Street Fighter Remake (Xbox Live Arcade, PS3 online service)

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Street Fighter Remake (Xbox Live Arcade, PS3 online service)

Postby Loempiavreter » 25 Apr 2007, 09:51:30

Image

De nieuwe Sprite van Ryu :shock: Als dit het begin is van de nieuwe 2d graphics, dan kom maar op met die spellen.

Maar het gaat dus om een remake van Super Street Fighter Turbo.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Razelim » 25 Apr 2007, 12:02:32

Ik ben ZEER sceptisch hierover
1. de 360 contoller is een ramp om mee te vechten, tenzij het een 4 button systeem is, maar dat betwijfel ik.
2. Street Fighter is nu van Capcom Amerika, wat hebben die tot nu toe gedaan met hun licentie? (iets met vechten wat je op je brood smeert)
3. Dit is een tekening, geen sprite/
4. Het draait ook om frames, het zal MINSTENS zo vloeiend als SF3 moeten lopen, hoewel die ondertussen ook al sterk verouderd is.


Niets om nu de hele hoop te verneuken, maar Street Fighter heeft nu al genoeg waardeloze releases gehad, en wacht er eigenlijk niet echt meer op.
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Hadouken » 25 Apr 2007, 12:18:48

Volgens mij is het (ik hoop het eigenlijk) niet de daadwerkelijke sprite voor het spel, het er ziet naar mijn mening nogal ouderwets getekend uit, een beetje zoals de voorkant van het doosje van SF II.

Ik heb begrepen dat de Udon-studio de redesign gaat doen en dat ze letterlijk alleen de graphics oppoetsen van SSF II Turbo, de besturing enz. blijft helemaal hetzelfde (dus misschien ook de framerate?). De characterstances moeten dus ook hetzelfde blijven lijkt mij.
User avatar
Hadouken
 
Posts: 131
Joined: 08 Feb 2007, 16:29:24
Location: Westland

Postby Loempiavreter » 25 Apr 2007, 14:04:25

Razelim wrote:Ik ben ZEER sceptisch hierover
1. de 360 contoller is een ramp om mee te vechten, tenzij het een 4 button systeem is, maar dat betwijfel ik.
Fighters speel je zowiezo met een Arcade stick, PS3 heeft een Hori stick die een beetje kwaliteit is, Xbox weet ik niet.
2. Street Fighter is nu van Capcom Amerika, wat hebben die tot nu toe gedaan met hun licentie? (iets met vechten wat je op je brood smeert)
Dit ben ik met je eens, Capcom amerika is waardeloos als het gaat om hun gebruik van de SF licentie
3. Dit is een tekening, geen sprite.
the new character sprites for SSF2T HD are so big and detailed, they don’t look like sprites at all

En dat was waarschijnlijk dus ook het idee, dat het meer lijkt op een animatie van een Anime. Alle Sprites schijnen door UDON te worden gedaan, die ook de comics van Street Fighter heeft gedaan
4. Het draait ook om frames, het zal MINSTENS zo vloeiend als SF3 moeten lopen, hoewel die ondertussen ook al sterk verouderd is.
By bringing in the comic masterminds at UDON to redraw the entire game, pixel-for-pixel.

Afwachten maar.. zoals de quote zeg denk ik niet dat er meer frames worden aangemaakt


Niets om nu de hele hoop te verneuken, maar Street Fighter heeft nu al genoeg waardeloze releases gehad, en wacht er eigenlijk niet echt meer op.


De remake zal er wel voor zorgen dat de balans waar jaren over getweaked is in 1 keer weg is. Maar daar zullen een paar updates wel wegwerken.

Hadouken wrote:Volgens mij is het (ik hoop het eigenlijk) niet de daadwerkelijke sprite voor het spel

Helaas voor jou is het door capcom op een geheime persconferentie gezegt dat dit de nieuwe sprites zijn, dit is gelekte info binnenkort zal het wel overal worden aangekondigt:
http://www.gamekult.com/images/ME0000818216/

Ik vind die nieuwe generatie sprites echt vet :D
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Hellboy » 26 Apr 2007, 08:35:23

@ loempiavreter:

Image

;) daar is je hori Xbox360 arcade stick ;)

http://gear.ign.com/articles/689/689498p1.html

Review @ ign.com
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 26 Apr 2007, 08:53:32

Wat is iedereen's probleem met de 360 controller en fighters?
Ik gebruik al sinds het begin een 360 controller op mijn PC voor Mame (yeah, I know, maar sinds ik mijn cab verkocht heb is dit toch echt een must) en ik vind 'em echt super.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Fonzi » 26 Apr 2007, 09:07:58

Ik ben vooral geïnteresseerd in Super Puzzle Fighter II HD remix. Blijft toch een erg leuke serie.

