Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion
Het toekomstgedeelte vind ik echter alleen maar irritant. Het haalt de vaart en de sfeer uit het spel. Het slaat bovendien als een tang op een varken. Die kerel is gevangen door een oude man en een meisje, en hij slikt al die onzin maar ipv ook maar de minste poging te doen te ontsnappen of het onderzoek te frustreren.
Ubisoft deed hetzelfde met Splinter Cell Double agent. Daarin werd ook telkens het spel onderbroken door hinderlijke pseudo-gameplay-momenten die je moest uitzitten voordat je weer met het echte werk kon beginnen.
Ik hoop maar dat dit geen trend is die stand houdt
markdegeweldenaar wrote:Waarom zou je uberhaupt combo's willen doen tijdens gevechten? Als je de aanval van de tegenstanders afwacht pareer je die gewoon en zijn ze vaak met 1 spectaculaire klap dood.
Vluchten doe ik daarom ook nooit. Ik vind het makkelijker en leuker om gewoon een half dozijn van die soldaten over de kling te jagen.
Stepz wrote:markdegeweldenaar wrote:Waarom zou je uberhaupt combo's willen doen tijdens gevechten? Als je de aanval van de tegenstanders afwacht pareer je die gewoon en zijn ze vaak met 1 spectaculaire klap dood.
Vluchten doe ik daarom ook nooit. Ik vind het makkelijker en leuker om gewoon een half dozijn van die soldaten over de kling te jagen.
Sja... dat pareren doe je met R1 toch?
Ik vind het gewoon een beetje raar dat je dingen 'leert' en dat je het dan praktisch niet kunt gebruiken tijdens de game.
En die leaps of faith zijn idd wel grappig. Toch hoop ik elke keer weer dat ie met z'n kop op het randje van zo'n wagen flikkert!
Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One
Users browsing this forum: No registered users and 44 guests