360... k*thardware

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Is de X360 een gammel stukje klote hardware?

Neuh... (nog) niet zo'n last van.
8
25%
Het is juist één van de betere consoles! Hulde aan M$!
7
22%
Dat ding vliegt nog eens m'n raam uit!
17
53%
 
Total votes : 32

Re: 360... k*thardware

Postby blackdragon » 15 Feb 2009, 12:38:36

Ik zou gewoon een arcade versie erbij kopen is het goedkoopst en je kan de HDD van je oude erin stoppen en klaar is het eigenlijk. Maar wat er al wordt gezegd het is natuurlijk je eigen keus en die kunnen wij niet voor je maken. Maar als je garantie is verlopen is dat wel de goedkoopste oplossing als je wilt door gamen. Heb je geduld dan kan je hem laten maken, alleen dan kan je er even niet op gamen. Zag al zaken die aanbieden om de ring of death probleem te repareren voor 75 en weet eigenlijk niet hoe duur het is buiten de garantie als je het bij Microsoft laat doen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: 360... k*thardware

Postby BDT » 18 Feb 2009, 08:25:47

En ja hoor... Gisteren weer eens GTA IV erin gestopt en wat denk je na 5 min....

RROD

Ik had em op dag 1, dus 1 dec 2005(als ik het goed heb). Gelijk MS gebeld en UPS komt em ophalen en ik krijg een nieuwe. Ik val dus buiten de 3 jaar garantie, maar wordt toch kosteloos omgeruild weer. (had wel verteld dat het inmiddels de derde keer was dit me overkwam).

Gelukkig heb ik nog een PS3, maar waar koop ik Street Fighter IV nou voor? (heb LE van de 360 versie besteld, maar kan nog wisselen voor PS3 versie)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: 360... k*thardware

Postby Stepz » 18 Feb 2009, 12:48:10

Voor nog geen 30 pond uit Engeland, amazon.co.uk
Lekker veel bestellen, ben je helemaal goedkoop uit!
En je PS3 blijft waarschijnlijk langer goed dan je X360.

Ik ga voortaan alleen nog maar games online kopen uit het buitenland. Ga er geen 65 euro aan uitgeven als het ook voor minder kan.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: 360... k*thardware

Postby blackdragon » 18 Feb 2009, 20:38:56

BDT wrote:En ja hoor... Gisteren weer eens GTA IV erin gestopt en wat denk je na 5 min....

RROD

Ik had em op dag 1, dus 1 dec 2005(als ik het goed heb). Gelijk MS gebeld en UPS komt em ophalen en ik krijg een nieuwe. Ik val dus buiten de 3 jaar garantie, maar wordt toch kosteloos omgeruild weer. (had wel verteld dat het inmiddels de derde keer was dit me overkwam).

Gelukkig heb ik nog een PS3, maar waar koop ik Street Fighter IV nou voor? (heb LE van de 360 versie besteld, maar kan nog wisselen voor PS3 versie)


Lang leven de uitstekende service van MS, maar dat geld niet voor dat ongelovelijk stuk brakkig hardware.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: 360... k*thardware

Postby almighty » 18 Feb 2009, 21:19:20

Ach ja jammer dat het zo slecht gesteld is met de nieuwe generatie hardware (360/ps3), maar de service is iedergeval uitstekend 8)
Vroeger kon je gerust de cartrigde in je nes drukken met power on en er een flinke ram op geven, maar doet moet je beslist niet met de nieuwe generatie doen.

Het zelf fixen van de rod is volgens mij ook makkelijk te doen en staan genoeg handige filmpjes op youtube.(ooit zal ik dat nodig hebben als ik rod krijg bij m'n ntsc-j 360 :cry: )
Want deze kan ik helaas niet opsturen...
ImageImage
User avatar
almighty
 
Posts: 84
Joined: 26 Mar 2008, 19:13:35
Location: Zwolle

Re: 360... k*thardware

Postby blackdragon » 19 Feb 2009, 12:01:14

Ja ze zeggen zelfs dat het fixen ervan niet eens zo moeilijk is, maar ik brand me er maar niet aan. Vooral niet zolang ik garantie heb, ookal verkoop ik de hele rotzooi denk ik toch als ik de 360 terug heb.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: 360... k*thardware

