Tekken 6 naar 360

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Tekken 6 naar 360

Postby blackdragon » 09 Oct 2008, 10:28:51

Tekken 6 komt ook naar de Xbox 360 zo is vandaag bekend geworden op de TGS, beide versie's zullen indentiek wezen aan elkaar.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Tekken 6 naar 360

Postby kevin » 09 Oct 2008, 10:32:53

hoorde het ja ! damn wat een GOED nieuws voor de 360 fans, en wat een klote nieuws voor sony, heeft sony uberhaupt nog wel exclusieve titels van third party's ?
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Tekken 6 naar 360

Postby markdegeweldenaar » 10 Oct 2008, 05:33:30

Tekken op een xbox spelen is haast nog maffer dan Sonic op een Nintendo.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Tekken 6 naar 360

Postby music_maniac1965 » 11 Oct 2008, 23:44:41

ik snap het niet meer. met de playstation 1, en in iets mindere mate ook de playstation 2 had sony nog wel exclusieve titels, maar je ziet steeds meer nintendo (banjo kazooie bijvoorbeeld)/sony (tekken 6, en bijvoorbeeld soul calibur) spellen op de 360 verschijnen. in ieder geval heeft sony wel 2 troeven in handen tegenover de xbox 360:

1> geen red ring of death, en is degelijker. er zijn veel minder storingen bekend op de ps3.

2> blue ray. of het de vervanger word van dvd valt nog te bezien met die hoge prijzen, maar dit formaat is in iedergeval wel verkozen boven hddvd.

en dan noem ik nog geeneens de gratis online dienst op de ps3 waar je op de xbox360 60 euries per jaar voor moet neertellen.

toch zal ik mijn 360 niet kwijt willen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Tekken 6 naar 360

Postby kevin » 12 Oct 2008, 07:18:01

music_maniac1965 wrote:ik snap het niet meer. met de playstation 1, en in iets mindere mate ook de playstation 2 had sony nog wel exclusieve titels, maar je ziet steeds meer nintendo (banjo kazooie bijvoorbeeld)/sony (tekken 6, en bijvoorbeeld soul calibur) spellen op de 360 verschijnen. in ieder geval heeft sony wel 2 troeven in handen tegenover de xbox 360:

1> geen red ring of death, en is degelijker. er zijn veel minder storingen bekend op de ps3.

2> blue ray. of het de vervanger word van dvd valt nog te bezien met die hoge prijzen, maar dit formaat is in iedergeval wel verkozen boven hddvd.

en dan noem ik nog geeneens de gratis online dienst op de ps3 waar je op de xbox360 60 euries per jaar voor moet neertellen.

toch zal ik mijn 360 niet kwijt willen.


Dat van Banjoo Kazooie is logisch aangezien RARE door microsoft is overgenomen, waardoor games als perfect dark, banjoo kazooie etc nu naar de 360 komen nattuurlijk. En dan over die Ring of Death, tsja dat is idd een vervelend probleem voor sommigen, gelukkig is dat bij de nieuwere hardware verholpen... en 1 ding moet je dan microsoft weer nageven, ze lossen het wel altijd netjes en ontzettend snel op, de service is echt perfect, hoorde van anderen dat dat bij Sony toch een stuk minder was. En blue Ray ? Dat vind ik zoiezo een zwak argument, denk ook niet dat Blue ray ooit zal gaan doorbreken het maakt de prijs van de Playstation 3 alleen maar hoger, ook zie ik binnenkort nog wel een losse blue ray add-on voor de 360 gaan verschijnen ;).

Gratis online dienst ? Tsja erg leuk, maar die online dienst valt toch echt in het niets vergeleken Xbox live, die 60 euro per jaar vind ik ze zeer zeker waard.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Tekken 6 naar 360

Postby Stepz » 12 Oct 2008, 20:33:07

kevin wrote:
music_maniac1965 wrote:ik snap het niet meer. met de playstation 1, en in iets mindere mate ook de playstation 2 had sony nog wel exclusieve titels, maar je ziet steeds meer nintendo (banjo kazooie bijvoorbeeld)/sony (tekken 6, en bijvoorbeeld soul calibur) spellen op de 360 verschijnen. in ieder geval heeft sony wel 2 troeven in handen tegenover de xbox 360:

1> geen red ring of death, en is degelijker. er zijn veel minder storingen bekend op de ps3.

