Sonic The hedgehog scoort waardeloos!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 05 Dec 2006, 21:10:33

Ja dat had ik dus ook daarom verkocht ik de game ook.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Xizor » 05 Dec 2006, 21:16:09

blackdragon wrote:Ja dat had ik dus ook daarom verkocht ik de game ook.


je had het spel op de eerste plaats niet eens moeten kopen :wink:
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby blackdragon » 05 Dec 2006, 21:17:19

Dat is helemaal waar, maar dat had ik wel met veel meer spellen niet moeten doen!
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Sen » 05 Dec 2006, 21:20:43

Ik vind de town gedeelten wel leuk eigenlijk, dat maakt het spel niet zo enorm vlot dat je er gek van wordt. Een goed spel kan nooit 1 grote climax van actie zijn denk ik, dan wordt het juist saai.
Al hadden ze die laadtijden nou wat beter aangepakt in de town...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby BDT » 06 Dec 2006, 07:51:51

Ik moet hem nog even oppakken, het zag er wel goed uit. Beter dan de demo ook. Alleen de laadtijden....
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Biohazard » 11 Dec 2006, 03:28:08

Na hem nu een tijd gespeeld te hebben, moet ik concluderen dat het een matige game is geworden. De drie characters vind ik nog wel leuk, een paar van de levels zijn ook ok, maar de rest is gewoon slecht. Het is echt onacceptabel dat dat cameraprobleem er NOG STEEDS in zit, daar mag Sega wel eens wat aandacht aan besteden. Verder is de gameplay ook niet ok, als voorbeeld dat snowboard level dat Razelim noemde. Zodra het camerastandpunt veranderd, gaat er iets mis met de bediening ofzo, ik sta dan inderdaad ook stil of bots tegen de zijkant. Verder ben ik ook wat vage bugs tegengekomen. Ik speelde een level, had last van het cameraprobleem. Toen de camera weer goed draaide, bleek ik schuin op een savepoint te staan!

Dat rondlopen in Soleanna vind ik ook niet zo leuk. Die stad ziet er nogal saai uit, die side-missions zijn ook niet echt interessant, en dat mensen ondervragen is ook nutteloos. Ze kunnen je soms wel wat vertellen, maar dat je daarvoor eerst 30 keer onzin aan moet horen? Dat vond ik ook het minpunt soms bij Shenmue, maar hier is het erger.

Eerlijk is eerlijk, de characters vind ik nog wel ok, sommige levels zijn ook goed, maar de positieve kanten wegen niet op tegen de negatieve, voor mij dan in ieder geval. Ik zou het een 5 geven denk ik. Ik ben een Sonic/Sega fan, maar ik kan er echt niets anders van maken. Ik hoop echt dat de Wii versie wat beter is.
Image
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby Sen » 11 Dec 2006, 09:10:09

Wil je hem nog wel online met me spelen Jeroen? Dat wil ook ook wel eens proberen uit te spelen namelijk.

Snap toch die vijfen echt niet hoor, blijft mij wel erg overdreven.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Biohazard » 11 Dec 2006, 13:52:55

Jazeker, dat komt wel goed :-)
Tsja, ik vind het toch echt maar een 5 waard. Ik vind de bugs, soms haperende gameplay 'erg' genoeg om het cijfer behoorlijk naar beneden te halen.
Image
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby Sen » 11 Dec 2006, 15:57:08

Ik heb het net met Sonic uitgespeeld, echt leuk!
Ik krijg hier wel het idee dat ik me bijna moet schamen dat ik het echt een tof spel vind. Heb hier veel meer lol mee dan bijv. Call of duty 3 of Pro evo 6 en dat is niet omdat die anderen mn genre niet zijn. Sure, ze zijn echt slordig geweest in de afwerking, maar voor mij maakt dat het spel lang geen 5 waard, eerder een ehm 8 ofzo...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Frankhulscher » 11 Dec 2006, 17:18:51

Ik wil hem nog wel eens kopen, maar niet nu voor de volle prijs... Ben benieuwd wat ik er dan van vind.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Sen » 12 Dec 2006, 08:44:42

Sorry Jeroen, maar die review op insidegamer is echt waardeloos! Dit kun je veel beter. Ik kan gerust tegen kritische artikelen tegen Sega games, maar dit lijkt meer een soort bash. Je bespreekt het spel totaal niet compleet. Alles lijkt hier op te wijzen dat je nog amper begonnen bent met de game, en ook maar niet in de buurt ben gekomen van het spel echt fatsoenlijk te spelen.

