Xbox Live party.

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Xbox Live party.

Postby Donny K. » 09 Feb 2007, 08:58:49

Zijn er hier mensen die mee gaan doen met de Xbox live party vanavond?

Hee, is er hier 'nen Party? 9 Februari is er de traditionele, succesvolle "Night of Xbox Live". Hier spelen de hele nacht gamers online tegen elkaar op hun Xbox 360. Vanaf 18.00 kan je meedoen en ook de Gamekings spelen deze keer mee.

Dit jaar is die omgedoopt tot een Europese versie die simpelweg "Xbox Live Party" heet, heel Europa speelt dus tegen elkaar! De bedoeling is dat jullie als gamer zoveel mogelijk mensen uitnodigen om mee (of tegen) te gamen bij jou thuis. Stuur een foto van de gezellige boel in je huis op naar xboxwins@microsoft.com voor 12 Februari en je maakt kans op veel Xbox goodies. Ook komen Valerio en Nikkie van TMF langs bij één van de parties. Tussen 18.00 en 19.00 uur op 9 Februari bij TMF op de buis.

Veel beroemdheden zullen mee gaan gamen: zanger James Morrison, DJ en producer Martin Solveig, voetballer (duh!) Allesandro del Piero en Le Mans coureur voor Peugot Marc Gené zullen online zijn. Hou deze site in de gaten voor hun gamertags. Maarehh... veel belangrijker: de Gamekings zijn ook online! Boris, Skate en de nieuwe Gameking Martin zullen de Nederlandse eer houghouden.

De Gamertags:

xboxliveskate
xboxliveboris
xboxlivemartin


Het filmpje met de aankondiging kan je hier vinden (na de mini review van Blazing angels voor de ps3 ;) )
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby BOP » 09 Feb 2007, 12:13:04

Ben vanavond wel op Live te vinden. Zit wel alleen thuis waarschijnlijk dus echt een party kan je het niet noemen :wink:
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Ophyr » 09 Feb 2007, 13:10:27

Ik zit vrijwel dagelijks op Live dusja :)

Lijkt me wel leuk om eens te gamen tegen de kings ;)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Hellboy » 09 Feb 2007, 17:18:20

Pokerttournooi thuis bij mij.. en niemand wil op me 360 dat doen :P

dus nope ben er niet...
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group