XBOX 360: Ik heb wat vraagjes

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

XBOX 360: Ik heb wat vraagjes

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 10:59:46

Hey,

Ik heb toch maar besloten dat ik een XBOX 360 ga kopen. Ik denk dat ik voor het Gears of War Premium Pack ga, ookal spreekt die game me niet echt aan. Maar Saints Row spreekt me nog minder aan en PES 6 speel ik liever op mijn PS2.

Ik zit echter met nogal wat vragen, ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:

- Is het gratis om met de Xbox 360 online te gaan? Zo nee, wat kost het?

- Kan ik gewoon met een Ethernet kabel mijn 360 aan de router van mijn vader hangen?

- Ik lees hier op het forum vrij vaak over 360's die kapot zijn gegaan. Is deze kans nu ook nog zo groot of lag dat meer aan de 1e lading bij de launch?

- Ik heb een gewone breedbeeld tv en ben niet van plan om binnen een jaar een HDTV te kopen. Is het beeld echt zo kut op een normale tv of valt het mee? (Ik stel niet zulke hele hoge eisen aan dit soort dingen).

- Denken jullie dat er heel snel na de kerst nog een pricedrop aankomt of niet?

Alvast bedankt :).
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby markdegeweldenaar » 17 Dec 2006, 11:13:57

- Is het gratis om met de Xbox 360 online te gaan? Zo nee, wat kost het?
een zilver lidmaatschap is gratis, goud kost geld. Ik weet zo niet hoeveel

- Kan ik gewoon met een Ethernet kabel mijn 360 aan de router van mijn vader hangen?
Ja

- Ik lees hier op het forum vrij vaak over 360's die kapot zijn gegaan. Is deze kans nu ook nog zo groot of lag dat meer aan de 1e lading bij de launch?
Die van mij werkt nog prima :)

- Ik heb een gewone breedbeeld tv en ben niet van plan om binnen een jaar een HDTV te kopen. Is het beeld echt zo kut op een normale tv of valt het mee? (Ik stel niet zulke hele hoge eisen aan dit soort dingen).
Het valt mee. Bovendien, als je het verschil niet kent zul je het ook niet missen. Het wordt pas kut als je geconfronteerd bent met hoe mooi het echt kan zijn. Je kunt natuurlijk altijd een vga kabel kopen en hem aan je pc monitor hangen

- Denken jullie dat er heel snel na de kerst nog een pricedrop aankomt of niet?
Ik hoop het niet, maar het zou best kunnen, voordat de ps3 komt.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby BOP » 17 Dec 2006, 11:27:35

Xbox Live Gold kost zo uit mijn hoofd ongeveer 20 euro voor 3 maanden subscription en 60 euro voor een jaar subscription. De eerste maand Gold is in principe gratis als je de console koopt en een gamertag aanmaakt (en je kan tot 3 keer een gamertag aanmaken met een maand gratis Gold).

Vind zelf de prijs wel OK als ex-WoW speler :wink:
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 11:42:13

Wat is het verschil tussen een zilver en een gold live account?

En wat hebben jullie?
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby ricepuppet » 17 Dec 2006, 11:43:34

Muzzle wrote:Wat is het verschil tussen een zilver en een gold live account?

En wat hebben jullie?


Zilver; leuk, downloaden, maar niet online tegen andere mensen kunnen spelen. Goud, wel tegen andere mensen kunnen spelen, online.

En ik heb 'CE GOLDEN!'
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 11:44:07

Ok :) Dan wil ik wel goud natuurlijk :P. Hoe kan je die kosten betalen, alleen via creditcard of ook anders?
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 17 Dec 2006, 11:45:01

- Ik lees hier op het forum vrij vaak over 360's die kapot zijn gegaan. Is deze kans nu ook nog zo groot of lag dat meer aan de 1e lading bij de launch?

Dat was vooral bij de 1e lading, maar goed ik heb er ook 1 van de eerste lading en mijne doet het nog steeds. Het is gewoon heel belangrijk dat het voldoende lucht geeft en dus niet in een kleine kast zetten ofzo.