Postby blackdragon » 17 Mar 2009, 21:15:06

Na de wel bekende RoD komt er nu ineens een nieuw probleem opduiken op de Xbox 360

Op dit moment zouden er diverse klachten rond gaan rondom een nieuwe error op de Xbox 360. Er zouden namelijk slachtoffers zijn die de E74-error op hun beeldscherm kregen. De error is volgens Microsoft geen welbekende error maar inmiddels zou wel al duidelijk zijn waar de fout mee te maken zou hebben. Het gaat namelijk om een soldeerpunt dat los zou kunnen raken van de ANA/HANA-chip (alleen aanwezig in HDMI-modellen). Het probleem zou door diverse gebruikers al opgelost zijn door het naar beneden duwen van de chip met tape of dergelijke middelen, zo meldt de Joystiq.

Microsoft zegt momenteel het probleem te behandelen en raadt zelf niet aan om dergelijke handelingen met de chip te doen aangezien hiermee uiteraard de garantie komt te vervallen. Voor je de error krijgt zul je overigens vaak opmerken dat je Xbox 360 grafische problemen tentoonstelt (zwart/witte lijnen, sneew). Tevens zal bij het verschijnen van de fout de rode led rechtsonder rondom de power-button gaan branden. De error kwam tot augustus van het vorige jaar vrijwel niet voor, maar lijkt met de introductie van HDMI steeds meer voor te komen. Ook de combinatie met de New Xbox Experience service lijkt hiermee verband te hebben.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: 360... k*thardware

Postby Xizor » 17 Mar 2009, 21:28:56

blackdragon wrote:Na de wel bekende RoD komt er nu ineens een nieuw probleem opduiken op de Xbox 360

Op dit moment zouden er diverse klachten rond gaan rondom een nieuwe error op de Xbox 360. Er zouden namelijk slachtoffers zijn die de E74-error op hun beeldscherm kregen. De error is volgens Microsoft geen welbekende error maar inmiddels zou wel al duidelijk zijn waar de fout mee te maken zou hebben. Het gaat namelijk om een soldeerpunt dat los zou kunnen raken van de ANA/HANA-chip (alleen aanwezig in HDMI-modellen). Het probleem zou door diverse gebruikers al opgelost zijn door het naar beneden duwen van de chip met tape of dergelijke middelen, zo meldt de Joystiq.

Microsoft zegt momenteel het probleem te behandelen en raadt zelf niet aan om dergelijke handelingen met de chip te doen aangezien hiermee uiteraard de garantie komt te vervallen. Voor je de error krijgt zul je overigens vaak opmerken dat je Xbox 360 grafische problemen tentoonstelt (zwart/witte lijnen, sneew). Tevens zal bij het verschijnen van de fout de rode led rechtsonder rondom de power-button gaan branden. De error kwam tot augustus van het vorige jaar vrijwel niet voor, maar lijkt met de introductie van HDMI steeds meer voor te komen. Ook de combinatie met de New Xbox Experience service lijkt hiermee verband te hebben.


*PROEST* ik kom even niet meer bij van het lachen. in plaats van problemen op te lossen komen er meer bij?

oke, moment..
..
.
.
.
.
HAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA EPIC FAIL MICROSOFT!!
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Re: 360... k*thardware

Postby zendar » 17 Mar 2009, 21:30:30

Hoe goedkoop hij ook gaat worden, voor mij geen 360
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Re: 360... k*thardware

Postby blackdragon » 17 Mar 2009, 21:31:38

Wat ik niet snap hoe kan een update "New Xbox Experience service" nou te maken hebben met het los gaan of zitten van een chip?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: 360... k*thardware

Postby kevin » 17 Mar 2009, 21:39:53

Xizor wrote:
blackdragon wrote:Na de wel bekende RoD komt er nu ineens een nieuw probleem opduiken op de Xbox 360

Op dit moment zouden er diverse klachten rond gaan rondom een nieuwe error op de Xbox 360. Er zouden namelijk slachtoffers zijn die de E74-error op hun beeldscherm kregen. De error is volgens Microsoft geen welbekende error maar inmiddels zou wel al duidelijk zijn waar de fout mee te maken zou hebben. Het gaat namelijk om een soldeerpunt dat los zou kunnen raken van de ANA/HANA-chip (alleen aanwezig in HDMI-modellen). Het probleem zou door diverse gebruikers al opgelost zijn door het naar beneden duwen van de chip met tape of dergelijke middelen, zo meldt de Joystiq.

