1080p via vga?

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Frankhulscher » 21 Jan 2008, 13:29:45

Ik denk dat je dat verschil met het blote oog nauwelijk ziet. Hooguit als je dicht op de TV kruipt.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby music_maniac1965 » 21 Jan 2008, 22:40:27

markdegeweldenaar wrote:Dat vraag ik mij ook af.
Ik heb van de week een fullhd tv gehaald, maar op een resolutie van 1920x1080 vind ik de scherpte niet bepaald van het scherm spatten.


heb je hem dan ook via hdmi aan gesloten ? en zo niet, ondersteund je tv hd via component kabel ? ik zou geeneens weten of de xbox 360 wel een full hd signaal afgeeft via component.

trouwens, niet dat het beeld bij mij niet scherp genoeg is, sterker nog, je kan je vingers snijden aan de graphics bij wijze van spreken. maar dit was ook al het geval op mijn vorige tv, een hd ready. de scherpte kan je instellen op je tv, want de default settings zijn nooit mooi. die zijn bedoeld om de tv te demo'en in een winkel, waar veel meer licht is, en de tv dus ook fletser moet worden afgesteld om een beetje goed over te komen. thuis is de situatie anders, en heb ik sfeer verlichtign. dus ik heb meer scherpte nodig, maar minder helderheid. de kleuren kan je (in iedergeval op een sony bravia) niet alleen qua verzadiging (van zwart wit naar kleur) maar ook de kleuren diepte instellen. rood is bij mij nu ook echt rood :D

maar goed, ik dwaal weer eens af. ik ben dus wel tevreden over het beeld, want de kleuren zijn mooi (zowel voor gamen als films) en het beeld is scherp. maar echt verschil zie ik niet. kan ook zijn omdat de hd ready tv maar 82 cm (32 inch) diagonaal was, en deze sony 1,17 (46 inch).
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby markdegeweldenaar » 22 Jan 2008, 00:10:39

Ik heb hem via een vga-kabel aangesloten. Dat zou ook 1080p aan moeten kunnen.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group