- Ik heb een gewone breedbeeld tv en ben niet van plan om binnen een jaar een HDTV te kopen. Is het beeld echt zo kut op een normale tv of valt het mee? (Ik stel niet zulke hele hoge eisen aan dit soort dingen).

Ik heb ook nog een gewone tv voor even en vind het wel meevallen, tuurlijk met HD is het mooier. Maar Gears of War zie je zonder HD toch ook wel dat het next-gen is en zo heb je dat ook met andere games.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 17 Dec 2006, 11:45:04

Muzzle wrote:Ok :) Dan wil ik wel goud natuurlijk :P. Hoe kan je die kosten betalen, alleen via creditcard of ook anders?


Prepaid kaart in de winkel, prijzen werden net al vernoemd. En volgens mij kan je ook via een CC. Maar de prepaid kaart is het relaxte (kopen, nummertje intikken, en je kan online)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 11:48:51

Bedankt voor de snelle antwoorden allemaal 8) .

Heb er wel zin in. Wil denk ik DoA 4 en Table Tennis er sowieso ook bijhebben. Vooral Table Tennis lijkt me erg vet.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 17 Dec 2006, 11:50:11

Muzzle wrote:Bedankt voor de snelle antwoorden allemaal 8) .

Heb er wel zin in. Wil denk ik DoA 4 en Table Tennis er sowieso ook bijhebben. Vooral Table Tennis lijkt me erg vet.


Idd twee vette games, maar ook veel frustratie Table Tennis vind ik iig ontzettend moeilijk en DOA 4 is een topgame alleen die eindbaas kan je soms nachtmerrie's van krijgen :P
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 11:53:55

Ik ben tot nu toe in elk sportspel wel erg goed (niet om op te scheppen hoor, ik ben in zat genres ook echt slecht) en in vechtgames ook :). Dus die games liggen me wel denk ik.

Bovendien hou ik ook wel van een uitdaging in games. PES 6 win ik nu alweer alles met 5-0 op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dus die is alleen nog maar leuk tegen vrienden en op toernooien (daarom wil ik ook de PS2 versie blijven doen).
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 17 Dec 2006, 12:05:49

Muzzle wrote:Ik ben tot nu toe in elk sportspel wel erg goed (niet om op te scheppen hoor, ik ben in zat genres ook echt slecht) en in vechtgames ook :). Dus die games liggen me wel denk ik.

Bovendien hou ik ook wel van een uitdaging in games. PES 6 win ik nu alweer alles met 5-0 op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dus die is alleen nog maar leuk tegen vrienden en op toernooien (daarom wil ik ook de PS2 versie blijven doen).


Ja ik ben ook best goed in fighting games, maar deze eindbaas is toch wat anders ookal gaat het wel beter na veel oefenen. Maar echt perfect gaat het mij iig nog steeds niet af. En PES 6 voor de 360 raad ik je ook niet aan overigens de PS2 versie is gewoon beter omdat die completer is.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 12:11:24

Ik kan niet wachten :). Ga denk ik na volgende week kopen. Moet nu nog een week fulltime werken, dus dan heb ik er toch niets aan deze week. Daarna ben ik lekker ff vrij.

Misschien koop ik toch wel het premium pack zonder Gears of War. Die game lijkt me toch niets voor mij.

Ik hoop het Premium pack dan ergens voor 370 ofzo te kunnen scoren (Mediamarkt ofzo misschien?).

Fight Night Round 3 lijkt me ook erg goed.

EDIT: Weet iemand wanneer Lost Odyssey uitkomt? Die lijkt me ook erg gaaf.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 17 Dec 2006, 12:25:47

Lost Odyssey staat op TBA 2007 dus eigenlijk nog onduidelijk, Fight Night is idd ook erg vet en kost nog maar 30 euro ook. Er zijn btw als Gears of War niks voor je is nog meer Packs.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Muzzle » 17 Dec 2006, 12:27:22

Toch alleen Saint's Row en PES 6? Check daarvoor mijn openingspost :).

Het Viva Pinata Corepack hoef ik niet want ik wil een Premium Pack.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group