Microsoft zegt momenteel het probleem te behandelen en raadt zelf niet aan om dergelijke handelingen met de chip te doen aangezien hiermee uiteraard de garantie komt te vervallen. Voor je de error krijgt zul je overigens vaak opmerken dat je Xbox 360 grafische problemen tentoonstelt (zwart/witte lijnen, sneew). Tevens zal bij het verschijnen van de fout de rode led rechtsonder rondom de power-button gaan branden. De error kwam tot augustus van het vorige jaar vrijwel niet voor, maar lijkt met de introductie van HDMI steeds meer voor te komen. Ook de combinatie met de New Xbox Experience service lijkt hiermee verband te hebben.


*PROEST* ik kom even niet meer bij van het lachen. in plaats van problemen op te lossen komen er meer bij?

oke, moment..
..
.
.
.
.
HAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA EPIC FAIL MICROSOFT!!



nounounou, hij doet het anders altijd nog stukken beter dan de Ps3 ;)

360 FTW !
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: 360... k*thardware

Postby Xizor » 17 Mar 2009, 22:11:39

kevin wrote:nounounou, hij doet het anders altijd nog stukken beter dan de Ps3 ;)

360 FTW !


Wat jij wil jongen, maarre ik vraag me af wat de PS3 in dit verhaal er ineens toe doet?

Even voor de duidelijkheid: ik heb ook een 360 gehad, maar weggedaan wegens onbetrouwbaarheid waarvan Microsoft beweerde dat er geen sprake was van overmatige uitval. Nu zou met een nieuwe chipset deze problemen (die niet bestonden volgens MS) weg zijn, maar er komt weer een ander probleem tevoorschijn...?

Sorry hoor maar in mijn ogen faal je dan wel enorm, helemaal als je vantevoren duizenden klanten min of meer voor gek verklaarde over dat de RRoD niet overmatig voorkwam.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Re: 360... k*thardware

Postby kevin » 18 Mar 2009, 20:49:17

Xizor wrote:
kevin wrote:nounounou, hij doet het anders altijd nog stukken beter dan de Ps3 ;)

360 FTW !


Wat jij wil jongen, maarre ik vraag me af wat de PS3 in dit verhaal er ineens toe doet?

Even voor de duidelijkheid: ik heb ook een 360 gehad, maar weggedaan wegens onbetrouwbaarheid waarvan Microsoft beweerde dat er geen sprake was van overmatige uitval. Nu zou met een nieuwe chipset deze problemen (die niet bestonden volgens MS) weg zijn, maar er komt weer een ander probleem tevoorschijn...?

Sorry hoor maar in mijn ogen faal je dan wel enorm, helemaal als je vantevoren duizenden klanten min of meer voor gek verklaarde over dat de RRoD niet overmatig voorkwam.


Ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd, maar wat ik wel weet uit mijn persoonlijke ervaring is dat de klantenservice van microsoft echt OP en TOP in orde is! en die van Sony daarintegen dramatisch, los van dat vind ik het zonder enige twijfel de betere console van het moment en heb met mijn nieuwe Elite nog nooit geen problemen/vastlopen of wat dan ook gehad, I just love it.

nogmaals dit is mijn mening.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: 360... k*thardware

Postby Skyghene » 23 Sep 2009, 21:40:54

*Bump*

Na "bijna" 4 jaar is mijn launch console nu ook overleden. Ik ga nog geen nieuwe kopen, maar hopelijk komt er rond de kerst een leuke aanbieding die ik niet kan weerstaan.
Image
User avatar
Skyghene
 
Posts: 517
Joined: 26 Mar 2003, 21:35:22
Location: Haarlem

Re: 360... k*thardware

Postby LBL » 23 Sep 2009, 22:02:28

Ik wil er eigenlijk niet meer aan, met de wetenschap dat ie toch snel weer de geest geeft. Ik trek het slecht als die dingen stuk gaan en ik ben te laks om die dingen op te sturen.
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group