Sonic The hedgehog scoort waardeloos!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 13 Dec 2006, 09:55:55

Sen wrote:Daar ben ik het totaal niet mee eens, volgens mij ben je dan echt niet goed genoeg. Ik geef meteen toe dat het geen makkelijk spel is. Maar als ik dood ga ligt het toch echt aan mezelf.


Kom op zeg he, je gaat mij niet vertellen dat het door mij komt dat de camera niet goed is en totaal geen overzicht bied waardoor je erin pleurt. Kan het vinden in andere meningen, maar je moet nou niet net doen als Sonic een topgame is en dat andere het gewoon niet kunnen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Razelim » 13 Dec 2006, 13:12:04

Ben ik het mee eens
zelf in het Lavalevel met Sonic brult hij nog "wow, what a view" terwijl je alleen sonic van de zijkant ziet.

of dat het onduidelijk is wanneer je besturing terugkrijgt, zodat je zo de afgrond in rent. Trage reactie op de gamepad. of homing attacks doen, en die gewoon niet homen en dus gewoon de leegte in gaan, omdat het beeld opeens een andere kant opvliegt.

Nee sorry, ik ben flink geoefend, en heb me verschrikkelijk vermaakt met Kameo, dol op het Genre, maar Sonic heeft zoveel fouten dat het gewoon onspeelbaar maakt. als de camera wat hoger en verderaf kon gaan. en niet blijft haken achter gebouwen/bergen/palen/whatever zou het al zoveel beter zijn
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Sen » 13 Dec 2006, 15:00:38

Eerlijk gezegd vind ik de camera nog geen eens zo erg. Het heeft zo zijn troubles, maar dat komt vooral door de snelheid. Misschien lost Sega het niet op omdat het met een game met een dergelijke snelheid niet kan worden opgelost.

Trouwens, over dat eene stukje ben ik het eens, die switches moeten een overgang qua controls hebben, daar is niet over nagedacht. Maar dat zijn maar enkele stukken in het spel.

Ik zeg dus wel dat ik het een erg leuk spel vind. Ik zie de tekortkomingen wel degelijk, maar voor mij wegen die totaal niet op tegen alle goede dingen.

Misschien ligt dat aan het soort gamer wat ik ben, Driv3r vond ik zelf ook erg leuk. Daar zag ik ook plenty tekortkomingen, maar het spel stond voor mij als een huis.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 13 Dec 2006, 19:39:16

Eerlijk gezegd vind ik de camera nog geen eens zo erg. Het heeft zo zijn troubles, maar dat komt vooral door de snelheid.


Klopt het komt alleen maar door de snelheid als je heel rustig loopt heb je er niet zoveel last van. Ik denk dat 3d en deze snelheid niet samengaat.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Biohazard » 13 Dec 2006, 22:08:03

Sen wrote:Ja dat kan, maar no offence, ik vind het een erg slechte review.


Dat geeft niet, dat mag je uiteraard gewoon vinden :) Jouw mening over dit spel verschilt (blijkbaar) behoorlijk met die van mij, geen probleem. ;) Jij vind een 5 te laag, en ik vind daarintegen jouw 8 weer te hoog.

Sen wrote:Daar ben ik het totaal niet mee eens, volgens mij ben je dan echt niet goed genoeg. Ik geef meteen toe dat het geen makkelijk spel is. Maar als ik dood ga ligt het toch echt aan mezelf.


Nou, daar ben ik het niet mee eens. Er zijn zat mensen (ook hier op het segaforum) die dood gaan in het spel doordat de camera o.i.d. niet meewerkt. Ik heb het zelf ook meerdere malen gehad. Als je speelplezier op een dergelijke manier beinvloed wordt zoals dat hier gebeurt, is dat gewoon niet zo leuk. Had er een behoorlijke cameraview in het spel gezeten, had het zeker een hoger cijfer gehad. Als je gewoon rondloopt heb je er inderdaad niet zo'n last van, maar dat gewone rondlopen (in soleanna) vond ik weer niet zo interessant :)

Sen wrote:Eerlijk gezegd vind ik de camera nog geen eens zo erg. Het heeft zo zijn troubles, maar dat komt vooral door de snelheid. Misschien lost Sega het niet op omdat het met een game met een dergelijke snelheid niet kan worden opgelost.

Trouwens, over dat eene stukje ben ik het eens, die switches moeten een overgang qua controls hebben, daar is niet over nagedacht. Maar dat zijn maar enkele stukken in het spel.

Ik zeg dus wel dat ik het een erg leuk spel vind. Ik zie de tekortkomingen wel degelijk, maar voor mij wegen die totaal niet op tegen alle goede dingen.

Misschien ligt dat aan het soort gamer wat ik ben, Driv3r vond ik zelf ook erg leuk. Daar zag ik ook plenty tekortkomingen, maar het spel stond voor mij als een huis.


Ik heb dat dus precies andersom :) Ik zie ook wel goede dingen, maar die wegen voor mij niet op tegen de negatieve dingen. Jij stoort je niet zo aan de camera, ik heb dat wel. Zo gaat dat :) Driv3r vond ik overigens ook niet echt een goede game, maar laten we dat hier nu buiten houden :P
Image
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby markdegeweldenaar » 28 Sep 2007, 15:18:05

Voor alle twijfelaars: ik zag hem bij de Bart Smit liggen voor 25 euro.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Johnwayne » 29 Sep 2007, 10:47:28

Met alle respect, als 90% v/d recensies zeer negatief zijn. Dan ga ik ervan uit dat de game matig is. Daarnaast was de demo matig.