Je zegt voor het gemak niets over de nieuwe xbox live mode, niets over de nieuwe split screen co-op mode en de battle mode. Niets over de sterke soundtrack, niets over de graphics die ook bij vlagen juist wel erg goed zijn, niets over de sublieme filmpjes, niets over de super toffe super speed stages.
Gek genoeg ook niets over de laadtijden...

En het spel vergelijken met shadow, give me a break, ben je blind voor alle kwalitatief goede stukken? Volgens mij zijn die spellen totaal anders, Shadow komt niet boven de matigheid uit, dit spel (sonic) blinkt van goede dingen, maar is rushed en afgeraffeld.

Sorry, maar deze review is veel erger afgeraffeld dan het spel zelf.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Biohazard » 13 Dec 2006, 02:37:31

Ten eerste vergelijk ik het spel inhoudelijk niet met Shadow. Ik zeg alleen dat de conclusie die ik een jaar geleden bij dat spel had wel wat overeenkomt op bepaalde punten met Sonic.

En nee hoor, ik ben zeker niet blind voor de goede stukken. Ik zeg toch ook al een paar keer dat de characters wel goed zijn bijvoorbeeld, en dat het leveldesign en de kwaliteit van de graphics (niet in elk level overigens) ook niet slecht zijn. Dan kan het 'van goede dingen blinken', maar als het niet goed afgewerkt is, is het niet goed afgewerkt. Dan kan er nog zoveel potentie in zitten, maar als het niet helemaal uit de verf komt en af en toe gewoon lastig is (camera/besturing) dan geef ik het een lagere beoordeling. Iedereen heeft een andere mening over videogames, je zult het nooit 100% met iemand eens zijn. Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze game als jij, moet kunnen toch?
Image
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby Sen » 13 Dec 2006, 07:45:47

Ja dat kan, maar no offence, ik vind het een erg slechte review.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 13 Dec 2006, 07:54:54

De review zelf is niet echt slecht, er had wat meer inhoudelijk op in gegaan kunnen, maar verders heb je toch een duidelijk beeld van de nieuwe Sonic.

Het probleem is alleen er zijn zoveel verschillende meningen, jij zou het spel zo rond de 8 geven Sen. Niks mis mee natuurlijk persoonlijke mening, maar er zijn heel veel including mezelf die het spel echt niet goed genoeg vinden voor zullen we zeggen een 6.

Maar goed het is ook net waar ben jezelf tevreden mee, de dingen die het spel tonen qua gameplay is voor mij voldoende bijvoorbeeld om het spel al niet goed te vinden. En ja het heeft ook ergens een 9,5 gehaald weet zo niet waar, maar dat is al helemaal geen goed beeld. Ja je kan wel zeggen als je het veel speelt leer je met de fouten omgaan, maar dat is toch niet de bedoeling voor een gamer.

Van mij part ga ik 100x dood in 1 level, maar dan wil ik wel dood gaan omdat ik bijvoorbeeld zelf wat verkeerd doe, of niet goed genoeg ben. Maar niet omdat het spel niet meewerkt en je de afgrond in helpt zonder dat je zelf er enige controlle over hebt.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Sen » 13 Dec 2006, 09:33:50

Daar ben ik het totaal niet mee eens, volgens mij ben je dan echt niet goed genoeg. Ik geef meteen toe dat het geen makkelijk spel is. Maar als ik dood ga ligt het toch echt aan mezelf.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group