Virtua tennis 3 demo online

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Virtua tennis 3 demo online

Postby Xizor » 16 Mar 2007, 11:39:20

voor diegenen met nog een werkende xbox360, de demo van VT schijnt online te staan.

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16784

straks eens checken!
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Cyberbeast » 16 Mar 2007, 12:02:09

Yep, ik ben hem nu aan het binnehalen. 850 Mb.

Benieuwd...

edit: net even gespeeld. Vt3 speelt voor een groot stuk anders dan in de arcade. Het gaat heel snel. Ik denk eerder dat het ligt aan het feit dat VT3 zich aan 20 fps lijkt af te spelen. Ik denk dat er anderen net hetzelfde gevoel zullen hebben.

Er klopt in ieder geval iets niet.
Als de demo het echte spel voorstelt, koop ik deze game als budget.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Sen » 16 Mar 2007, 13:22:31

Ik vind het wel tof, al duiken de spelers als vanouds snel.
Lekkere difficulty, een stuk afwisselender dan Top Spin 2, mooiere graphics.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby F-zero » 16 Mar 2007, 18:16:27

Ik vind hem echt fantastisch. Goed, ik heb de Lindbergh versie helaas nooit gespeeld maar tot zover vind ik de demo gewoon een topper. Veel beter dan Top Spin.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Xizor » 17 Mar 2007, 14:10:57

F-zero wrote:Ik vind hem echt fantastisch. Goed, ik heb de Lindbergh versie helaas nooit gespeeld maar tot zover vind ik de demo gewoon een topper. Veel beter dan Top Spin.


helemaal mee eens, enigste minpunt is die afschuwelijke, afgrijselijke muziek, ongelooflijk!!! zo'n slechte muziek heb ik nog NOOIT gehoord!!
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby F-zero » 17 Mar 2007, 15:10:02

Ja de muziek is zaad.

Cyberbeast wat bedoel je trouwens met 20fps? Dat de Arcade versie daar op draait? Want op de 360 is dit een loepzuivere 60fps.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Peet1979 » 17 Mar 2007, 16:13:00

Ik heb hem vandaag ook even gespeeld en vind het zeker wel een coole demo. Ik vind het alleen wel een stukje moeilijker dan VT 1 en 2 op de DC. Maar dat is misschien maar beter ook anders ben je zo door de 360 versie heen.
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby Muzzle » 17 Mar 2007, 16:30:18

Ik vind de demo wel leuk, maar ik vind de moeilijkheidsgraad veel te laag. Ik hoop dat er een veel moeilijkere moeilijkheids graad zit in het echte spel.

Op de DC had ik met VT 1 en 2 ook altijd het probleem dat zelfs op de hoogste moeilijkheid het spel zeer makkelijk was.

Je hoeft maar even uit te vinden door welke services of returns je tegenstander het moeilijk krijgt (dat ze gaan duiken) en je wint elke game gewoon met 40-0.

Ik vind het spel zeer soepel lopen etc. maar de demo is (net als VT 1 en 2 op de DC) veel te makkelijk vind ik. Maarja dat is persoonlijke smaak ook natuurlijk :). Ik hou van sport/vecht games waar ik een half jaar lang elke dag voor moet oefenen om ze uit te kunnen spelen.

Maar ondanks dat speelt de demo erg leuk (behalve dat de spelers iets te snel duiken misschien) en via Xbox Live wordt het vastwel gaaf.

Dat heb ik ook met PES 6. Op de hoogste moeilijkheidsgraad etc. vind ik het niet uitdagend meer, maar via Xbox Live heb ik soms wel iemand die me verslaat etc. Dat maakt het toch leuker, dan heb je een reden om beter te worden zegmaar.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby WithAttitude » 17 Mar 2007, 19:09:44

Muzzle wrote:Ik vind de demo wel leuk, maar ik vind de moeilijkheidsgraad veel te laag. Ik hoop dat er een veel moeilijkere moeilijkheids graad zit in het echte spel.

Op de DC had ik met VT 1 en 2 ook altijd het probleem dat zelfs op de hoogste moeilijkheid het spel zeer makkelijk was.

Je hoeft maar even uit te vinden door welke services of returns je tegenstander het moeilijk krijgt (dat ze gaan duiken) en je wint elke game gewoon met 40-0.

Ik vind het spel zeer soepel lopen etc. maar de demo is (net als VT 1 en 2 op de DC) veel te makkelijk vind ik. Maarja dat is persoonlijke smaak ook natuurlijk :). Ik hou van sport/vecht games waar ik een half jaar lang elke dag voor moet oefenen om ze uit te kunnen spelen.

