Nieuwe Sonic game?

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Nieuwe Sonic game?

Postby kevin » 24 Mar 2008, 12:40:46

Uitgever Sega heeft een volgende Sonic-game in ontwikkeling. Dat kan geconcludeerd worden uit een aantal screenshots en een gameplay-filmpje die door een journalist op een Sega-server zijn gevonden.

Sonic UnleashedDe eerste screenshots van de nieuwe Sonic-game verschenen zaterdag al op Sega-fansite Sega On, maar toen werd er nog een slag om de arm gehouden; het zou niet de eerste keer zijn dat een grafisch artiest met een beetje fantasie een zogenaamd nieuw spel laat 'uitlekken'. Het zondag eveneens uitgelekte gameplay-filmpje lijkt echter harder bewijs dat Sega inderdaad bezig is met een Sonic-spel, dat volgens de fansite Sonic Unleashed gaat heten en op een gamesevenement later dit jaar officieel aangekondigd wordt. Zowel de screenshots als het filmpje zijn inmiddels van de server verwijderd.

Uit de beelden kan afgeleid worden dat deze nog niet bevestigde Sonic-game wat de gameplay betreft dichter bij de oude Sonic-spellen uit het Sega Megadrive-tijdperk ligt. De ontwikkelaar lijkt met Sonic Unleashed terug te keren naar side-scrolling gameplay, maar dan in een 3D-achtige spelomgeving. Meer informatie over de gameplay, het verhaal en andere spelonderdelen zullen waarschijnlijk uitblijven tot de officiële aankondiging van Sega.





Het filmpje ziet er iniedergeval wel strak uit :shock:, ik denk dat dit wel eindelijk eens echt een hele goeie sonic game kan gaan worden, vooral dat ''sidescrolling'' stukje ziet er tof uit !
http://www.youtube.com/watch?v=MrD-g4Oj ... -game.html

edit: hier de desbetreffende screens die eerder verschenen:

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby markdegeweldenaar » 24 Mar 2008, 13:12:54

Ik heb goede hoop dat dit weer wat wordt. De snelheid is geweldig, veel minder irritant 3D gezwabber en omgevingen die me doen denken aan Sonic & Knuckles.

Hopelijk heeft het spel ook de eenvoud van de oude 2D spellen. Gewoon Sonic die door levels rent op zoek naar ringen en chaos emeralds. Dus geen grote hoeveelheid speelbare characters, chao's, etc.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby mayu-kun » 24 Mar 2008, 13:55:21

dat ziet er zeer lekker uit
owns: Saturn, Dreamcast & NeoGeo Pocket, al de rest onlangs verkocht

my collection
User avatar
mayu-kun
 
Posts: 1025
Joined: 01 Sep 2007, 19:22:01
Location: belgie

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby blackdragon » 24 Mar 2008, 15:34:30

Ziet er goed uit als nu ook de gameplay maar goed gaat wezen en daar heb ik nou juist geen vertrouwen meer in, maar wie weet komt het dit keer wel goed.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby kevin » 24 Mar 2008, 18:33:35

markdegeweldenaar wrote:Ik heb goede hoop dat dit weer wat wordt. De snelheid is geweldig, veel minder irritant 3D gezwabber en omgevingen die me doen denken aan Sonic & Knuckles.

Hopelijk heeft het spel ook de eenvoud van de oude 2D spellen. Gewoon Sonic die door levels rent op zoek naar ringen en chaos emeralds. Dus geen grote hoeveelheid speelbare characters, chao's, etc.


Inderdaad, precies wat ik dacht !

het filmpje gaf mij iniedergeval al goede hoop.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby General Wong » 25 Mar 2008, 08:52:54

Nah, als Knuckles maar wel speelbaar is. Voegt voor mij toch wel echt wat toe. Al die maffe figuren die er de laatste jaren bij gekomen zijn voegen voor mij eigenlijk ook weinig tot niets toe. Moet zeggen dat ik de trailer begon te kijken met aardig wat scepsis, maar ik ben toch wel een beetje enthousiast geworden hoor! Ziet er goed uit!
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby Loempiavreter » 25 Mar 2008, 20:57:23

Image

Iemand ook opgevallen dat de vijandelijke robots qua design zo achterlijk dom zijn geworden? Als je kijkt naar die oude robots die gebaseerd waren op dieren, die hadden veel meer charisma dan dit stuk schroot.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby music_maniac1965 » 09 Apr 2008, 21:37:03

ik ga sowieso ff afwachten voor ik geld ga uitbesteden aan een nieuwe sonic game, de vorige heeft mij niet veel speelplezier gegeven :( jammer, want sonic op de megadrive, en sonic adventure op de dreamcast blijven voor mij toch super spellen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Nieuwe Sonic game?

Postby Stepz » 10 Apr 2008, 18:56:25

Loempiavreter wrote:Image

Iemand ook opgevallen dat de vijandelijke robots qua design zo achterlijk dom zijn geworden? Als je kijkt naar die oude robots die gebaseerd waren op dieren, die hadden veel meer charisma dan dit stuk schroot.


Ze zien er juist wel gaaf uit. Ze doen me denken aan de robots uit Casshern! En dat is gewoon een meesterlijk (doch supervage) film!

Ik ben erg benieuwd en ik hoop dat de game ook op de PS3 komt... vast wel.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group