Big Box Project

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Big Box Project

Postby blackdragon » 22 Jan 2007, 13:15:24

Vele Xbox 360 eigenaren hebben er al last van gehad: een kapotte Xbox 360. Een belletje naar de helpdesk leert ons dat je zelf een doos zult moeten regelen om de console in terug te sturen. Niet iedereen is hier even blij mee.

Hoewel velen het laten bezinken en uiteindelijk toch even langs een supermarkt lopen om een lege doos op te halen zijn er ook mensen die het er niet bij laten zitten. Eén van deze mensen is zelfs een heus project gestart, het zogeheten Big Box Project. Middels een website wil hij 2000 dollar op halen om zijn Xbox 360 niet in een doos, maar in een heuze container te laten bezorgen. Inmiddels heeft hij al meer dan 725 dollar opgehaald en is hij dus al goed op weg.

Het gesprek dat hij met het Microsoft Costumer Support Team had ging overigens als volgt:


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ME: So what you are telling me is that Microsoft owns zero cardboard.

T2: I said we have no cardboard to ship to you.

ME: Well what cardboard are you going to send it back to me in?

T2: We will ship back your unit in the same box that you ship it to us in.

ME: Really. So no matter what box I send to you, you will return it to me in that very box.. because from what you just told me you have ZERO cardboard in which you could send it back to me in other than my box?

T2: Policy states that we ship it back to you in the box you send to us.

ME: So no matter what, whatever box I send I get back because I’m paying for that box so I must own it, right?

T2: That is correct sir

...

ME: How big is your repair center?

T2: I don't see how that pertains to the situation sir.

ME: Because I am going to send you my broken xbox in the biggest damn box you have ever seen."


Bron: Gamed
Het project: http://www.thebigboxproject.com/

Geniaal gewoon hehe :P
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby WithAttitude » 22 Jan 2007, 13:19:37

Whaha briljant. Hopelijk lukt het hem maar ik vrees dat M'soft wel even een medewerker naar de plaatselijke appie stuurt om toch maar een kartonnen doosje te vinden.

De service van M'soft is echt belachelijk dat heb ik eigenhandig ondernomen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Ophyr » 22 Jan 2007, 13:33:57

LOL !

Ik kreeg mijn Xbox anders terug in een ander soort doosje :?
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Razelim » 23 Jan 2007, 08:55:13

Maar in Europa betalen ze ook de kosten voor het verzenden, iets wat je in de VS ook moet voorschieten.

Over belachelijk gesproken; Ik heb een compleet nieuwe Xbox van MS gekregen, en zelfs in een ongelukkige periode nog eerder aangekomen dan ze van te voren vertelde. Dus ik ben gewoon over MS te spreken. Dat sommige medewerkers nou het verstand van een achterdeur hebben, dat haalt de naam een beetje naar beneden. Toch zie ik Sony en Nintendo niet zomaar alle kosten betalen en/of zomaar een nieuw systeem geven
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group