2> blue ray. of het de vervanger word van dvd valt nog te bezien met die hoge prijzen, maar dit formaat is in iedergeval wel verkozen boven hddvd.

en dan noem ik nog geeneens de gratis online dienst op de ps3 waar je op de xbox360 60 euries per jaar voor moet neertellen.

toch zal ik mijn 360 niet kwijt willen.


Dat van Banjoo Kazooie is logisch aangezien RARE door microsoft is overgenomen, waardoor games als perfect dark, banjoo kazooie etc nu naar de 360 komen nattuurlijk. En dan over die Ring of Death, tsja dat is idd een vervelend probleem voor sommigen, gelukkig is dat bij de nieuwere hardware verholpen... en 1 ding moet je dan microsoft weer nageven, ze lossen het wel altijd netjes en ontzettend snel op, de service is echt perfect, hoorde van anderen dat dat bij Sony toch een stuk minder was. En blue Ray ? Dat vind ik zoiezo een zwak argument, denk ook niet dat Blue ray ooit zal gaan doorbreken het maakt de prijs van de Playstation 3 alleen maar hoger, ook zie ik binnenkort nog wel een losse blue ray add-on voor de 360 gaan verschijnen ;).

Gratis online dienst ? Tsja erg leuk, maar die online dienst valt toch echt in het niets vergeleken Xbox live, die 60 euro per jaar vind ik ze zeer zeker waard.

NEE! Dat van die service van al die kl*te X360-en, dat is pas een zwak argument! Weet je wel hoeveel van die hufters er stuk zijn gegaan? Dat is onderdeel van de service. Ze verkopen je gewoon troep! En de on-linefunctie is echt niet veel slechter hoor. 't Ligt vaker aan de games. En we weten allemaal dat Sony net een diesel is. Komt langzaam op gang, maar dan gaan ze ook wel! Ik denk dat dat snel een stuk beter wordt. Hoop niet dat ik te fel reageer, want het is niet persoonlijk bedoeld. Ik word gewoon steeds minder fan van M$.
En tja, Blu ray is idd niet zo'n heel sterk argument... maar 't is wel beter dan HD! EN bij de PS3 zit het er gewoon bij... bij de 360 moest je er een add-on bij kopen. Ach, deze discussie zal nog wel een tijdje door worden gevoerd 8)

Maar ik vind het idd erg raar dat Tekken 6 nu ook op de 360 komt.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Tekken 6 naar 360

Postby twisted » 13 Oct 2008, 04:59:31

blu ray is best een sterk punt. Het zorgt er voor dat er veel meer data op past. En dat was de reden dat metal gear 4 niet op de 360 is verschenen. Ik zeg niet dat alleen metal gear de ps3 beter maakt dan de 360 want ik vind zelf het spel aanbod op de 360 veeeeeel beter. Maar mischien is het iets voor later.

Met de on-line service ben ik het wel met je eens. Het ligt niet aan de spellen. Speel cod4 maar eens op de 360 en dan op de ps3. Het is een wereld van verschil. Op de ps3 is soms niet eens mogelijk om een invite te joinen. Plus komt daar nog eens bij dat je de headsets van de 360 uit kan zetten. Bij de ps3 kan je elke willekeurig headset gebruiken met als gevolg dat je dood wordt gegooid met ruis tijdens het spelen.

On topic: Het intreseert me niet zo veel dat tekken ook naar de 360 komt. Ik gun het de mensen zonder ps3 ook wel.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Re: Tekken 6 naar 360

Postby kevin » 13 Oct 2008, 07:39:53

lol stepz, jij hebt duidelijk geen goede ervaring gehad met de 360, daar is je mening zo te zien ook op gebaseerd, jammer voor je dat je zoveel pech had....
Ik heb daarintegen al 3 ( nouja 4 eigenlijk ) keer een xbox 360 gehad ( Core, Premium, Elite ), allemaal zonder problemen, op 1 na ( een elite nog wel ) maar die werd ook meteen opgehaald toen ik belde, en binnen een week had ik een splinternieuwe 360 in huis met nog wat kleine extra'tjes ( paar maanden live etc. ) 8)

Over die blue ray, ja die is beter dan HD, maar who cares ? HD-DVD heeft mij nooit iets gekost ! En bij de ps3 zit het er gewoon bij ? tsja dat is nou juist het probleem denk ik.
Over xboxlive ga ik niet eens in discussie, als je vind dat die online service net zo goed is op de ps3 als @ de 360.... :roll:, dat is nogal een verschil namelijk ! Ook heel de interface op de 360, de friendslist, Gamerscores/Achievements, net allemaal dat kleine beetje extra wat de 360 de moeite waard maakt.

