Na gamertag recovery enkele arcade games niet meer werkend.

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Na gamertag recovery enkele arcade games niet meer werkend.

Postby music_maniac1965 » 20 Jan 2008, 23:35:26

wie herkent dit probleem, en weet hier een oplossing voor ?

ik had mijn gegevens gemigreerd van een 20 gb 360 hard disk naar de 120 gb hd die bij mijn nieuwe elite hoort. maar de overdracht was niet geheel foutloos verlopen, want mijn gamertag deed het niet goed meer. games wilde niet meer saven, en de xbox 360 was veel onstabieler dan normaal. ik besloot mijn gamertag te verwijderen, en opnieuw te recoveren. dit werkte prima, want de xbox 360 was weer stabiel, en saven was geen probleem meer.

maar, een paar maanden later wilde ik weer eens sonic, streets of rage 2, en andere arcade games spelen die ik al eerder op mijn vorige 360 had gekocht. maar enkele deden het niet meer. spellen zoals sonic en streets of rage 2 geven in het menu gewoon aan dat het volledige spellen zijn, maar als je een van de twee opstart, dan krijg je in het spel menu te zien dat je de game kan unlocken om de volledige versie te spelen. hoe vaak ik dit ook doe, na het downloaden en herstarten van je spel, is hij nog steeds de trial versie.

het spel jewel quest doet het nog wel, maar de save functie werkt vaker niet dan wel. als je dan het spel start, vraagt hij geeneens of je vanaf een gesave'de punt verder wilt, hij begint gewoon vanaf het begin. en de andere keer werkt het weer wel. erg vreemd.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Razelim » 21 Jan 2008, 06:18:46

Waarschijnlijk is er toch wat misgegaan, ik heb hier ook last van sinds ik mijn xbox terug heb van reparatie. Ik raad aan dat je MS even belt, die gaan dit escaleren en zullen je hoogstwaarschijnlijk nieuwe codes geven om ze te unlocken. Op dit moment is mijn probleem ook in behandeling. Vanavond eens bellen wat de status is trouwens.
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Stepz » 21 Jan 2008, 09:59:15

Razelim wrote:Waarschijnlijk is er toch wat misgegaan, ik heb hier ook last van sinds ik mijn xbox terug heb van reparatie. Ik raad aan dat je MS even belt, die gaan dit escaleren en zullen je hoogstwaarschijnlijk nieuwe codes geven om ze te unlocken. Op dit moment is mijn probleem ook in behandeling. Vanavond eens bellen wat de status is trouwens.


:lol:
Ik ga maar geen discussie aan Raze ;)
Nee geintje, Music, zoals Raze zegt, bel MS even op. Denk dat je dan het verst komt.
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby music_maniac1965 » 21 Jan 2008, 22:34:01

zit niks anders op :( weer bellen met die gasten. en ze zijn al zo lekker snel ;) hahaha.

maar goed, ik ga het woensdag eens proberen. en anders volgende week, want dan ben ik een weekje vrij, kan ik lekker lang bellen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Sen » 21 Jan 2008, 23:00:02

Ik heb het HELEMAAL gehad met die naaiers daar bij de support!

Ik kan nu al 2 maanden niet bij mn premium content zonder met een bepaalde account in te loggen op live. Keer op keer beloven ze me vanalles, en elke keer moet ik nog langer wachten!!
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby music_maniac1965 » 29 Jan 2008, 23:23:47

tsja, ik wacht ook nog steeds. morgen maar weer eens bellen. ben toch vrij omdat de auto gemaakt moet worden..... ben benieuwd met welke smoes ze nu weer aan komen zetten. maar mijn spellen werken in ieder geval nog niet.....
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 01 Feb 2008, 01:06:24

wachten hoeft niet meer. ik had weer eens gebeld, en hieronder wat ik als antwoord kreeg:

[antwoord]
er is een licentie probleem met enkele spellen. die werken alleen op de xbox waar hij is op gedownload.
[/antwoord]

maar die gast zit er helemaal naast, want de spellen hebben wel degelijk gewerkt op mijn elite 360, maar na de recover gametag optie dus niet meer. in iedergeval willen ze mij nu niet meer verder helpen. volgens die gast is er niks aan te doen........

dus als iemand anders wel resultaat had door het bellen van de helpdesk dan hoor ik dat graag.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Sen » 01 Feb 2008, 07:48:14

Thanks voor de extra info. Het is bij mij ook nog steeds niet gefixed. Mijn derde termijn waarin het echt zou worden opgelost is nu zo ongeveer verlopen. Ik ga maandag weer bellen. Ze hebben me maar gewoon mn punten terug te geven, want dit accepteer ik zo echt niet!
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Ophyr » 01 Feb 2008, 12:15:50

Helpt 't trouwens niet om 't spel te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden ? In je profiel staat dat ie al es is gedownload dus je betaalt er niet nog een keer voor :)

Succes in ieder geval!
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Sen » 01 Feb 2008, 15:07:50

Ze laten je dat altijd als eerste proberen als je met dit probleem naar de helpdesk belt. Bij mij deed het helemaal niets.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby music_maniac1965 » 02 Feb 2008, 21:59:57

dat had ik al geprobeerd voordat ze dat zeggen.

even als toevoeging, ik heb 3 spellen werkend nu op de xbox 360 die de red ring of death had en weer terug is. dus het heeft wel met de licentie te maken zoals die gast aan de telefoon al zei. maar ik ken genoeg mensen die dus wel werkende arcade spellen hebben terwijl die al 3 nieuwe xboxen hebben gezien. dus dat het niet meer werkend zou kunnen worden is onzin ! ze hadden gewoon geen zin in om er moeite voor te doen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Sen » 03 Feb 2008, 08:58:29

Ik ga ze maandag weer bellen, want het werkt nog steeds niet en de derde uiterste periode die ze noemden is nu al weer voorbij. Ik vind het diep en diep triest. Ik hoop maar dat ze nu mijn punten terug geven, want ik verlies echt op deze manier al mijn vertrouwen in die mensen.


PS: Music maniac, kun je een beetje op je taalgebruik letten, alsjeblieft?
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby music_maniac1965 » 03 Feb 2008, 23:06:13

Sen wrote:PS: Music maniac, kun je een beetje op je taalgebruik letten, alsjeblieft?


hoe bedoel je ?

als je het over spel fouten hebt, dan kan ik daar wijnig aan veranderen, want op die brakke pc van mij heb ik geen spell checker, en ik dacht niet dat ik vloekte of zoiets dergelijks.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Sen » 04 Feb 2008, 07:16:39

Mijn probleem is nog altijd niet opgelost, vandaag ruim een uur aan de lijn gehangen bij xbox support. Ik kreeg gelijk iemand aan de lijn, maar moest vanalles doorgeven, waslijst aan gegevens. Uiteindelijk waren ze me van plan weer langer te laten wachten. (de klacht is binnen gekomen op 17 nov 2007!) Ik heb geprotesteerd en nu geven ze me in elk geval Forza 2 gratis ter compensatie. Helaas gaat het nog wel minstens een paar weken duren voordat mijn live games terug zijn.


Ik bedoel idd. spelling, hoofdlettergebruik en zinsbouw. Ik gebruik ook geen spellingscontrole, maar dat is ook niet echt nodig lijkt mij. Zelf even een beetje opletten, dan is het voor anderen een stuk prettiger leesbaar.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby SeGaFrEaK » 04 Feb 2008, 15:31:58

Nou dat is dan in ieder geval iets. Maar het blijft belachelijk dat het zo lang moet duren..
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group