Civilization: Revolution

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Civilization: Revolution

Postby WithAttitude » 19 Jun 2008, 12:52:35

Zijn er mensen die deze game spelen? Ik ben helemaal nieuw in deze serie maar potver wat gaaf, nu begrijp ik waarom iedereen hier zo verslaafd aan geraakt is. Echt tof, ga hem vanmiddag voor het eerst online proberen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Re: Civilization: Revolution

Postby markdegeweldenaar » 19 Jun 2008, 15:09:37

Ik wist niet dat hij al uit was! Ik heb civilization 3 en 4 echt helemaal grijsgespeeld en zat al een beetje te wachten op Revolution. Ik ben de laatste tijd wat druk en niet echt in een game-bui, maar ik wil hem binnenkort wel kopen.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Civilization: Revolution

Postby WithAttitude » 23 Jun 2008, 14:00:22

En heb je hem al gekocht? Hij is wel een stuk minder uitgebreid dan de civ 4 en de maps zijn een stuk kleiner, hij is helemaal voor de console aangepast.
Er blijft mijninziens wel erg tof.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Re: Civilization: Revolution

Postby markdegeweldenaar » 23 Jun 2008, 15:44:31

Ik heb de demo gedownload en toen ging mijn xbox kapot. Ik heb echter begrepen dat hierin veel meer actie zit dan in de pc-versie. Je zou constant op elkaars lip zitten en veel meer oorlog moeten voeren. Ook zouden de spellen korter duren.
Daar ik het op de pc juist leuk vind om ongestuurd een wereldrijk te stichten vraag ik me af op Revolution wel zo geschikt voor me is, maar ik zal eerst de demo proberen.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Civilization: Revolution

Postby WithAttitude » 23 Jun 2008, 22:37:49

markdegeweldenaar wrote:Ik heb de demo gedownload en toen ging mijn xbox kapot. Ik heb echter begrepen dat hierin veel meer actie zit dan in de pc-versie. Je zou constant op elkaars lip zitten en veel meer oorlog moeten voeren. Ook zouden de spellen korter duren.
Daar ik het op de pc juist leuk vind om ongestuurd een wereldrijk te stichten vraag ik me af op Revolution wel zo geschikt voor me is, maar ik zal eerst de demo proberen.

De demo van 10 min zegt natuurlijk niks over een game waarvan de potjes 4 uur duren.
Vandaag had ik een geweldig online potje, ik begin het nu een beetje door te krijgen en de tactieken te begrijpen.
In graven, alleen verdedigende units, dan heel veel investeren in science, dan enkele steden geld gebouwen e.d. bouwen voor the benjamins zodat je kunt rushen. Allen steden dicht op elkaar bouwen zodat je een blok hebt en dmv wegen alles snel kunt verdedigen met je units. Vervolgens alle technieken ontwikkelen en supertoffe wapens ontwikkelen en dan ass kicken.

Jammer alleen de de enige menselijke tegenstander die nog over was op het eind het op gaf nadat ik op het punt stond zijn buurman te vernietigen. Wat een verslavend spel, speel nu al 4 dagen non stop, jammer alleen dat de menselijke tegenstanders zo snel opgeven.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Re: Civilization: Revolution

Postby blackdragon » 26 Jun 2008, 17:40:24

Deze game moet ik ook nog kopen het zijn drukke maanden moet eerst overigens de demo maar even checken of het echt wel mijn game is ben het altijd gewend op de pc en zag in recensies toch wel dat dit anders is.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group