Vind het echt 1 van de beste consoles ooit! Voor de 360 launch had ik nooit gedacht dat ik dit zou zeggen over een microsoft console .
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Tekken 6 naar 360

Postby kevin » 13 Oct 2008, 07:45:17

ONTOPIC:

Image

Image

Image

Image

Image

word weer gaaf !
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Tekken 6 naar 360

Postby Stepz » 13 Oct 2008, 09:30:55

Off-topic: de onlinefunctie is ook wel beter op de 360, maar bij games als Pro Evo 2k8 merk je toch wel dat het niet alleen aan PSN ligt, maar toch ook wel aan de game. Resistance speelde perfect imo. Maarja... ik moet ook wel weer toegeven dat het de exclusives op de 360 gewoon beter zijn dan op de PS3. Denk wel dat dat aan zal trekken. En nog één belangrijk puntje voor de PS3, de controllers die gevoed worden door een usb-kabel! Ben daar zo blij mee! Dingen gaan gigantisch lang mee en je laat ze ook zo weer op.

On-topic: Tekken 6 ziet er idd strak uit. Er zijn ook al een zootje filmpjes van! Wat de 3d fighters betreft ben ik echt een Tekken fan. Hoop dat de juggles weer erg lekker zijn! 8)

*edit*
Hoe zit het verhaal in mekaar? 't Verhaal van Tekken 5 vond ik echt briljant! Mooi introotje en alles!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Tekken 6 naar 360

Postby kevin » 13 Oct 2008, 09:43:05

offtopic: Mijn 360 controllers worden ook gevoed door een USB kabel hoor ;) en idd, dat is fantastisch..

Ontopic:
Over het verhaal weet ik niet veel, vind ik ook echt niet interessant bij Tekken games, is dat zo een mooi verhaal dan ? :shock: :mrgreen:
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Tekken 6 naar 360

Postby Stepz » 13 Oct 2008, 12:02:04

kevin wrote:offtopic: Mijn 360 controllers worden ook gevoed door een USB kabel hoor ;) en idd, dat is fantastisch..

:oops: Damned....


kevin wrote:Ontopic:
Over het verhaal weet ik niet veel, vind ik ook echt niet interessant bij Tekken games, is dat zo een mooi verhaal dan ? :shock: :mrgreen:

Nou ja, 't is niet echt grandioos, maar 't introotje van T5 was zo onwijs bruut! "Heihachi Mishima is dead"
En die opa van Kazuya enzo. Ook de level designs waren erg bruut (1000x bruter dan T4). Alleen heb ik DR niet gespeeld, dus over die toevoegingen kan ik niets zeggen.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Tekken 6 naar 360

Postby Loempiavreter » 13 Oct 2008, 19:33:26

http://arcadeheroes.com/2008/10/09/news ... -superior/

Arcade versie superieur :)

Heb trouwens maar weinig positiefs gehoord over de arcade versie van Tekken 6.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Tekken 6 naar 360

Postby blackdragon » 13 Oct 2008, 19:45:00

Grappig, want dat kunnen ze nog niet zeggen. Tekken 6 komt niet naar de consoles toe, maar meteen de uitbreiding Tekken 6 Bloodline Rebellion en die is nog niet uit in de Arcade en nog lang niet op de console.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Tekken 6 naar 360

Postby Stepz » 14 Oct 2008, 12:18:43

blackdragon wrote:Grappig, want dat kunnen ze nog niet zeggen. Tekken 6 komt niet naar de consoles toe, maar meteen de uitbreiding Tekken 6 Bloodline Rebellion en die is nog niet uit in de Arcade en nog lang niet op de console.

Het tegenovergestelde van T5 dus (PSP versie daargelaten)?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group