Naruto: Rise of Ninja

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Naruto: Rise of Ninja

Postby General Wong » 02 Nov 2007, 16:21:22

Allereerst een verzoek van mijn kant. Iedereen die Naruto sowieso niet leuk vind en dit topic enkel en alleen bezoekt om de serie te dissen wil ik graag doorsturen naar bijvoorbeeld dit topic: http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?t=18978&start=0

Dan nu over Naruto: Rise of Ninja, de game die door Ubisoft ontwikkeld is voor de Xbox 360. Hij vanaf vandaag in de winkels, is ook via Play-Asia te bestellen (voor een iets zachter prijsje.

Heeft iemand hem al in huis gehaald en wie gaat dat nog doen? Ik zit enorm te twijfelen, de game komt namelijk alleen met de USA stemmen. De Japanse stemmen komen wel als download, maar aangezien ik geen Live heb/wil vervalt die optie voor mij. De screens zien er wel goed uit en de game krijgt best leuke cijfers (http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932520.asp).


Image Image

Image Image

Image Image
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby peter89 » 02 Nov 2007, 17:46:14

Ben niet echt bekend met de serie nog de games desondanks ziet het erg mooi uit:)
User avatar
peter89
 
Posts: 477
Joined: 08 Jul 2004, 13:46:01

Postby mayu-kun » 02 Nov 2007, 19:01:40

ziet er idd erg mooi uit
owns: Saturn, Dreamcast & NeoGeo Pocket, al de rest onlangs verkocht

my collection
User avatar
mayu-kun
 
Posts: 1025
Joined: 01 Sep 2007, 19:22:01
Location: belgie

Postby blackdragon » 02 Nov 2007, 23:53:08

Mij lijkt deze game ook erg vet, maar wil eerst de ervaringen even afwachten van andere.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Jurjen » 03 Nov 2007, 00:08:12

Ik heb hem gekocht vanaf de release en nog steeds niet aangeraakt. Ik ga Naruto pas spelen als de Japanse voices op Xbox Live staan. Anders is het echt een verkrachting van het spel :(....
User avatar
Jurjen
 
Posts: 166
Joined: 30 Mar 2005, 17:46:50

Postby kevin » 03 Nov 2007, 12:02:54

ik haalum ook nog wel een keer :)
zieter zeer strak uit ja!
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby WithAttitude » 03 Nov 2007, 18:47:51

Ik heb nooit de serie gezien maar de game ziet er zo tof uit dat ik me er hierdoor misschien in ga verdiepen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby SilverBolt » 04 Nov 2007, 12:17:01

Ik heb hem donderdag gehaald. Het spel is erg erg mooi ten eerste,het voelt alsof je midden in de anime zit. De voice cast is voorlopig enkel nog USA maar de japanse voicecast komt er gelukkig aan.

De gameplay is goed opgebouwd, het begint met een aantal trainings missies in en rond konoha en volgen de storyline vanaf episode 1. Op bepaalde momenten in de storyline gaat het spel over naar beelden uit de anime zelf ( zij het erg compressed maar toch goed gedaan).

Het combat systeem is basic maar functioneel, 2 buttons voor alle moves maar daarnaast nog het chacra systeem en het uitvoeren van seals wat gebeurd met een combinate van de analoge sticks om ik noem maar wat een sexy no jitsu uit te voeren, met daarbij de hilarische animatie van het slachtoffer dat met een bloedende neus achterover valt.

Tijdens het rondlopen wat volledig free roaming is kom je allerlei mini missies / tasks tegen zoals bijvorbeeld vind X-maal item Z waar je dan voor beloond word met cash en skillpoints die in te wisselen zijn voor een training met een sensei om nieuwe moves/ charcra technieken te leren of om je wapens en uitrusting up te graden.

Spel heeft ook 2 player online battle modus en allerlei bonussen die te verdienen zijn maar deze heb ik nog niet geprobeerd.

overall de beste anime licence game die ik tot nu toe heb gezien en zodra de japanse voice pack er is enkel nog beter word.
Image
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby General Wong » 05 Nov 2007, 10:25:45

SilverBolt wrote:Ik heb hem donderdag gehaald. Het spel is erg erg mooi ten eerste,het voelt alsof je midden in de anime zit. De voice cast is voorlopig enkel nog USA maar de japanse voicecast komt er gelukkig aan.

De gameplay is goed opgebouwd, het begint met een aantal trainings missies in en rond konoha en volgen de storyline vanaf episode 1. Op bepaalde momenten in de storyline gaat het spel over naar beelden uit de anime zelf ( zij het erg compressed maar toch goed gedaan).

Het combat systeem is basic maar functioneel, 2 buttons voor alle moves maar daarnaast nog het chacra systeem en het uitvoeren van seals wat gebeurd met een combinate van de analoge sticks om ik noem maar wat een sexy no jitsu uit te voeren, met daarbij de hilarische animatie van het slachtoffer dat met een bloedende neus achterover valt.

Tijdens het rondlopen wat volledig free roaming is kom je allerlei mini missies / tasks tegen zoals bijvorbeeld vind X-maal item Z waar je dan voor beloond word met cash en skillpoints die in te wisselen zijn voor een training met een sensei om nieuwe moves/ charcra technieken te leren of om je wapens en uitrusting up te graden.

Spel heeft ook 2 player online battle modus en allerlei bonussen die te verdienen zijn maar deze heb ik nog niet geprobeerd.

overall de beste anime licence game die ik tot nu toe heb gezien en zodra de japanse voice pack er is enkel nog beter word.


Thanks man, dit was precies wat ik nodig had om me over de streep te trekken.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Stepz » 05 Nov 2007, 22:32:42

Ik dacht er net zo over als jij Wong.
Had wel wat dingetjes gezien enzo, maar was niet echt tevreden over de vorige games. Ik hou ook wel van free roaming games.
De game komt zeker alleen maar uit op de X360 en de PSP en dus niet op de PS3, he?
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby General Wong » 06 Nov 2007, 11:34:15

Stepz wrote:Ik dacht er net zo over als jij Wong.
Had wel wat dingetjes gezien enzo, maar was niet echt tevreden over de vorige games. Ik hou ook wel van free roaming games.
De game komt zeker alleen maar uit op de X360 en de PSP en dus niet op de PS3, he?


Hij komt alleen op de Xbox 360 uit, ook niet op de PSP. De game die wel op de PSP is verschenen is Naruto: Ultimate Ninja Heroes.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Stepz » 06 Nov 2007, 21:43:34

Ja ok. Keek ff op gamefaqs.com en daar stond ie ook voor de PSP, maar dat blijkt een foutje te zijn (las ik op de message boards).

Ben wel benieuwd Wong.
'k Zat namelijk wat reviews te lezen en die waren niet zo heel erg positief...
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Lan Di » 07 Nov 2007, 20:34:03

maarre, hoe zit t met de content van het spel? Is het alleen van A naar B op rails of kan je uren tijd besteden aan het rondlopen door de stad? En in hoeverre wordt het verhaal beslagen?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Stepz » 12 Nov 2007, 20:11:53

Zover ik weet is het een free game toch? Lekker rondhuppelen door Konoha.
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 12 Nov 2007, 23:24:18

Het schijnt wel dat het erg makkelijk is en je redelijk gauw door het spel heen bent.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group