ik al meerdere malen ergens vanaf gekletterd omdat ik mijn sprongf niet meer kon corrigeren, of dat ik de stick in een bepaalde stand heb en de prins het dan nodig vind om door een draaien camera standpunt de verkeerde kant op te springen.

Ik zal de game wel uitspelen, zo moeilijk is ie niet, maar zo vet als AC is het niet..... (en daar had ik wel een beetje op gehoopt)


Helemaal mee eens. Ik heb hem echter niet uitgespeeld. Niet omdat het moeilijk is, maar omdat het zo eentonig is. Na een tijdje interesseerde het mij gewoon niet meer.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Prince of Persia

Postby music_maniac1965 » 01 Apr 2010, 15:45:35

ik heb hem ook niet uitgespeeld, ik wist op een gegeven moment niet eens meer waar ik naartoe moest, die open wereld is mij te verwarrend, en die zogenaamde ingebouwde "tom tom" hielp ook al niks. dus heb het spel op een gegeven moment aan de kant gelegd.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Prince of Persia

Postby Markam » 04 Apr 2010, 12:40:10

ik heb als laatste die plate om te vliegen gekozen en wat is dat irritant zeg! Word er ook nog eens stront misselijk wan
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group