Maar ondanks dat speelt de demo erg leuk (behalve dat de spelers iets te snel duiken misschien) en via Xbox Live wordt het vastwel gaaf.

Dat heb ik ook met PES 6. Op de hoogste moeilijkheidsgraad etc. vind ik het niet uitdagend meer, maar via Xbox Live heb ik soms wel iemand die me verslaat etc. Dat maakt het toch leuker, dan heb je een reden om beter te worden zegmaar.
Dat is nou het mooie van VT3 op de 360 t.o.v. de ps3 versie.
Xbox live !!!
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Gameholic81 » 18 Mar 2007, 07:54:12

Na het spelen van demo werd mij nogmaals duidelijk hoe goed deeltje 1 en 2 eigenlijk al waren op de DC. Niet alleen op gameplay gebied maar ook op visueel gebied. Als je VT2 met een VGA box speelt ziet het er nog steeds strak uit (afgezien van het publiek).

Maar VT3 is wel een toppertje ja... De 360 versie heeft zowiezo de voorkeur. Geen PS3 voor mij dus!
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby sherudo » 18 Mar 2007, 15:41:53

VT3 ruleert echt zwaar! Levert op alle fronten..

Over dat duiken, dan time je verkeert en druk je te vroeg. Federer neigt na een uurtje gespeeld te hebben sneller te duiken dan nadal. Ik duik nu haast niet meer, VT3 is nog een stukje tactischer dan 1,2 merk ik al. Nu nog online :D
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby WithAttitude » 18 Mar 2007, 17:24:11

Ik begrijp alleen nog niet wanneer je nou precies een slice moet doen en wanneer een top spin.
In deel 2 was dit ook al zo en ik wisselde ze gewoon een beetje af naar gevoel. :roll:
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Muzzle » 18 Mar 2007, 17:51:13

WithAttitude wrote:Ik begrijp alleen nog niet wanneer je nou precies een slice moet doen en wanneer een top spin.
In deel 2 was dit ook al zo en ik wisselde ze gewoon een beetje af naar gevoel. :roll:


Met slice kan je bijvoorbeeld een dropshot maken net achter het net. Dan moet je zegmaar de pijl naar beneden en de slice knop een tijdje indrukken als je slaat (ik kan het niet zo goed uitleggen :P).

Ik blijf er alsnog bij dat Virtua Tennis te makkelijk is. Tot nu toe in VT 1 en 2 was er altijd wel een manier van spelen waar de tegenstander niet tegen kan. Bijvoorbeeld op een bepaalde plek serveren of een return op een bepaalde manier slaan.

En langzamerhand begin ik in deze demo ook al dat soort dingen te zien. Ik heb in ieder geval nog geen game verloren in deze demo (behalve het 1e potje, want ik moest even wennen), tegen wie ik ook speel van de tegenstanders.

Ik vind dat altijd jammer als games van die dingen hebben waar de computer niet echt een antwoord op heeft.

Ik hoop dat je in de volledige game als je op hard speelt dit soort dingen niet hebt.

Maar de game is natuurlijk wel erg leuk via Xbox Live denk ik. (als er geen lag/hapering is etc.)
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby Fashion » 20 Mar 2007, 16:32:05

ga hem dan maar ook is dowloaden (ben niet zon tennis fan)
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby WithAttitude » 21 Mar 2007, 02:20:29

Fashion wrote:ga hem dan maar ook is dowloaden (ben niet zon tennis fan)
Was ik ook niet. Ben ik nog steeds niet maar wel een fan van goede games.

Ik weet nog goed dat ik toendertijd (bij de launch van Virtua Tennis op de Dreamcast) mijn gamesshop binnenkwam en de gast achter de balie vroeg of er nog wat interessants was uitgebracht. "ja, Virtua Tennis heb ik net" zegt ie. Waarop ik antwoord; "een tennisgame?! nee man dat hoef ik toch niet"

Verderop in de stad hadden ze nog een arcadehal met Virtua Tennis. Nadat ik er voor meer dan honderd gulden in had geflikkerd, bijna de prijs van de game, dacht ik bij mezelf; "dan kan ik net zo goed de game zelf gaan halen voor 140 gulden want dat geld haal ik er makkelijk uit als ik niet meer naar de arcadehal hoef"
Zo gezegd zo gedaan en sindsdien helemaal Virtua Tennis addict.

Echt, je hoeft niet van tennis te houden maar deze game is zo goed, die moet je echt hebben.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group