Filmpjes kan je hier bekijken:

http://www.ps4focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=4968&cat=catps3
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Loempiavreter » 07 Jun 2007, 22:24:16

Paar nieuwe sprites van de Super Street Fighter Turbo HD remix:

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Ophyr » 08 Jun 2007, 08:02:46

Strak :)

Ik hoop wel dat er wat meer sprites in de animatie komen ten opzichte van de original versie ...
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby shin_remy » 16 Jun 2007, 12:08:17

om eerlijk te zijn verwacht ik er niets van.

advies : DOE HET OOK NIET!!! dan valt het altijd nog wel mee. je kent de regel ''HOE GROTER DE VERWACHTING HOE GROTER DE TELEURSTELLING''

ja het spel word mooi. mooie animaties enzo MAAR ik ben benieuwd of het spel nog steeds arcadeperfect blijft

SSF2T op Capcom Collection vol 2 is de enigste arcadeversie van het spel. Alle andere versies zuigen dikke piemels!!! dus ik hoop dat SF2 HD hetzelfde systeem houd als de arcadeversie van SSF2T en dan nog de sprites van HD erbij :!:

we zullen zien. ik verwacht ik nog helemaal niets van aangezien me vertrouwen in hun hebben beschadigd met het waardeloze spel : ''Capcom Fighting Jam''
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Hadouken » 16 Jun 2007, 18:11:27

shin_remy wrote:om eerlijk te zijn verwacht ik er niets van.

[...]

ja het spel word mooi. mooie animaties enzo MAAR ik ben benieuwd of het spel nog steeds arcadeperfect blijft

SSF2T op Capcom Collection vol 2 is de enigste arcadeversie van het spel. Alle andere versies zuigen dikke piemels!!! dus ik hoop dat SF2 HD hetzelfde systeem houd als de arcadeversie van SSF2T en dan nog de sprites van HD erbij :!:

we zullen zien. ik verwacht ik nog helemaal niets van aangezien me vertrouwen in hun hebben beschadigd met het waardeloze spel : ''Capcom Fighting Jam''



Capcom geeft zelf aan dat er niets anders wordt veranderd dan de graphics; besturing enz. hoort dus hetzelfde te blijven.

Maar buiten dat zou ik graag bewegende beelden van het spel willen zien, ik kan er me nog te weinig bij voorstellen namelijk.

En hoewel ik het spel wel heb en de Warzard/Red Earth- characters een toffe toevoeging zijn, is Capcom Fighting Jam inderdaad een misbaksel van een game.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!
User avatar
Hadouken
 
Posts: 131
Joined: 08 Feb 2007, 16:29:24
Location: Westland

Postby Loempiavreter » 16 Jun 2007, 19:29:49

Hadouken wrote:
shin_remy wrote:om eerlijk te zijn verwacht ik er niets van.

[...]

ja het spel word mooi. mooie animaties enzo MAAR ik ben benieuwd of het spel nog steeds arcadeperfect blijft

SSF2T op Capcom Collection vol 2 is de enigste arcadeversie van het spel. Alle andere versies zuigen dikke piemels!!! dus ik hoop dat SF2 HD hetzelfde systeem houd als de arcadeversie van SSF2T en dan nog de sprites van HD erbij :!:

we zullen zien. ik verwacht ik nog helemaal niets van aangezien me vertrouwen in hun hebben beschadigd met het waardeloze spel : ''Capcom Fighting Jam''


Capcom geeft zelf aan dat er niets anders wordt veranderd dan de graphics; besturing enz. hoort dus hetzelfde te blijven.

Maar buiten dat zou ik graag bewegende beelden van het spel willen zien, ik kan er me nog te weinig bij voorstellen namelijk.

En hoewel ik het spel wel heb en de Warzard/Red Earth- characters een toffe toevoeging zijn, is Capcom Fighting Jam inderdaad een misbaksel van een game.


CPS3 is paar dagen geleden gecracked, dus je kan Warzard spelen op Mame.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 09 Jul 2007, 20:25:20

Hadouken wrote:
Capcom geeft zelf aan dat er niets anders wordt veranderd dan de graphics; besturing enz. hoort dus hetzelfde te blijven.



right.... :roll:

capcom belooft zo veel, grote praatjes maar daden ?? :?

verwacht er maar niks van, tegenwoordig zijn de meeste 2d fightinggames POEP
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby F-zero » 10 Jul 2007, 14:53:05

Warzard viel mij even vies tegen zeg. Misschien daarom wel nooit op console gekomen, dit spel is echt heel kort en heeft enorm weinig variatie.

Toch leuk dat ik hem eindelijk gespeeld heb.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby kevin » 23 Aug 2007, 15:43:32

shin_remy wrote:
Hadouken wrote:
Capcom geeft zelf aan dat er niets anders wordt veranderd dan de graphics; besturing enz. hoort dus hetzelfde te blijven.



right.... :roll:

capcom belooft zo veel, grote praatjes maar daden ?? :?

verwacht er maar niks van, tegenwoordig zijn de meeste 2d fightinggames POEP

Go remy, Go remy!

heb wel zin in deze game, ben benieuwd... :)
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group