En tijdje geleden heb ik de volledige versie gespeeld,en de camera zuigt.
Je gaat dood door de camera, dat is dus niet je eigen schuld(ik wil sen weleens het spel zien spelen,wedden dat ie ook door de camera eraan gaat)

Dit is naar mijn mening de slechtste sonic game. EEEEEEN 5
Johnwayne
 
Posts: 23
Joined: 19 Jun 2007, 15:43:00

Postby Mier » 30 Sep 2007, 22:04:00

Sonic games zijn nooit zo moeilijk, en zeker de 3d sonic games niet.
Als je dood gaat in die games ligt dat 9 van de 10 keer niet aan jezelf maar aan al die gebreken in die *%#games.
Sonic heroes en Sonic the hedgehog zijn in mijn ogen echt te slecht voor woorden.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Johnwayne » 09 Oct 2007, 17:47:42

Met die laatste reactie van BDT ben ik het volledig mee eens
Johnwayne
 
Posts: 23
Joined: 19 Jun 2007, 15:43:00

Postby rdk123 » 24 Jan 2008, 21:31:05

Even 1 ding vast stellen:Ik ben een fan van de meeste sonic the hedgehog spellen,maarrrrr,

ik heb vandaag de blunder begaan om sonic aan te schaffen voor 20,-bij bartsmit. :roll:
Ik wist dat er veel problemen waren met het spel maar voor die prijs wilde ik het toch wel na een lange bedenk tijd eens proberen. :?
Ik had al een demo gedownload via xbox live en dacht dat het wel meeviel maar...
WHAT THE FUCK!!!! :evil:
Het spel zuigt echt eieren.
Ligt het aan mij of ziet de dreamcast sonic adventure er nog beter uit?
En inderdaad je lazert zonder waarschuwing zo de afgrond,zee of whatever in.(en nee,ik ben niet onbekwaam met het spelen van spellen)
Het homing gebeuren is bij sonic adventure tenminste goed maar hier moet ik vaak meerdere keren springen e.a om alle vijanden te kunnen raken en bla,bla,bla kan zo wel dagen doorgaan maar 1 ding is zeker,
Gaat mooi terug naar de uitverkoop bak bij bartsmit.
(voordat ik het spel door de blender haal) :twisted:
C64,nes,snes,n64,gamecube,wii,gameboy,gameboy pocket, color,advance,sp,micro,DS,DSlite,MS,MD,Nomad,MCD,32X,saturn,dreamcast,gamegear, PcengineduoR,Atari jaguar,lynxII,neogeo pocket color,3DO,Sony PSX,psone,ps2 pal,ps2ntsc,PSP,2x ngage,2xPC,xbox,xbox360.
User avatar
rdk123
 
Posts: 210
Joined: 05 Aug 2006, 19:26:15
Location: Alkmaar

Postby blackdragon » 25 Jan 2008, 05:31:19

Yep dat had bijna iedereen je kunnen vertellen.

Ligt het aan mij of ziet de dreamcast sonic adventure er nog beter uit?


Dat ligt aan jou, want we kunnen veel over deze Sonic zeggen er is zoveel mis mee, maar grafisch is het echt wel beter dan de Dreamcast.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 28 Jan 2008, 09:05:51

Wat mij opvalt, is dat men niet eens opkijkt van een slechte Sonic game. De fanbase neemt in principe al genoegen met iets beter dan dit.

Terwijl ik zoiets heb van 'het is en blijft Sonic'. Sonic stond ooit op gelijk voetstuk met Mario, maar waar Galaxy toch wel overloopt van Kwaliteit en houdbaarheid... daarbij vergeleken is deze Sonic toch gewoon een misbaksel?

Daarom vond ik de keiharde kritiek op Sonic terecht. Je MOET gewoon meer verwachten van een Sonic game. Op de MD was het ondenkbaar dat Sega met een slechte Sonic kwam (die outsourced Sonic 3D zien we dan maar als een soort van Mario is Missing). Nu hebben ze Nights 2 ook door Sega USA laten maken, en het spel maakt dezelfde fouten als Sonic, al is Nights nog wel iets beter. Ook deze franchise behandelen ze dus totaal niet zorgvuldig.

Sega is echt geen haar beter meer dan EA.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 29 Jan 2008, 23:21:02

tsja, het is jammer, maar sonic is alleen nog leuk te spelen op de xbox360 als je het over sonic 1 en 2 (megadrive versie) hebt. die zijn echt tig keer beter dan deze sonic the hedgehog. zonde, eeuwig zonde. ik hoop dat ALS er een volgende keer komt, dat men sonic de game geven die hij verdiend.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Johnwayne » 09 Feb 2008, 13:13:18

Heel grappig is dat er sommige gasten zijn die in het begin het spel kut vinden en nou opeens wel aardig,beetje typisch eig
Johnwayne
 
Posts: 23
Joined: 19 Jun 2007, 15:43:00

Postby SeGaFrEaK » 09 Feb 2008, 16:28:22

Inmiddels voor 12 euro bij de Bart Smit,hmm..
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group