Mortal Kombat vs DC Universe

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Mortal Kombat vs DC Universe

Postby blackdragon » 20 Nov 2008, 15:31:22

Hier kan iedereen zijn eerste indruk kwijt voor als je het voor het eerst hebt gespeeld.

Mijn indruk is, wat ik meteen kan zeggen dat het echt heel anders is dan Armageddon. Hoe goed je ook in Armageddon was je kan hier weer opnieuw beginnen. De gameplay is wat trager, maar moet zeggen wel een stuk beter en meer in balans. De combo's zijn niet meer zo makkelijk dat kan ik je wel zeggen. Er zijn wel grote combo's maar nu allemaal met special moves erdoorheen. De basis combo's zijn makkelijk, maar de zo genoemende pro moves en pro combo's zijn me nog niet gelukt teminste de grotere. Het ziet er grafisch meer dan redelijk uit, niet top maar gewoon goed. De DC characters zijn niet eens zo min om mee te spelen heb al een paar leuke waarmee ik heb gespeeld. Bijna alle MK characters hebben een nieuwe move die ze nog nooit hebben gehad op een paar na. Lui Kang, Shang Tsung, Raiden, Baraka en Jax zijn overigens qua moves en combo's wel erg sterk. Mijn favoriet is tot nu toe Kitana met haar heb ik ook arcade uitgespeeld. Ga vanavond aan de story beginnen, de arcade ending is wel tof van Kitana. Overigens nog een plus punt de endings worden weer opgeslagen en je kan ze dus altijd zien, wanneer je maar wilt.

Dan moet ik zeggen ik speel op very easy, maar deze MK is qua moeilijkheid een stuk hoger dan Deception of Armageddon. Je hebt de basic throws en dan ook nog soort van grepen waarbij je een combo combinatie moet drukken dat is ook erg leuk en in de lucht naar een ander gedeelte van de arena steekt ook goed inelkaar en is niet eens moeilijk.

Enige waar ik nog niet over tevreden ben is de Rage mode, die je veel te snel kan krijgen naar mijn mening en diegene in RAGE mode lijkt wel onverslaanbaar er gaat haast niks af als je ze raakt en als ze jou raken gaat er zo 20% meer vanaf. Misschien is hier wat tegen te doen, maar dat weet ik nog niet.

O ja ga niet meteen online overigens, want die amerikanen maken je echt in die kunnen bijna alle pro moves en combo's je bent zomaar dood en is nog niet van te winnen als je de game nog niet goed beheerst.

Het geluid is echt geweldig zoals we gewend waren van goede stemmen en ook de sounds FX van Get Over here en van Raidens forward flight is er weer.

Ik ben zeer te spreken over Mk vs Dc en na de 2d MK's kan ik zeggen en durf ik te zeggen dat dit de beste 3d MK is en dat de DC characters niet eens verkeerd zijn.

Meer later...

Het is geen Soul Calibur IV, Tekken 6 of Virtua Fighter beater, maar het is wel de beste MK in 3d dan durf ik wel te zeggen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Postby Pinkdragon » 22 Nov 2008, 21:25:04

In het begin vond ik het spel ff wennen, maarja heb je blackdragon in huis word je er wel bij betrokken en dus speel je het ook vaak ;)

dus ik dacht vanavond ik moet mijn character maar eens spelen. En dat is JAX geworden ;)
User avatar
Pinkdragon
 
Posts: 49
Joined: 04 Jul 2008, 18:28:06


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group