Nieuwe informatie SEGA Live Arcade titels.

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby ManoRevolver » 12 May 2007, 13:14:48

Ophyr wrote:Mja het viel me op dat iedereen altijd enorm te spreken is over de zoveelste port van Metal Slug... Niet dat ik het een slechte game vind, maar een tijdje terug kwam ie zovaak opnieuw uit :P

Ik vind 't eigenlijk wel tof dat er weer es een 2D versie uitkomt van Sonic 8)

Volgens mij zijn Metal Slug en Sonic toch wel de meest geporte game, vandaar dat ik MS als voorbeeld nam :)


Toch is het niet te vergelijken.
Metal Slug kwam vroeger op een veel exclusievere console uit en veel mensen konden deze game alleen in de arcade spelen.
Toen de ports naar de PS2/XB kwamen was dit dan ook een verademing en de PSP port waarop alle Metal Slug's staan is een leuke hebbegame voor erbij.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Ophyr » 12 May 2007, 14:58:32

ManoRevolver wrote:
Ophyr wrote:Mja het viel me op dat iedereen altijd enorm te spreken is over de zoveelste port van Metal Slug... Niet dat ik het een slechte game vind, maar een tijdje terug kwam ie zovaak opnieuw uit :P

Ik vind 't eigenlijk wel tof dat er weer es een 2D versie uitkomt van Sonic 8)

Volgens mij zijn Metal Slug en Sonic toch wel de meest geporte game, vandaar dat ik MS als voorbeeld nam :)


Toch is het niet te vergelijken.
Metal Slug kwam vroeger op een veel exclusievere console uit en veel mensen konden deze game alleen in de arcade spelen.
Toen de ports naar de PS2/XB kwamen was dit dan ook een verademing en de PSP port waarop alle Metal Slug's staan is een leuke hebbegame voor erbij.


Dat klopt, waarschijnlijk viel 't me op omdat ik alle consoles waar ie op uitkwam had op dat moment :P Ik ben in ieder geval blij als ze sonic porten naar de Xbox 8)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby F-zero » 12 May 2007, 19:51:36

Robert wrote:
Cyberbeast wrote:Nieuws is fake btw

Het is NIET fake, omdat Kotaku te horen krijgt dat de screenshots niet van SEGA afkomstig zijn is het opeens nep. Ik kan 100% garanderen dat het echt is.

Sterker nog ik weet welke games van SEGA er nog allemaal aankomen naar de live arcade. Maar "mijn handen zijn vast gebonden" op dit moment dus ik kan er niks verder over uitlaten.

Maargoed let maar op; er komen een aantal hele gave games aan. En voor wie me niet gelooft//// ik speel later wel het told ya so nummer


Licht eens een tipje van de sluier. Blijft het beperkt tot 16bit en Sega 1st party titels als Shinobi en Sonic, of komen er ook wat Model 2 knallers aan zoals VF2?

Zelf hoop ik op Model 3, is door die opgevoerde bestandsgrootte wel te doen. Daytona 2, Scud Race dat soort werk.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Xizor » 12 May 2007, 19:55:27

ManoRevolver wrote:Wow, dus dan heb ik Sonic I straks niet alleen op de Megadrive, PC, Saturn, PS2, Gamecube en PSP maar ook nog eens op mijn 360?
Yeah baby! ... :roll:


Ja vet man, ik kan ook niet wachten om weer geld eraan uit te geven! :roll:

dat sega zijn tijd en geld maar in GOEDE games steekt in plaats van ports en/of misbaksels zoals Sonic op de 360 ... (uitzonderingen zoals VT3 daargelaten...)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Sen » 12 May 2007, 22:21:58

Als ze nou een toffe Saturn game porten voro XBLA, dat zou wel gaaf zijn.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 13 May 2007, 08:43:01

Sen wrote:Als ze nou een toffe Saturn game porten voro XBLA, dat zou wel gaaf zijn.


Denk dat dit ook wel gaat gebeuren in de toekomst, er gingen al geruchten voor de Wii dus denk dat de 360 en Playstation 3 binnenkort ook wel aan de beurt zijn.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ManoRevolver » 13 May 2007, 10:03:15

Sen wrote:Als ze nou een toffe Saturn game porten voro XBLA, dat zou wel gaaf zijn.


+ 1!
Hoe vet zou het zijn om straks Sega Rally online tegen elkaar te kunnen spelen?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby F-zero » 13 May 2007, 10:34:13

De sterkste PC's hebben al moeite met Saturn emulatie.

Ze kunnen zich beter concentreren op Model 2.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group